濕疹救星◕‿◕連BB 都岩用既潤膚系列 - Marine Elements


而家乜都話要天然,有機~
護膚品又話要,化妝品又要,就連野食都話要有機tim


咁身體護理都應該一樣要用番天然有機產品吧?

唔知你地有冇濕疹既問題?雖然小妹就冇疹問題~
不過我就有間唔使皮膚痕既問題~每當身體出現濕毒問題就會痕到想喊
而我家的妹妹其實都有疹問題~所以媽媽也曾買過不少有關專治疹既沖涼產品給我們不過好似有d 治標唔治本~解決到一時三刻既身痕~
但係解決唔到妹妹既長期性乾燥甩皮問題~~


秋風起~皮膚乾燥令妹妹既不斷叫苦連天~

係呢個時候~我就給妹妹一件好物睇下可唔可以解決到佢既問題
加上我要影P.W.既關係,我都唔想因為身痕攪到留有疤痕~
而呢個好物就係Marine Elements 既深海肌元系列
我地今次仲可以試三款產品~分別就係潔膚浴乳,潤唇油及潤膚露



首先等我先介紹一下深海肌元潔膚浴乳


在外盒中也有介紹此產品成份及使用方法~
其實全部英文我真係唔係太明佢既意思,

不過當中獨有既Zonase X成份卻可以為大家講解一下啦~~

Zonase X™ 專利天然活性酵素護膚成份,為歐洲海洋生物科技和嶄新護膚科研的結合成果,研發及製造皆源於無污染和具有豐厚天然資源的挪威。經過多項科學驗證,有效更新肌膚,讓肌膚回復良好狀態;更幫助強健肌膚天然保護膜,減少水份流失,增強肌膚抵抗力,減低皮膚乾燥或濕疹復發的機會。




等我比Body Wash既質地大家睇睇啦,我自己個人覺得佢似牛奶多過沖涼液~
沖完涼~皮膚都帶點滑滑,仲要帶點牛奶香
妹妹都話沖完好香~但係反而身體好似冇咁乾咁wor~




我同妹妹講,你岩岩沖完涼梗係覺得唔乾住啦~
不如試一晚唔查Lotton 好唔好?佢始終習慣左晚晚要查完先訓教~
而個晚我就叫妹妹不如試用一下呢枝深海肌原潤膚露


而今次既潤膚露質地跟一般的差不多,而分別在於它沒有任何香味的




而我亦將潤膚乳使用於我媽咪及自己的手上作比較~
不如睇下分別係點啦,首先第一張圖就係媽媽既手既黎既
係媽咪手中效果就好似唔太明顯~不過媽媽就話好似好潤wor ~




而下圖就係我自己既手黎既~對我黎講~暫時睇就唔覺得點水潤~
但係用於身體上面,真係減輕左我痕既程度~~周身痕好辛苦架




最後就梗係要介紹就係深海肌原潤唇油啦~
睇個名我都以為佢係透明既Lip Balm 啦,
點知原來..............




呢枝Lip Balm既質地係白色架~查左上咀就好似有d 似查左鵝羅立英係咀仔咁
不過當你推開之後按摩後,慢慢咁唔見左d 白色膏庄~
所以...查完之後就真係唔好食/飲野啦xd 




使用左以上三件好物之後,的確令妹妹既濕疹既問題減輕了,
而我皮膚痕既問題亦使用上Body Wash亦同樣減輕,
不過真係既~無論你有濕疹,或者好似小妹咁身體有濕毒攪到皮膚痕到飛起也好,
千祈唔好用好熱水去沖涼,雖然咁樣真係可以減輕左你痕既問題
但係其實咁樣仲會令皮膚更加缺乏水份~會更痕又辛苦
所以先運用Marine Elements 既產品就可以改善濕疹啦~~

如果對Marine Elements 有興趣的話,可到以下地方了解一番



而它們的產品全部都係歐洲生產架,你都唔洗擔心生產問題啦


                            


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

留言

熱門文章