OL 大愛既零食 ◕‿◕ 吃不胖卻可美顏的好物

唔知你會唔會比我個標題呃左入黎呢?
其實小妹今次真係要介紹一個小吃比大家~
作為一個OL ,真係唔知點解總係有D 時候好鬼想食零食~
由其係Lunch 之後~約3點幾4點~一係就眼訓到想死
一係就好想鬼想搵野咬下~~


所以我間唔使都會買d 餅乾,小蛋糕番公司~
口講就話請同事食~實際係減輕自己既內疚感xdd
不過由我開始減肥開始,零食真係係我生命開始慢慢咁離開~
雖然我依然會食下糖咁~但係始終都係一粒起,兩粒止~
朋友有講過~如果人生入面冇零食,始終都好似差硬d 野咁

所以有陣時我口痕都會走去買d 蒟蒻番黎公司咬,
不過食食下就覺得d 蒟蒻好甜,其實都唔知係咪我買錯d 味xdd
但係近來我收到一個啫喱,佢不但可以解決我既口痕既問題~~
仲有........每個女生都最喜歡擁有既東西~~~

不如睇下呢款係咩啫喱啦~~~.





其實呢款啫喱就係Skin C 出品既[透明質酸口服啫喱]
將七種唔同既成份打做一星期讓皮膚充滿豐盈既水份,
更加令肌膚充滿亮澤剔透~~~

而盒邊亦列明左七種唔同成份既功效~不過唔知日文你睇唔睇得明呢,
小妹就真係唔認識啦~不過我係上網搵左d 資料番黎比大家睇睇既

1# 低份子透明質酸 
1克透明質酸,相當於把 6 公升水注入體內,能即時形成鎖水護膜,賦予青春彈性,無懼皺紋出現,令肌膚回復年輕活力。 

2# 辅酶Q10 
存在於人體內,為細胞活動提供動力的輔酶Q10。具有提高人體免疫力、增強抗氧化、延緩衰老和增強人體活力等功能。 

3# 大豆異黃酮 
從黃豆胚芽提取多酚,具有極強的抗氧化能力,能提高機體抗氧化酶(SOD)的活力,清除引致衰老的自由基,有效修復受損老化肌膚,撫平乾紋,幫助女性肌膚回復彈性光澤,亦有助身體健康。   

4# 低份子膠原蛋白 
膠原蛋白乃蛋白質的一種,一方面能為肌膚補充水份、提升彈力和光澤度。另一方面能柔化肌膚細胞,有助吸收。   

5# 維他命C 
爲促進膠原蛋白增生的必要成份,相等於果汁含有的所有維他命元素。能保護肝臟的解毒能力和細胞的正常新陳代謝。 

6# 蜂皇漿精華
營養價值極高的蜂皇漿精華,含有豐富的維生素和蛋白質以及抗氧化的SOD酶,能滲透至肌膚底層滋養皮膚,紅潤活顏。 

7# 低份子多酚 
荔枝中萃取的低份子多酚,有效防止紫外線等刺激性物質的必要成份。能延長體內維生素的作用時間,防止細胞氧化,增強活力。





其實盒面都有中文既Label~
然而呢個啫喱係蘋果梨味~以三無作主打!
分別就係無糖,無咖啡因同低卡路尼~每包都係1.9kcal
即使食左足一個月都唔會肥啦~仲要係可以美肌啵xd
而一盒就夠食一個星期架~不如等我拆開個盒比大家望下呢





一盒入面有七條,每一條其實就好似圖中咁,

根據盒中指示~每日食一條就好啦~
不過佢咁方便你唔會覺得帶佢出街好煩卦???




(Meet)開啫喱既包裝,輕輕一按就會可以食到d啫喱啦
而每包亦清晰列明每包都係1.9kcal~




Skin C 而家已經成為我解口痕既好物~
用黎眼訓到爆炸既時候食一條~
味道入口清甜,不過食哂落咀個陣會有ddd 腥味~
其實絕對唔多,可能第一次食會唔慣~
飲啖水清一清~呢個味道絕對唔見左
而家我一開,同事已經知我係度食啫喱~皆因啫喱一開個陣會有陣陣蘋果味xd
如果你都有興趣購買既話,絕對可到萬寧購買,每一盒$69/7條~




                                                               多謝你的收看!!!
   想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴絕不能錯過啦      
                         記得要給我一個Like 啦                        


留言

  1. 等我又買番包先
    [版主回覆11/21/2012 09:47:02]但係好貴~$69/7條~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章