偷得浮生半日閒。.:*☆ 扮貴婦第一步 ❤ 做Hand Treatment ◕‿◕

曾幾何時,我曾經幻想過自己嫁入豪門,日日唔洗做
得閒又同d 阿太去Tea,唔係就做下Facial Shopping下咁
不過嫁入豪門就無小妹份啦~不過......我都可以扮下貴婦半日咁多啦


今次小妹就真係
偷得浮生半日閒首先我去做一個Hand Treatment 
認真個句,小妹做Facial 就真係做得多~反而做Hand Treatment 都真係第一次!!
今次做Treatment 既地方就係A Beauty Bar 既尖沙咀分店


A Beauty Bar入面有五個不同既品牌係度,但係佢地大部份都係有機成份既產品黎架.
你知唔知 A Beauty Bar 宗旨係咩呢?
其實就係想每位來到個既顧客都得到[身。心。靈。都得到平衡]
希望我冇記錯xdd 而家不如帶大家睇下店鋪既環境先
首先一入門左面就會見到有三個品牌既既產品~



分別有自家品牌- A Beauty Bar 系列

DSC_3289

erbaviva 系列~專係為大肚中既媽媽同初生BB 至小童使用架


仲有SPARITUAL~同樣都係以天然成份做主打
我一陣都會使用上佢地既產品架



睇完呢排指甲油我好想帶哂佢地番屋企呀
因為佢冇任何化學成份,即使bb 都岩用~
貪靚既媽咪就可以為手指扮下靚但係都唔比人鬧啦xd



當然最重要係我一陣要整甲既地方啦~~
你地覺得張(登)係咪好特別?不過我坐落去成日跌xdd




除左睇座位之外,當然要睇下今次既技師要用既工具啦~~
睇完哂咁多產品既東西既野~不如開始睇我今次既體驗呢?




首先當然要睇下我未開始做既手啦~~其實我隻手真係好肉酸
沒有做過磨沙既手爭~黃黃的雙手~真係睇見都唔開胃



首先美甲師Rachel 就先用上SPARITUAL 既有機松果整潔噴霧幫小妹雙手做一做消毒
不過呢枝消毒噴霧係冇酒精成份架,因為今次既法國杜松果同樣都有消毒既功效,
所以各位大小朋友,即使你對酒精成份敏感都唔洗擔心啦



今次做Treatment 既主要既就係OLA VIE  既產品,
全部都係用上有機既白提提煉做成架,所以每件產品都有香香既白酒味



首先第一步就先用上OLA VIE 既Shower Gel 清洗一下雙手先
Rachel 清洗手既時候~按我隻手個陣好溫柔好舒服呀>w<



第二步就係用番磨沙幫我磨走雙手手部既死皮~
今次呢個磨沙入面有d 粒子其實就係白提既精華~
用大約5元既大細就可以按一隻手既份量啦


先把磨沙查左手上面,慢慢再將它推開,再加以按摩,最後再用上暖毛巾幫小妹清洗手上既磨沙(p.s. Rachel 話如果係秋冬天氣會用上暖毛巾/棉花,
但係夏天就可能用番d 涼少少既毛巾架啦~)



同大家玩個小遊戲呀,大家估下邊一隻手係做左磨沙呢?
究竟係1定2呀???
答案就在文末中~~希望大家都答中啦xd




去到第三步就當然係做按摩按摩既時候啦xdd
係呢個時候Rachel 有比我揀用按摩油定係
按摩膏做按摩啦~
由於我第一次做所以都唔知點揀好,當然要問下專業意見啦~
而Rachel 就話多數客人於秋冬時份也會使用上按摩油~
咁今次就用上按摩油去按摩啦~不過此油唔夠膏咁香^^




當Rachel 一路按,我就一路sisi唉唉咁~攪到Rachel 問我洗唔洗細力d xd
其實她按得實在太舒服,佢按到某d 位置真係好(軟)痛~
同埋佢話我d 根好緊~~主要原因都係因為我長期對電腦既關係呀

但係佢按完真係好鬆~但係同樣仲好(軟)xd 連相機都唔想xdd



睇下按摩完之後我隻手背面既毛孔~~幼細左勁多呢真係>w<


最後一步,亦係我最唔想既一步~因為代表呢個Treatment 就黎完結啦!!!
咁首先用番Cuti- Clear 查番係我既死皮位置,軟化番d 佢地
再用棉花幫我推走~不過Rachel 話我就唔係好多~好在o者xdd


真係最後一Part 啦,查番Cuti-Cocktakail 啦~
其實除左會查我相中既位置之外仲會查番甲面架~
不過我整左甲既關係就Miss 左呢Part 啦
咁就完成左我今次既Treatment 啦




做左約45mins 既 Hand Treatment真係舒服到爆>w<
加上Rachel 真係做得好好,力度又岩岩好~
而作為一個OL 加上我仲係Blogger 雙手用力既程度絕對唔少,
所以真係間唔使黎一個 Hand Treatment ,不單可以令雙手Keep 住又白又滑,
仲可以放鬆一下手部既壓力~最重要係今次使用上既產品都係有機既產品,
絕對係五星級服務!!~~首先既問題大家諗到答案未先? 答案就係1啦~唔知你又岩唔岩呢
最後都想比大家睇下我完成左呢個服務後,雙手變成點啦
不論手背毛孔幼細左,手白左~而且手爭位都滑左好多>w<


唔知大家對於今次既服務有冇興趣先?不如比個價位大家睇睇先啦
一次性既服務(不包括清洗及磨沙)$300,如果你做完即時覺得好正想Join 既
咁第一次都可以做到Packing 價架~


同場加映~A Beauty Bar 而家都有不少X'Mas Set 大家可以上去睇下架


A Beauty Bar 地址:
尖沙咀分店-   尖沙咀廣東道11號世界商業中心7樓712室


銅鑼灣分店 - 銅鑼灣軒尼詩道467-473號 建德豐商業大廈15樓(六福珠寶樓上)

如對它們有興趣的話,可到以下地方跟它們聯絡
FB 專頁: http://www.facebook.com/abeautybar
官方網站: http://www.abeautybar.com.hk/e/ehome.html
最後感謝 Lady Qooza 及 A Beauty Bar 邀請~


                                                         多謝你的收看!!!
   想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴絕不能錯過啦      
               記得要給我一個Like 啦   





◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/

留言

熱門文章