想要Keep 住Good Skin?仲要Keep 住冇斑冇印先得◕‿◕

對於去斑產品小妹真係未必會留意,但係近來發現.....我面上好似留有好多既暗倉印
雖則話可以靠化妝品遮到o者,但係我番工素顏架嗎

如果突然係公司有個新同事仲要係你喜歡既類型~即使少少既唔完美既地方你都唔想有架嗎?
今次我有機會試用一下Good Skin Lab既產品~
唔知咩係Good SKin Lab?等小妹為你介紹一下佢地既背景啦
Goodskin Labs 其實是 Estee Lauder Companies 旗下的產品  
亦是由莎莎獨家引入的針對性改善和保護肌膚的皇牌產品
加上利用尖端科研成果創製革命性高效肌膚護理產品而聞名
而它家亦有旗下的六款產品~等我逐一為你介紹

專為眼而設既EYLIPLEX-2™日夜煥采修護眼霜 $370/10ml+10ml



外型配以好似con 盒既形式,分開日夜兩款不同既成份
日間的速效活化啫喱,能即時緊緻提升眼周肌膚,加上抗氧化及多種礦物質成份,讓雙眼重現年輕光采。夜間的長效修護精華,能於肌膚沉睡時,有效淡化黑眼圈、減少眼周細紋;並能刺激天然骨膠原製造,肌膚回復飽滿。

SMOOTH-365™多肽亮膚精華霜  $340/ 30ml




能瞬間打造柔滑觸質、亮白膚色,令膚色更均勻亮白 、
觸感細滑、重拾絲般柔滑的年輕肌膚。

TRI-AKTILINE™緊緻淡紋抗皺霜  $390/30ml




突破性地以3大醫學科技,由保濕及去皺兩個方向,針對性地將面上、
頸上的各類表情紋及動態紋從根本有效地撫平,令肌膚回復平滑緊緻和飽滿。

FILEXTRA™ 膠原再生面霜    $380/ 50ml






針對改善肌膚因底層骨膠原及水份流失而出現面頰變薄及凹陷的問題,
激活肌膚底層骨膠原再生,重拾飽滿光彩!

最後就想介紹一下我今次會試用既
Good Skin Lab
EQUINOL™祛斑精華液  $370/20ml



雖則我真係暫時未需要去斑,但係我完全需要去印呢
就一於試下佢work 唔work 先~
橙紅色既盒~盒中標明它們的功能,3個月後可以成功淡斑等等~




不過唔好比個盒呃到,其實佢呢枝精華都唔係好大枝架咋xdd
大概就有20ml左右既精華~我覺得佢好似eye Gel 多過似精華





精華出口方面,亦是細小的~所以唔會一次o者到好多出黎,
另外質地方面它將以白色乳白庄既液體,所以唔會太難推開的~
亦不會有難聞味道~~應該說是沒味道的




而小妹今次主打的是為了睇下可唔可以減淡到我既暗倉印
其實於框框中~可以清楚睇到小妹既印雖然唔係話好明顯
但係始終冇係好過有既xdd 而圖中左圖是第一天使用~
右圖使用了三天~其實效果暫未睇見~




年少時不懂照顧皮膚~到左我呢d 年紀後悔就慘啦~~
不過好彩而家科技發達~~令到我地享受更好既護膚品~~
短短一個星期左右~可以令紅印開始減淡




而右面的紅印~也同樣開始慢慢減淡~
我都蠻喜歡今次既效果情況~~





總結: 小妹對於呢款精華仍然有一點點保留,始終它的價格真的蠻高
不過對於急著去斑的朋友,其實冬天是最好的去斑時間
因為冬天的紫外線的確是比夏天少了些,但係唔好以為咁樣就可以唔洗查防哂wor
你每日對住既電子產品(如電腦,電視,電話,平板電腦等等)都會發出紫外線的
所以冬天除左可以狂食打邊壚,BBQ 之外~但係小心冬天儲肥左呀XDD
仲要記得美白肌膚同埋去斑唷:P

以上Good Skin Lab 於Sasa 獨家發售

希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

  1. 去班岩我,我好多雀班架
    [版主回覆11/06/2012 00:21:49]睇下幾時見到你同你交收xdd
    [Dull♥回覆11/04/2012 23:03:41]HAHA~~GOOD BOR~~
    [版主回覆11/04/2012 22:49:36]但係呢款真係要長期作戰~~洗唔洗比你試下?

    回覆刪除
  2. 我都好多色斑
    [版主回覆11/06/2012 00:21:33]你點睇都唔似嗎~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章