敏感肌の好物 ❤ 舒緩體貼你的嫩滑肌◕‿◕


一轉季,小妹的皮膚都開始係度變~
但係呢個變唔係變好....而係變得又乾又紅~真係幾驚會變左敏感肌呀
除左呢排狂飲水之外~當然都要轉一轉番d 岩而家天氣用既護膚品啦~

之前我就介紹過精華產品啦~今次我就介紹番面霜啦~
睇到我既標題都估到我今次我講敏感肌產品啦,但係今次係唔係專for 比敏感肌呢?
其實今次我想介紹既就係AHAVA既舒敏保濕修復面霜



唔知你認唔認識AHAVA 呢個品牌?不如我為你介紹一下它的背景啦,

其實它家主打領先的死海礦物護膚品牌~
簡單、直接、不裝飾 一直是AHAVA 的核心理念

所以你唔會見到呢個品牌會有大賣廣告,就將簡單既包裝成就最完美既產品
AHAVA於今年亦將所有既品牌包裝及系列換上全新面貌~
所以今次呢個包裝有兩層~而表面個包裝仲有中文既介紹~
仲有清晰既主要成份同功效~仲有使用方法tim~~同埋仲有寫埋價錢比你睇~
咁清晰既包裝真係令小妹加哂分呀!!!




而盒中有張說明書~不過.....佢雖然好多語言xd 
但係全部都係英文同外語~我都係睇唔明既~




不如睇下個真身先啦~你睇下佢既包裝係咪好簡約?
唔會見到有任何花款設計~啡色既樽蓋+米白既樽身~
背面則有產品資料~及生產地方



打開蓋後就會見到同樣啡色既泵咀~



而產品既既質地~就係以乳白的膏庄~不過質地清爽~
同埋真係幾滋潤但係絕對冇嚴重既香味成份




試係手當然係唔夠啦~當然都要試係面度先得架,仲記唔記得我係文章開始時,
話我皮膚變得又乾又紅?雖然我做足護膚程序~但係我懶敷Mask 
攪到皮膚既紅印愈黎愈勁~同埋皮膚真係查左精華唔夠~好彩我仲有呢枝好物,
令到我而家臉紅紅既情況都有得改善番~我仲要Keep 住個靚樣去影相架嗎~



今次有幸得到呢枝AHAVA 面霜真係呢個天氣既急救品~
因為天氣既轉變的確令我呢個時間好大問題,又紅又乾真係會好令我擔心~
始於.....影相當日梗係想好好既肌膚啦,上妝貼d 嗎>w<
好在我而家都可以係呢個咁緊要既日子之前攪好佢~
同埋我發覺得用左佢之後~其實上妝都唔會覺得咁快乾,
最重要個妝都會貼d~希望我影相出黎效果都會幾好啦xdd


如果你都對AHAVA 有興趣的話,可以到它們的專門店選購~

香港中環士丹利街20號地下 勝利大藥房內  


而你亦可以到以下地方找尋它們既資料~




留言

熱門文章