打救頭髮第一步。防止頭髮脫落先用JOICO 洗頭系列

之前都有文章其實都講過小妹D 頭髮差到爆~~
其實唔講唔知,其實小妹都有甩頭髮既煩惱
係咪有D 估唔到呢~事緣我之前番大陸博頭髮,染頭~
加上上年尾染完冇耐又走去電頭髮...我既惡夢就開始啦....

由洗頭可以攪到成地都係頭髮,做做下野又可以甩一條~
梳一梳又可能甩一D出黎~真係甩到自己有D 驚架

不過近來我收到隻洗頭水話可以防脫頭髮?
係唔係真係得架???不過我呢D 完全唔怕死既小魔怪~~
就試下係唔係真係改善到先~~

講左咁耐呢枝防脫頭髮究竟係咩品牌呢?呢個就係JOICO 啦
而我呢款就係紅色款的~曾接受電染的髮絲適用的



你會見到我既相片中~有分1號同2號~究竟呢個數字又代表咩呢?
其實一號就代表左洗髮水~而2號就係代表營養素    ~
不如等我比大家睇下究竟1號同2號既質地又係點呢?



1號就係Purifying Scaip Cleanse 洗頭水
功能及成份就可看圖~我在此亦不多言了
而洗頭水顏色就似湖水綠的樣子~而味道就是一陣陣薄荷味>w<



而2號就當然就係Balancing Scalp Nourish 防脫髮營養素
功能及成份就可看圖~我在此亦不多言了
顏色就以淺綠色的液體~依然有我最愛既薄荷味>w<



原來打開的薄荷味不是假的~洗左頭上是爽爽的
泡泡效果也算不錯~但係洗完個頭好凍xdd



洗完頭後,頭髮就會好涼浸浸~真係好會幾凍下~
所以冬天用既話真係要快d 洗頭~唔係就好易病倒架啦



比大家睇下吹乾左個頭會點呢~頭髮洗完蠻清爽~
亦可以好順滑,不過我d 頭髮真係太差啦~滑完一日就冇左啦>.<


而小妹用左呢Set 洗髮產品之後,洗頭之後甩頭髮既情況真係有改善~
起碼唔係見到成個沖涼地方都係頭髮~不過忍多一陣我就會剪走d 壞頭髮
同埋佢既薄荷味真係令我好鐘意~不過而家用真係好鬼凍>.<
除左我今次用既系列仲要一個唔係曾接受電染的髮絲適用的
就是藍色的那一款~是普通髮絲適用的~
仲有其他的修護產品~也可以選購~~~

DSC_2966

此款產品是由資生堂公司出品的唷~信心既保証~
大家亦可以到它們的Facebook 專頁詢問
http://www.facebook.com/joico.hk?fref=ts

多謝你的收看!!!

(現在 Y!Blog 將不會自動更新小妹的出Blog 情況,

讚好小妹的專頁就可以隨時知道啦^^)

隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴絕不能錯過啦
                              

     


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章