於不同場合用上不一樣的唇彩。形成不同感覺的【妳】


轉眼就快到12月~除左就快係聖誕之外~~
小妹仲有仲有好幾場既飲宴同埋好多飯局~真係呢期唔洗減肥啦=口=

之但係如果係呢d 飯局入面化出不同既唇色會唔會又可以令人眼前一亮呢?
今次我有三枝最新推出既【L'Oréal Cosmetics SHINE CARESSE 水漾絕色唇彩】
好想介紹一下比大家係呢個咁多節目既日子入面使用~
今次呢個系列我覺得係以女性既名字為主題~不如睇下我以下既介紹啦



今次我想介紹既系列暫時我有三款不同既色系,不過整個系列幾多色就暫時未知~
首先想介紹一下#804 Faye 橙色色系
以唇膏枝庄大細,配以銀色閃亮的包裝加以L'Oréal  標誌,雖然設計簡單卻不失高貴感覺


雖然唇彩枝庄細細,而唇彩刷頭以瓜子形狀,特別卻可以均勻查滿咀仔~


不如睇下查左係小妹既咀仔之後既效果呢?
其實我知道大家對於橙色有d 朋友未必接受,
但係我卻好愛橙色系既唇膏/彩,其實查出黎唔會好肉酸架>w<
你想性感定可愛Feel ,橙色系都幫到你


第二個色系就係粉紅色~我想亦係大家最易接受既顏色,
#604 Bella色系,化左一個浪漫既妝容配以Bella 唇彩,
男生見到你仲唔心動~這個約會就會夠哂完美啦




查左小妹既咀仔就好似只係有d 色水,反面突出唔到今次呢枝Barry 色不過一般約會日子我覺得好適合的,也可以令整個人也精神一點




最後一個色系~我就係想介紹番,我曾經也覺得不能接受既色系,
就係帶點紫的#603 Milady 色系,之前我會覺得唔好玩啦...
粉紫色Wor?點搽係咀度呀?咪會變左中毒咁既色?
究竟係唔係真係咁恐怖?不如睇下究竟係唔係咁既呢?




原來粉紫系列既唇彩絕對唔會令咀仔中毒咁既色xdd
仲會更咀仔更桃紅卻不會過份搶眼,性感紅唇都可以做到啦




睇完我介紹三款既【L'Oréal Cosmetics SHINE CARESSE 水漾絕色唇彩】
唔知你有冇喜歡邊一款既色系呢?小妹好貪心三隻色我都覺得好靚
好似以#804 Faye 橙色色系黎講~
佢可以化一個好俏皮既妝容配以橙色唇彩係好夾架
#604 Bella色系 就可以配以浪漫既妝容加埋粉紅唇彩,愛人都想給你幾個吻xd
最後當然都唔少得就係#603 Milady 色系,
我覺得係可以配以性感妝容,因為以粉色系但卻帶一點性感感覺~

唔知你又覺得我咁樣配又岩唔岩你心水,不過無論你喜歡什麼色,
今次呢款唇彩真係正如其名即使當天我沒有查上Lip Glossp ,
咀仔依然夠哂水潤~連咀紋都唔見埋...超抵讚呢~
不過最令我有個卻步就係是.....它是Made In China 的,
所以各位朋友吃東西前記得要抹走唇彩先好食野呀!!!


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

                                                      




留言

熱門文章