冬日滋潤大好物 。.:*☆ 將成罐蜂蜜搽上面 ◕‿◕


冬天大家都可能只會集中敷上保濕Mask ~
其實除左保水?有冇諗過仲要滋養自己既肌膚架呢?

因為其實我地既肌膚除左要水份,當然要有適當既滋養啦~
除左我地平常既護膚產品幫忙滋養,仲要有一些附助產品既
平時或者大家都會用上Paper Mask 作為附助~

其實大家有冇諗過用蜂蜜可以幫手滋養肌膚呢?
我記得上次睇肥媽就有介紹過蜂蜜既好處呢~
今次我都想介紹番一款有關蜂蜜既好物比大家認識一下

要介紹既就係香港製造既【彩豐行】蜂蜜極緻柔潤面膜



一打開左呢個面膜,如果唔同你講係Mask 黎既話,其實真係好似蜜糖呢
而且味道也似得很,我打媽媽望望及嗅了一下~
她也說唔錯既蜜糖wor 拎去沖水飲啦得閒個陣xd (即時小妹笑左)
當我再給媽媽整個Mask 看完她自己也在笑呢~

而有限日期也差不多也有2年左右既時間,但係當你一但開左就最好半年內使用哂啦
Mask 既主要成份: 蜂王漿,靈芝精華,桑白皮精華,蔗糖及甘油
所以點解我地可以嗅到像蜜糖一樣的味道呢~

而究竟呢個Mask 又有咩咁好呢?就係因為佢有天然既蜂蜜同蜂王漿
可以滋潤粗糙,乾燥肌膚~令到肌膚回復水潤~
防止乾紋形成同埋可以減少黑色素沉澱~咁就唔洗擔心有黑斑問題啦
最重要蜂蜜抗衰老既效果係好明顯架~~咁就可以一罐Mask 一家人用啦~~


首先可以用上軟膜掃(或用手指)先掃上一次於面部,
當均勻地搽完一次之後,可再掃多一次於面部~
如你認為不足夠的話當然可以再掃多一層啦~
但係個人認為不需要厚敷的,足夠就可以了
敷約15-20 mins / 已經開始乾/差不多被吸收哂的話~就可以去洗面囉~~


即時效果: 肌膚即時感覺到更有彈性~
而且小妹洗完面仔個陣都冇搽任何保養品~
皮膚也不乾而且第二朝起身仲Keep 到有彈性tim
(請無視我的黑眼圈及眼袋xdd)


同樣跟Paper Mask 其實也可令肌膚既毛孔會收細,
但係如果你認為洗完怕毛孔發大的話~也可以搽番爽膚水呢
如果使用的日子~是比較乾燥的話,當然最好梗係搽番d 保濕精華等等產品啦
最重要也是按自己的需要呢~~不需要跟足我的做法的


小小總結: 

其實小妹一路也好懶,敷Mask 也是想用回Paper Mask ~
因為可以一敷就撕就完成整個療程~不過今次呢個Mask 卻令我有另一個體驗
冬天我真的怕怕敷上Paper Mask 原因是凍得救命呢,
但係今次敷上呢個Mask 卻沒有凍得救命既感覺,或者天氣暖了一點點也是對的
不過始終我覺得它冇凍入心既感覺,已經好快就會跟肌膚一樣地暖化
或者呢個Mask 係比Paper Mask 優勝既地方~

而今次小妹自己用都係用番手指黎搽~其實如果衛生一點,其實也是用回掃係好一點
同埋可以更均勻一點呢,已經肌膚也會快一點吸收呢

如果有興趣選購的話,可到任何彩豐行分店選購呢,價錢$98/120ml 

小妹亦曾介紹不少彩豐行產品,可按以下地方細看↓




希望你也喜歡小妹今次的介紹


**是次資料由品牌提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

留言

  1. 今日岩岩先去完彩豐行就見到你個post啦!! 真係好似沖黎飲既蜜糖! 我就覺得呢隻冬天用就夠曬潤, 但一方面又唔想要洗(好凍啊), 好矛盾!
    [版主回覆02/03/2013 12:07:55]嘻嘻~~呢個野真係幾夠潤~
    不過我認同你話冬天真係好凍唔想洗xd
    但係呢d 天氣都好d ,再凍d 我唔會玩呢個Mask 架啦xdd

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章