精華中的皇者 .。❤ DermaQuest 醫學B5 皇 ◕‿◕


係日常既護理入面~我一定會用上精華呢個產品~
由夏天時可能會用上美白精華~在秋天開始就會使用保濕精華~


精華由之前我不會使用亦不懂使用~但係而家是我不能缺乏既一件產品
但係近來天氣變得愈黎愈凍~即使本身用緊既保濕精華都頂唔順咁~
加上冷風吹到面仔乾到痛呢~~所以....我決定要轉精華~

但係自己用開既精華都頂唔住,咁究竟用乜東東先可以頂得住呢d 凍到癲既天氣呢?
曾經朋友都介紹過話B5 精華係精華中既皇牌~咁威水?一於就等我試下先~

今次我揀左DermaQuest 既醫學B5 皇(特效滲透B5 精華)


以7倍透明質酸,7倍終極保水做主打
唔好睇佢只係得29.6ml~其實佢入面都已經有高達35%透明質酸
保濕力強勁達七倍!!



當然唔少得它既其他主要成份包括左ACTIFIRM TS
綜合兩種天然成份(積雪草萃取物及金花菊萃取物)
可以令皮膚中既細胞在刺激下形成更多既骨膠原,彈性蛋白及透明質酸

仲有海洋酵素以魚軟骨萃取物組成的海洋酶,可以抑制原酶的活躍性
減少分解皮膚中的膠原組織,從而提升皮膚水合作用和底層保濕能力



打開蓋後就會見到個泵口,而泵出既位置又唔算太大~
所以呢,一下份量都唔會真係太多既



由於今次呢款B5 精華比起其他既精華較o者o里狀既質感
而推開後吸收得好快,幾不有黏稠既感覺~



講左咁耐~等我試番上面比大家睇下個效果先啦
由於搽上面既份量會較多少少,所以我泵左約兩下既份量既


使用精華既時候~其實我好鐘意將精華於手拳中雙手合十
輕輕一轉,將精華加熱~再用以下既手法將精華用手溫推進肌膚內
咁樣既按摩真係幾舒服架其實xdd


今次我仲用埋呢個測水油機睇下究竟呢枝B5係唔係真係咁有料到先


都唔知真係天氣咁乾~令皮膚一齊乾呢?
睇下我係用B5 精華之前~皮膚冇乜水份-口-
連肌膚都有點拉住拉住既感覺~
不過用左它之後~即刻水份標番高,油份都有番2格
總算是一個唔錯既表現嗎?


不過睇面就好似睇唔到d咩效果~可能因為精華已經被吸收哂啦~~
個人認識就會比較精神一點,最重要係冇扯住扯住既感覺



小小總結: 
雖然小妹真心未用過其他B5 精華,不過係呢d 咁凍既天氣入面真係用佢先得住
其他既保濕精華唔係唔得,只係好快就到乾到扯住扯住咁~
今次佢都真幾保水同埋明顯覺得肌膚即時更有彈性,或者可能自己先入為主左

但係B5精華係唔係真係咁正,原來真係要買一枝試下先得架xdd

而今次小妹用既呢款b5精華零售價是$880/29.6ml
售賣店就暫時沒有列明~如有需要/查詢可到它家的fb專頁留言

暫時小妹知有三個地點可以售賣~希望可以幫到有興趣既朋友啦

香港去斑中心 - 九龍尖沙咀加拿芬道2號8樓全層 8/F tel : 2838 8808

旺角彌敦道664號惠豐中心13樓全層  tel : 22728787


香港中環德輔道中39號永傑商業大厦8樓 (香港站C出口) tel :3679-3371

如不知它家產品係咩黎,都唔緊要~因為只要LIKE 左佢地既專頁就可以得到sample 一份

仲會寄埋去你屋企tim~希望大家也會喜歡DermaQuest 既產品啦


DermaQuest FB 專頁: 


DermaQuest  官方網站:


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com




留言

熱門文章