新一年 ❤ 為肌膚飲滿水。幫身體 排排毒~*(小送禮)

我剛介紹左 ❤ PHYOCEANE & FLEURS'S ❤既新店可按我回顧

而它們也實在太錫我地啦>w< 送左一份既禮物比我地~
就係以下四款產品啦~~不如等我為大家介紹一下產品啦

DSC_4191

先介紹一下PHYOCEANE 既《Invigorating Cleansing Lotion》$345/250ml


雖然第一次見識佢既時候,真係以為真係普通既Toner ,
但係原來佢除左係Toner 仲可以當紅水咁用架~
因為佢可以去角質之外,仲可以幫手清洗我地落唔乾淨既殘餘彩妝
你睇到我洗完面抹走個d Dirty 東東嗎
最重要既係用完後清爽~絕不會令肌膚乾爭爭的~


第二樣想介紹既就係《木蘭花溫和潔面乳》$370/250ml其實係上一篇文已經為大家介紹過~
不過今次就再介紹詳細一點吧~主要成份當然係木蘭花啦~
仲有木棉花,岩玫瑰,蘭花,百合花~全部都係以花做成份~


功效: 潔淨,卸妝,令肌膚軟淑及提供水份


質地方面就係以洗面奶質地,而亦帶點少少花香~
個人認為絕對可以不需加水也可以直接洗面~
性質溫和~洗完也可以清爽而絕不會因寒冷天氣令肌膚缺水~
絕對令小妹有回購既意思^^



睇開我Blog 既朋友~都會成日見到我講,美白肌膚最好既時機就係冬天
因為冬天既紫外線的確是比任何季節既低~
不過除左外搽既產品之外,其實仲可以飲落肚架~
我想介紹既就係同樣係PHYOCEANE 有售既韓國品牌《Ogarden》




先介紹一下呢款White Shot (每枝50ml)$298/盒
以粉紅色既膠樽設計~又輕又方便擺入手袋~
只需要1日1枝就可以囉~美白就可以咁簡單
由內到外既美白,唔洗擔心一唔搽產品就會出現反彈啦



味道及顏色方面以紅色既液體,配以藍莓既味道~
入口容易味道唔會太甜~而今次我試飲既有限日期就2013.12.25
而且每枝飲品都係35kcal ,所以唔洗太擔心愈飲愈肥架xd




介紹完White Shot 就介紹一下而家我最需要既Simmer Catefit同樣都係韓國品牌《Ogarden》既消脂既產品,一盒30枝每枝20ml 每盒$750


主要功效就係可以抑制飲食中脂肪既吸收同合成,仲可以刺激脂肪分解,減少體內脂肪量



今次既Simmer Catefit就配以綠色膠樽,份量就比White Shot  少一點
而且味道也不及
White Shot 的易入口,同埋樽口太細~好難直接飲用~不過要消脂,唔易入口都唔會對我而言太大問題既
我飲左一枝~個人認為有點點排毒Feel~不過仍然要長期飲用先得



唔知你睇完我兩篇文章,對於PHYTOCEANE既產品有冇興趣呢?小妹就極有興趣回購toner 同洗面奶~買一枝就有7折~咁抵你唔會錯過嗎?
記住以下既優惠期呀!!!!
由7/12/2012~10/2/2013期間,係PHYTOCEANE 買任何產品就可以做到VIP!!

VIP 是每次購物也可以有七折~只限新店開張期間,大家唔好錯過啦!!


地址: 銅鑼灣廣場1期203A鋪
如果有任何查詢可致電:2936-3505


為感謝一路支持小妹文章既朋友仔,所以小妹攪左個小送禮~
今次送上O'slee 既終極毛孔細繳精華一枝




有興趣既朋友快d 到我專頁(按我)參加啦,
截止時間就係12/1/2013 中午12時

亦於當晚於專頁公佈結果~^^ 祝好運!!!






多謝你的收看,希望你喜歡我今次既介紹


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴


記得要給我一個Like 啦!!!^^




◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel 

Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome

Y!Blog Link : http://blog.yahoo.com/siuangelbaby/

留言

熱門文章