【保養】激光脫毛價錢太貴 ❤ 帶你去Cleen 去享受彩光脫毛效果 。★。


我想脫毛,對於香港女生而言....
我想大家不會陌生吧?
用了不少DIY 的方法好似也改善不到問題?
或者只可以即時解決?未能長久對吧?

小妹也曾介紹不少了公司的脫毛公司吧?
今次小妹要再介紹的就是Dermes 的姊妹公司Cleen 

對!或者大家也不太認識Cleen 嗎?
其實它是一個新的品牌來的唷,剛剛才開業
所以小妹也率先為大家介紹一下它家既資料既

今次小妹體驗既Cleen 是在旺角朗豪坊的分店呢
仲有一間是在銅鑼灣的,總有一間會適合大家的
一進入美容店,就有店鋪同事招呼大家的唷!!

進入店鋪後,除了有光猛的設計外~
仲有無敵大風景可以一看.....
可惜的是看到的就是高樓大廈而己,沒什麼特別景色可以看到..


在第一次光顧的時候,店內的美容顧問會先麻煩閣下
填上個人資料以作登記的
不過今次它家的店就不是利用任何紙張
反而用上高科技的PAD 類作登記的

始終是新店鋪的關係,有機會需要等待蠻長的時間
在等待的位置其實也有一點糖果,餅乾等等
當然也有一點雜誌給大家解解悶吧


在進行第一次脫毛前,會有美容顧問會先跟大家講解一下它家的資料
今次它家的脫毛新概念--Purity,以簡約,純粹的自己,散發自然美為目標

另外也以獨有的700-950nm 【光學淨滑技術】為大家去除毛毛既
咁呢個技術會有咩咁特別?
原因多數既公司都會以550-950nm 等等既範圍,範圍會大一點
打上來也有一點痛的,然而它家今次的就會集中一點
另外彩光技術方面一定是比激光的沒咁痛的
雖然時間是會長一點,但係彩光是用上熱感
所以今次小妹試的脫毛機呢,在機頭上也會是冷感機頭
所以脫毛的時候,只會感到有一點點的熱感,唔會痛架

好啦,了解完今次脫毛會有咩要注意,個機有咩咁特別之後
就可以跟美容師進入房間進行了療程囉~
在Cleen 大家看到的不在是一張張的床,
反而有一點像平時看牙醫的椅子呢


在椅子會有暖墊的,所以怕冷的女生們也不怕的唷!!
小妹當天是穿上背心去做療程,進入房間前真的蠻冷的
坐上椅子後不夠一會兒也開始感到熱了,所以也麻煩了美容師幫我關上

然而就進行在手畫上需要脫毛的位置了
再搽上它家的潤膚霜,是比起蘆薈Gel 更滋潤及保濕的!!


弄好了位置後,就可以進行了剃毛的時候囉
雖然小妹的小手好似看似唔係好多毛毛,
但係一剃之下原來都唔係架啵xdd


由於在進行脫毛既關係,小妹需要帶上眼罩既關係
所以小妹在進行療程時就沒有拍上任何相片了
就跟大家說大約的感覺就是有一個機頭在我的前手臂及大家會介手的位置
(雖然講得衰一點,但係我想咁講明大家會明白是那個位置吧xd)
每一隻手會碌約三次的,每次約8-10秒的
所以整個療程就約15mins 左加就可以完成囉!!

咁不如來看一下小妹第一次的效果好吧?
雖然我的毛毛不算太多的,但係其實我主要是想改善一下小妹手上的毛孔閉塞的問題
可以先看看我本身仍未處理任何的療後的手臂好嗎?
是有一點點紅紅啡啡的點點在手上,雖然平時可能唔會好覺
但係有時同朋友傾計,有時近望個陣其實真係好鬼覺架嗎
雖然小妹極之機會著上比堅尼,但係始終我都有機會著泳衣/背心嗎
呢個位置總較易令朋友見到的,所以把心一橫希望可以改善吧

在一次療程後,小妹看到手上的點點好似即時細了一點點
絕對不可能即時沒有吧,我想我們會Join 全身療程xd
因為小妹的上手臂也含有呢d 一點點的,比起呢張圖的更勁

不過我想我持續地做,可能那些一點點的也可改善呢!!!
你們也看到我今次的小改變吧?


如大家有興趣跟小妹一齊去體驗既朋友~
優惠黎啦~~~~~多謝有關公司給予小妹及讀者
只要大家按下以下既Link 啦,登記好自己既資料
就會有相關同事聯絡番大家,咁就可以有毛髮分析之如
仲有三次既體驗,無錯~你冇睇錯我冇打錯xd
係三次架,只限小妹既讀者朋友們先可以架~
即使你係番網站登記都冇咁多次,咪試下3次
又覺得真係唔錯先Join 下啦~
今次小妹既優惠算係咁啦卦xd 希望大家同小妹齊齊去靚啦


而今次小妹的體驗地址為: 
Cleen 光學淨滑脫毛中心旺角朗豪坊辦公大廈32/F

Cleen 光學淨滑脫毛網站
http://www.cleen.com.hk/index.php

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^















留言

  1. UMMM 大概UNDERARM 個D位同DERMES差幾多?

    回覆刪除
    回覆
    1. Dear,

      我沒記錯呢,就好似$3888 有10次既彩光,係做緊推廣價
      你係唔係有興趣?如果係,你等多一下~我稍後會有讀者優惠的
      那時可以試做,加平一點~

      刪除
  2. 你好, 想問同dermes既laser是否分別?? 同埋讀者優惠是否已過了?? thanks!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,Cleen 跟dermes 是姊妹公司
      不過dermes 是激光脫毛,所以價錢是比較貴的,不過它的次數是比Cleen 少一點的而Cleen 則是彩光脫毛,所以價錢上是比較優惠一點,不過次數就會以10-12 為一個療程的

      而我的讀者優惠仍是有的,可以去登記的唷,如果Cleen 跟你指已完結了優惠也可以跟的提出,我可以再問上負責同事的

      刪除
  3. 請問cleen有冇學生優惠?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章