【保養】奢華。高貴。保濕 ✧ 最神奇的輸水系統 JUVENA ♪゚

新工作開始慢慢適應,但係始終時間上起身早左
加上生活習慣真的改變了不少,皮膚及身體也嚴重地失控
除左係敏感之外,缺水的肌膚也是小妹近來的大問題

但係很幸運,係呢個完全失控不能見人的時間...
小妹也有機會體驗了不少對肌膚會極之好的產品
也算是幫補一下我的強力的消耗吧!!
早前人地的防敏感的精華也給我用乾乾
有時我曾經想過是否有人偷用/給人倒走了

然而今次小妹就有機會體驗一下價值成千元的精華!!!!
究竟係唔係價錢高就一定好用呢?
就等小妹今次帶大家去睇下我呢枝神奇精華啦

我要介紹呢枝既其實就係"JUVENA 微導引亮肌精華" 


說真的,小妹從未認識呢個品牌
究竟係唔係極之好用定係得個品牌呢?
係用之前,小妹先簡單介紹一下它當中的成份先啦

係呢枝精華入面會以專利的 AGP 高效胜肽(又稱訊息蛋白)這活躍導水分子,
配合專利的 SkinNova SC 技術及 StemCell Peptide 幹細胞肽。

除左成份之外,其實佢既設計也值得小妹既欣賞
單單一個樽蓋,也令小妹驚嘆不已,做出了那個一個水滴的樣子
很精美但係卻蠻重的!唔小心跌落腳度都幾痛架
(點解我會知?因為我試左囉xdd)


既然我係標題上講,呢枝精華係最神奇的輸水系統
究竟又幾神奇呢?今次呢枝精華就係會為肌膚源源輸送水份
雖然好似枝枝精華都係會咁架啦,但係今次佢地既目的
就係想肌膚又水潤及光滑同時又保濕啦!!

最重要係能增強細胞水分循環及膠原蛋白的承托力,同時激活幹細胞,
提昇細胞的自我再生及修復潛能,鞏固肌膚的保護屏障,
達至紓緩及平衡效果,有效改善膚質,使肌膚復添緊致、嫩滑。

而呢個精華係透明水水的,而帶有點點的清香味道
絕不是那些香料味道,起碼不會令我有的不討好的xdd


係洗完面,用左爽膚水之後
有需要的話也可以使用上肌底液的
(今次我是用上肌底液才搽上了今次的精華)
加以按摩由額頭,眼睛附近以及面仔位置
如果捨得的話,也可以按摩埋肩膊位置的唷!!

而我實在太攰,完全沒動力地慢慢為自己按摩
可能會帶去美容院給姐姐跟小妹按摩好了xdd
所以我就把最簡單而最直接的方法,
就是將精華直接在手中加溫,再用掌心在面仔上讓精華完全吸收


來一個即時效果,呢個精華救唔救到個爛面呢?
我就唔敢講一定得,但係可以即時令個毛孔冇咁大
真係可以令個肌膚即時保水啵...


再來一個小對比,它的輸水系統小妹認真要試真一點
但係近來肌膚超級唔隱定,小妹不敢亂試及亂用產品
所以今次就暫時試左2-3次,我需要暫停體驗任何產品
靜待肌膚平靜一點,身體沒有什麼特別事的時候
就再才跟大家好好好的分享它的輸水系統啦


呢枝神奇精華價值$1180/125ml 

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^



留言

熱門文章