【保養】藥丸都可以唔係食落肚 ❤ 一粒藥丸都可以令你廋 。★。

一到夏天每個女生也嚷著要廋身,但係有陣時明明想做運動
總是有多種理由或籍口總是說今天做不到呢....
為什麼我會知道?因為我都係呢種人嗎?

但係小妹近來身體也大不如前,也不敢再亂吃任何有關是減肥的藥品
始終嗎,食下肚的東西總有機會有負作用的嗎
所以今次我有機會可以一試意大利No.1纖體專家
【COLLISTAR】
最新推出既全新高效排水抗脂膠囊 ($398/4mlx14 粒)


或者你會話呢樽野同減肥又有冇咩意思?
你又話自己唔會食減肥藥?咁你一樽樽既係咩黎架?
其實今次要介紹既呢樽【高效排水抗脂膠囊 】
唔係比你食,反而係比你搽架!!


小妹就幾歡喜佢地既設計,設計成一粒粒既膠囊
又可以有效阻隔水份、防腐劑和空氣,同時不會受污染
最重要就可以保証最純正及完整活性成份,同時確保每次使用份量相同
你知啦.....有時自己倒又可以倒得多左,又會曬左
一係就倒得少左份量又唔夠用啵
加上呢個產品呢就可以強效集中分解脂肪,排走水份,對抗水腫問題
要廋身又有幾難呀係唔係先?


好啦,就等小妹拆解一呢粒藥丸係乜東東黎啦
其實呢粒藥丸呢就係一粒膠囊,剪開頭頂那個小位置
然後就會慢慢有d 哂滲出黎架啦,大家就要留意一下
搵定手去接它們啦,然後再可以用手指按一下那個膠囊內的油份
直至完全沒有就可以為自己需要排水的位置進行按摩的動作啦


首先看一下本身小妹對肥美的雙腿先,
其實之前狂做Gym 的關係也為雙腿的位置開始變為"雞肉"
所以小腿的位置特別難減呢,加上大脾的位置實在嚇死人
所以希望運作它可以作出排水同時分解下脂肪啦


首先我就會將手上既油由腳碗位置慢慢地搽至大脾
唔知係唔係我太乾定係我範圍太大呢?
小妹好似搽左一隻腳已經好似得番唔係好多油份
所以右腳可能份量唔算好足夠


而我自己就一套自家手法去按摩,當然可能大家也差不多
只是我平時有空或者真的太很攰就會這樣做啦
首先用手在小腿下面由下面按至"失頭" 位置
連續按約5次左右,有機會出現怨痛的感覺
是正常的,因為是你肌肉出現警號了,所以多一點按摩吧^^
然後再用"權"頭利用那幾個手指關節位置
由上至下碌下去就可以啦,當然啦你用上附助工具也可以同樣地碌既
最後我再用手好似平時我話用手點去令Skincare 吸收既
同樣令按摩油吸收係腳度就可以囉!!


因為小妹實在太懶了,沒有太多時間用得太多次啦
暫時比大家睇下既效果啦,因為我忘記早前是方向
可能大家睇的是反方向的呢!!
如果我同大家講搽1-2次就有效,咁你都未必信啦
不過認真的就是我個人認為是排水的
當然按摩也可以做到排水的效果,但係是配合左呢個按摩油更加好推

有時大家也好怕在家用上按摩油去按摩,因為會覺得攪到周圍也是對嗎?
今次呢個按摩油都係有機會掂到的,但係唔知點解佢好似就消失左
小妹是在廳的地板上作出按摩,反而它在我打算收拾好東西
用地拖抹地的時候就真的不見了,最神奇就是我腳在我準備抹地的時候
也完全吸收哂係整對腳上!!!

我想有去做開推油的朋友,也曾體驗過整個身也油的感覺對嗎?
用上呢個高效排水抗脂膠囊即使在搽的時候
也絕對沒有呢個問題,一路也是清爽的!!
這也是我最喜愛的地方!!!!


如大家對今次小妹介紹的產品有產品
可在各大的Sa Sa 有售

如有對高效排水抗脂膠囊 有任何問題查詢,請大家到以下網查詢

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








                   












留言

熱門文章