【保養】。★ 讓肌膚由底層喚醒 ❤ Loreal 活肌修護高效精華水 。★。

有時大家或者會講點解我好似搽幾多野都係唔吸收既
或者有人就會講你係唔係冇做去角質或者磨沙呀?
但係一星期1-2 次既去角質就冇問題
長期咁做既話反而仲會令肌膚變得更薄

係今次小妹就想分享一下近來我既保濕肌膚新方法
當然要就是要把肌膚清潔得乾淨,因為唔係你搽左D 咩都冇用
仲會帶番D Dirty 東東入番肌底入面

而家小妹就在夜晚的時候,即使沒化妝也好
也是先落妝,再洗面再搽上日常的護膚產品
但係近來我會在我的護膚品List 中加上了一個它就是肌底液了

我想大家對於肌底液的,應該不會陌生吧?
其實它就一種可以幫助你又快吸收其他護膚品既其他產品
而小妹就比較少介紹肌底液給大家
但係,今次我又要再一次介紹Loreal 的肌底液比大家認知
它就是早前小妹也極力推介的
REVITALIFT LASER X3 活力緊緻光學嫩膚系列
既小小新成員-----活肌修護高效精華水
(HK$145/175ml)


如果大家也記得的話,呢個系列的其他既成員我已經一早早體驗了
所以今次呢枝肌底液我也有期望的,
加上我早前也曾體驗過它家的另一枝肌底液也是不錯的好物呢!!

今次呢枝液,小妹多數也會用上兩種功能的
一)當然就是當作爽膚水的功能,多數是在晚上使用
二)用黎用導入的功效的!!
而近來我來了一個新既小體驗,但係仍再試測中,
我想試真一點再分享一下XD
就是我用上肌底液後再用上Mask 來一個Double 保濕效果
先來倒上適當既肌底液,輕輕搽在你的肌膚上
呢個肌底液跟日常用的有點不同,不同在於它不是水水的
反而帶一點像精華的質地,但係佢十萬個清爽,最重要係滋潤嗎!!
當然最重要係搽完唔會覺得淋痴痴啦,而家夏天最怕就係用上痴淋淋的產品


然後我就先將肌底液先搽在肌膚上,再用掌心令精華可以滲入肌膚
當然也可以當作導入時使用啦
我而家有時太懶呢,就將精華水不斷輕輕地拍打
其實唔洗30秒都已經吸收哂架啦!!



當然少不了當然要當作面膜時使用啦
有陣時敷Mask 最快都要成10mins 
有陣時仲話要洗又要等佢吸收係唔係?
諗起都覺得超煩啦係唔係?
今日我就教大家一路換衫同時將肌底液倒至濕透
貼係最需要補水既位置,好似面仔同額頭既位置
記得係要厚倒呀!! 唔係好少水既話其實幫唔到件事d 咩架
最後就當然要把面上既精華水輕輕地按摩更加令肌底液吸收啦


haha看過咁多既殘爆樣子,來給回一個好樣少少的相比大家睇番下xd
說真的,小妹今次體驗得唔多時間,也不是每天使用的
有時唔記得,有時又懶得濟啦xd
所以效果我絕對唔敢講一定睇到,唔係你地都覺得我吹水啦
 不過的確它可以令肌膚即時變得更軟,
如果大家在使用它之後再用上化妝綿去抹抹大家的鼻翼位置
其實嗎就可以更加貼妝啦~呢個妝小妹都係有用呢個方法架
當然想長遠睇效果,真係要多d 時間啦
不過認真說的!! 呢個系列真係好好用,由其枝眼霜,
我自己都用到第三枝啦,呢枝肌底液都唔會差得去邊~
最重要係價錢認真係抵玩嗎!!
都係$145 就有呢枝肌底液,有陣時萬寧又會做 買2件75折/85折咁~
絕對可以一試的好物!!!試一下吧!!


如果大家想了解今次小妹介紹的系列~可以到L'Oréal Paris 的專頁參考的

早前我也曾介紹過它家另一枝的肌底液,可供參考
另外我曾介紹過它家同系列的三件好物,當中也有我喜歡的眼霜啦

而小妹也曾使用上不少L'Oréal Paris 的產品,大家可以按以下的標題作參考

。★讓身體抗氧化飲紅酒 ❤ 讓肌膚Keep 住水潤給肌膚葡萄飲 。★。


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^







留言

熱門文章