【活動】夏日炎炎的好法寶 ❤ 我的beauté美白活膚系列 ♬


早前小妹係周未放工後立即去了位於金鐘的
KAO HEALTH & BEAUTY CENTRE
唔知大家又估唔估到小妹今次去左邊度?同埋會做d 咩呢?

比多張相大家估下,見到d 一朵朵的太陽花,看著小妹拿著小花藍
覺唔覺得我似賣花小姑娘XDD
其實小妹今次終於有機會可以參與Sofina 既Workshop 啦
可知道小妹未當上Blogger 前,也是使用它家的產品
不論是防曬還是它家的Bass 產品也是小妹最最最愛的
唔知你地又會唔會有一件兩件是Sofina 家最喜愛的呢?
它家的Bass ,我大大話話也用了3-4枝,記住我是不多化妝的人仕唷!!
可想言之~它多麼的令我喜歡的?


係話比大家知今次上堂既主題之前,不如比大家睇下我地去上堂既情況先
在等候既時候,其實品牌同事已經為我地準備好一塊塊的鏡子,
究竟它們有何用處?一陣大家就會知道架啦!! 


係今次既Workshop 主要就是想介紹係五月頭已經推出既
SOFINA beauté美白活膚系列


在進行活動之前,品牌同事就叫我地先落好妝洗好面
準備一陣活動期間可以先體驗今次要介紹既系列產品
最重要仲可以即時去體驗由它家既Skin Test 
其實小妹真的好怕做呢d Test ,好怕比當時既BA 跟我說你的肌膚怎樣不好
邊度怎要改善,邊度又要加強搽D 乜咁樣
究竟今次小妹係呢枝槍下,會有幾多問題同我講呢?


好在小妹係爛面後既急救,都可以幫到唔少我既肌膚
竟然係呢個Test 入面,小妹都可以合格之如仲要唔錯
雖然唔係最好,但係都仲有不錯既三角肌呀!!


做完test洗好面咁就係時候
坐定定跟小妹一齊參加
SOFINA「保濕•美白新基準」護理工作坊


既然說得是保濕,美白?就知道是夏天的必要之物吧?
但係大家也會認為美白產品就是會乾的?
如果今次Sofina 推出的產品就是美白同時可以保濕的話?大家會否更歡喜??
今次要介紹既呢條Line 香港是比日本更早推出呢個系列的
香港的朋友是第一批可以享受到今次美白系列既特別之處


係了解產品之前,品牌同事也跟我們說
女生在選用美白產品之時會遇到既問題
唔知你又會唔會中左其中一樣呢?
-夏天當然用美白產品,但係有時用完就覺得唔夠保濕
-塊面就好似愈黎愈乾咁
-明知用緊既美白產品係唔夠保濕,但係又唔可以唔用,
最後都係因為想白都係要揀番美白產品
-在夏天都唔洗用精華架啦,又搽多樣野又淋痴痴
(曾經小妹真係咁諗過,但係我發覺我真係好錯)

如果大家都曾經有過之前既煩惱,小妹就想大家留意一下我既相啦,
其實缺水既肌膚絕對係會令個人變得更老
我想沒有女生想比人睇到自己個樣同真實年齡差一節架
由其唔係後生左,反而係老左同殘左,邊個想先?
最重要係缺水更加令肌膚出現一條條既線,
如果你發現自己肌膚都好似有dd 咁既問題
記得啦!!!一定要搽番d 保濕產品唔係真係好快變老架啦


了解好肌膚問題係時候就要實踐一下啦
首先我地就要先體驗一下它家的最新美白系列
beauté美白活膚系列

一共四枝,由左起的美白活膚精華露,美白活膚精華乳液
當然少不了,我最喜愛的防曬產品
美白活膚全效防曬乳液 SPF30 / 50++++


首先當然要搽上美白活膚精華露
品牌同事也教我地可以先在大家用開的化妝棉
先把化妝棉倒至濕透,再把它拉開,但係唔好拉斷啵
有時間的話把它敷約五分鐘,如果平時趕時間就可以敷上30秒
當然也可以像平時咁搽爽膚水啦


當然第二個Step當然就搽上精華啦,
係今次小妹也有體驗它家的【潤白美肌透白精華乳】
而晚間使用就可以用它家新推出的【美白活膚精華乳液】


最後就要搽上防曬產品啦,它家的防曬也有兩款的
包括有SPF 30/50 ++++
等我先介紹一下呢枝Spf 30++++
同樣有美白•防曬•抗老化•保濕•化妝底霜的5合1功能,
等您可以喺室內或紫外線弱嘅時候有多個選擇!
它質地是比較傑身一點,質地也比較清爽一點
小妹自己就比較喜歡它一點,不過它只可以在番室內工作的朋友使用


當然少不了也有SPF 50既beauté美白活膚全效防曬乳液SPF50+
今次它已強效升級為PA++++的今次就可帶俾您以上5大享受,
無須額外用保濕日霜,一支已足夠為您肌膚持久保濕,令妝容貼面持久!
5合1功效,方便快捷成咁,小妹呢D 懶人最岩啦


當然係Workshop 中品牌同事也教授了我地各位學員
點樣好好運用它家既產品同埋手勢既
首先用手心搓暖後,用下巴位置開始慢慢按摩至臉頰
再慢慢按至額頭位置,最後當然用手指按一按大家最緊張的黑眼圈位置啦
使用左以上既手勢之後,其實呢就可以令護膚品更加吸收架


好啦,搽好哂d 護膚品係時候比個殘爆既樣比大家望望
原來搽護膚品真係要搽到夠,如果有d 淋痴痴既話就係好夠啦


搽好個護膚品,當然要化番個靚妝啦
今次也請來在場的另一位朋友幫忙當上Model
教我地怎樣利用手指及海棉化好一個不會怎溶的底妝
                                                                                                                                                        

夏天嗎,小妹就會用上了持久控油底霜SPF20 PA+++ 
平時我購買的多是Primavista Moisture Coat Base SPF15 PA++ 
唔知呢隻又係唔係岩我呢個小懶人使用呢


最後就再搽上【Primavista柔亮持久防曬粉餅】
其實小妹一向也是粉底液的忠心fans ,小妹真的極之使用上粉餅
有的也真係只有1-2款,多數也是用上補妝之用
今次試用左岩自己色既粉餅,沒記錯OC005 的色調
它只需要輕輕地搽上薄薄一層就可以囉~


在大家化緊妝期間,品牌同事同時間為我地準備了一個小遊戲
今次就是教我地去整一隻屬於自己獨一無二的小碟子

要整一隻小碟子,需要既東西就好簡單架者
最重要就係一隻透明既磨沙小碟子
 一張張好多公仔圖案既紙巾(可於大型的超市可以選購)
另外就是專用膠水吧(可於在專賣美術產品店鋪,同佢講整碟既膠水就可以囉)
最後當然就是要掃子吧!!!

之後可以點整呢?就係先把想要既圖案剪好
再係碟底位置砌回自己想要既位置
再把紙巾撕開三層,我地就係需要最面面個層就可以囉

然後就在碟上搽上膠水,搽上一層先
但係唔好等佢乾啵,好貼上大家預先設計好既圖案擺好位置啦
之後痴好後就慢慢搽番好D 膠水啦,咁就可以鎖住張紙巾啦
當然搽好後就靜靜等待約15Mins 左右就可以叫完成第一階段啦
                        
如果大家想隻獨一無二既花花碟會洗耐左都唔會甩左d 紙呢?
最重要就係不斷幫佢加搽番d 膠水啦,
當然搽得愈多就會可以有保護層啦


學完點整,小妹當然也要學上究竟點整好啦
小妹實在沒有太多的藝術細胞
所以就弄上這個小魔怪的小花碟,也叫可以嗎?


最後由於時間既關係,小妹就快快手化埋個眼妝
由殘爆樣子變番個順眼小小OL ,大家也喜歡我呢個小妝容嗎?


完成整個Workshop 後,品牌實在對我們太好了
送上了整個beauté美白活膚系列的四枝產品給我們體驗
仲有兩款皇牌底妝送比我地番屋企慢慢試tim !!!
實在太幸福啦,今次真係又玩又試又有野拎呀~
特別嗚謝She.Com 及 Sofina 的邀請


最後我特別想推介它家的落妝油,由於當天小妹需要先落妝再洗面
我自己平時對於油類不算太歡喜,因為我唔鐘意佢要乳化
但係它家的不需要乳化之後,按摩一下就完全起哂d 化妝品
認真吸引,小妹也有意回購呢枝落妝油呢

另外它家今次的防曬也是小妹喜愛的,主要當然因為真的蠻好用
最重要係可以美白又夠保濕嗎,我已經開左SPF 50 來使用囉
稍後再跟大家分享一下它的防曬是怎樣的!!

好想了解更多有關Sofina 的資料,可以到它家的專頁參考
https://www.facebook.com/sofina.hk?fref=ts


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





























留言

熱門文章