【保養】滋潤。V 面。補水 ✧給自己十分鐘廋面機會 ♪゚

隨住年齡既增長,小妹對於敷面膜真係唔可以
單單只係用上補水,美白的就可以
早在年多兩年前,小妹己經開始改用上了有骨膠原的產品
始終女人唔補好易老架嗎!!!
加上一到某d 年紀我地既膠原蛋白就會慢慢流失
最重要係就係佢自己唔會再有番,所以除左係食物中提取番D 骨膠原之外
我想敷Mask 也是外在身的那一種的

然而今次小妹就想介紹一下我近來體驗的面膜
它就是REGENE 家的新推出的【膠原緊緻拉提面膜】($158/4塊)


其實它是以一盒盒的售賣,一盒中會有四片的
小妹今次不再特別介紹它的包裝,反而想直接跟大家分享它的好處
呢款面膜為肌膚補充膠原能鞏固真皮層的膠原纖維網,
令肌膚真皮層的膠原層回復豐厚,添加積雪草精華,
進一步激活皮膚膠原及細胞增生,同時預防紫外光破壞肌膚膠原,
另含從植物提取出來的海藻糖及薰衣草花水即時為乾燥肌補水,
加肌膚彈性及減淡細紋。

介紹左呢個面膜既特性同特別之處~就睇下小妹拆開面膜又會點啦!!


今次呢面膜跟平日介紹的有一點不同
它絕對不是薄薄的,反而有一點厚既質地
我想它是綿質的,不過內含很多既精華
但係又未去到滴出黎既效果xd 袋入面都冇咩精華係度


其實我一路都有個問題,小妹其實會比較少理袋入面有冇精華
因為呢=口=我通常一係就唔鬼記得用擺到過夜
一係就唔知搽係邊度好,始終嗎...面已經有面膜比你啦
除非你真係極之乾啦,唔係真係唔知搽咁多做咩好
當然各有所需啦,只係小妹個人意見而已

拆解一下呢個面膜既特別之處啦,今次它其實好大塊
因為佢有拉提既方式所以呢就會有下巴既位置


貼面程度非常之不錯,竟然可以貼得超實的!!
最重要係唔個鼻又唔知點咁,隻眼又唔知點咁
有陣時想介紹不同面膜最怕個樣嚇死人
除左係個面膜白左d 其他都冇咩問題

另外呢,仲有下半Part ,呢半Part 就係將你下巴既位置
緊緊地包好,所以呢Part 你個耳仔有機會覺得好緊
但係想要V 面就係咁囉,知道嗎?


小妹極之建議大家在敷面膜既時候一定要帶上頭GU 之外,
如果好似小妹敷上呢系列既拉提式面膜,最好也把頭髮札好
因為小妹在敷好面部後就覺得好像有點....不對路
就立即把頭髮札好才將下巴面膜拉至耳旁呢
咁就可以防止你D 頭髮掂到D 精華啦!!

而小妹近來最喜歡在敷面膜既同時(只限紙面膜)
因為有陣D 面膜D 精華可能好多既同時會流到係頸度
我就會順便為頸部按摩一下,等自己唔好咁多頸紋嗎
最重要係唔好哂左D 精華嗎,同埋唔好比自己咁懶


小妹暫時用了一次時候,如果你話一次見效的話
我想這個面膜一定會大賣的,但係我很喜歡它的滋潤度
因為我當天就是敷完面膜就去化妝,雖然我人在家
但係時間一耐左我就會自動出油,加上自己一個在家也沒有開了什麼冷氣
也可以令我一整天也沒有什麼滿面油光,對我而言也算不錯唷!!

不過要提醒大家一下吧!! 用左呢款面膜記得唔好大笑
不斷講野同食野啦,唔係真係敷幾多都冇用啦XDD 

雖然價錢上是貴一點,但係如果好用既貴少少都值得啦係唔係?
希望你地喜歡我既介紹^^


如果大家都有興趣今次小妹既介紹
除左可以到它家既專頁睇下之外
https://www.facebook.com/REGENE.HK/info

當然少不到它家的分店可以體驗一下啦當然要
包括有以下分店可以參考一下

旺角雅蘭中心1期1208-1210室 
電話:2308 1007 

鑽石山荷里活廣場1期342B號舖 
電話:3101 8303 

荃灣綠楊坊1樓F17號舖
電話:2308 1060

屯門時代廣場南翼2樓10A號
電話:2450 8082 

屯門時代廣場北翼3樓千色Citistore
電話:2458 2698

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^

















留言

熱門文章