【活動】F&B X ASUS 華碩 ♬ 腦力提昇工作坊✿

作為一個現代人,所謂一機在手世界通行
係而家呢個年代,個個人都走黎同你講要Whatapp 要Line 要Wechat
但係作為一個Blogger 既我,電話已經唔夠滿足我
除左相機之外,我最需要既都係一部Notbook
而呢部機最好呢,就可以做到又輕又快又可以剪片
最重要係可以整到埋相啦!!

之但係小妹既電腦就未必做到輕呢一part 加上它也開始出現了不少問題
所以我一路也尋找緊一部個價錢比較吸引而且又輕既電腦

早前小妹就有機會可以去到ASUS 華碩既總Office
來上一個【腦力提昇工作坊】
睇下它家推出左d 新產品可以岩我呢d 要求多多既女生先


來到它家的會議室,就請來它家的設計師為我講解它家最受歡迎的其中一件產品
Transformer book T100


說真的,當他在介紹的時候說是平版電腦小妹已經沒太大的興趣了
主要是因為我已經擁有兩部不同品牌既平板
雖然我知道華碩是電腦的世家,但係實在太多在手嗎
但係PM 指既然叫得佢叫【Transformer book】
當然就唔係咁簡單啦,主要因為它既平板又是手提電腦

雖然大家或者話而家好多平板都可以加到個Keybord 啦
唔係咁就係好神奇呀嗎?
它唔係神奇在有Keybord ,它神奇係在於隨時插隨時Out 
最重要係好鬼輕手,真係擺係手袋都唔會覺得有咩問題呀
同埋佢內含係WIN 8 , 隨時地打BLOG 用Excel 整埋World 玩埋Power Point 都唔係問題啦
的確呢部平板真係好令我心動,最重要都係個價錢都唔係好貴
16GB $2298 (不連鍵盤


而令小妹另一部會留意的就是它家的電話加平板
ASUS Fonepad 7 FE170CG (8GB $1498)

因為我家的爸使用電話壞既機率是十分高的
主要也有關他的工作地點及他使用的方式
所以嗎,既然他說想買那些內地電話,
又怕它會唔知會拎左d 咩資料又唔想成日聽到佢話壞
好似呢部都幾吸引,最重要個價又唔係好貴
同埋有齊我爸想要既電話又要平板嗎


今次呢部機會有四隻唔同既顏色既機身
包括有黑,黃,紅,藍
最頂隱都係唔同機身都有唔同既主題顏色係每部機上面
我諗都未必好多品牌既電話可以做到


加上它機身比較輕一點,成部機都係299g 
如果我地女仔用其實都唔算真係好重架咋
分分鐘我地d 化妝品都比佢更加重!!


對於我嗎,自拍係我出街必做之事!!
由其我化好妝出街既話,但係有時需要影相但係狀態唔好既話
或者都需要一點的修圖程式嗎?
係ASUS 呢部電話入面已經內含了美肌既功能
即使你有幾殘爆,有左佢仲唔係最正?


雖然小妹今次只係介紹左兩款既產品比大家
但係其實係ASUS 又點止咁少先得架?
等小妹今次化身小天使,同大家講啦~~~
而家它家就係會展行緊電腦展~~聽講D 優惠係平到平時唔會有
它們就係一號展覽廳 K01
聽講買滿1000蚊仲有獎抽~~
想體驗它家既產品既朋友,就快D 係去電腦展行下啦1!!


想了解更多資料關於ASUS 的話,可以到它家的專頁查詢

希望你也喜歡小妹今次的介紹

**是次活動由Fashion & Beauty 及 ASUS  提供 
以上內容亦只是個人意見及感覺,不代表所有人的意見及反應**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹







留言

  1. Angel你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章