【保養】為肌膚進行中西合璧排毒 ❤ Osiao排毒面膜 ✧

我們會時常會為身體作出不同類型既排毒,
如通淋巴,食番d 清熱毒既東東等等
其實有冇諗過我地面部就更加需要排毒呢?

每日我地臉部都會接觸不少空氣質素欠佳,加上平時化妝
同埋唔夠訓同埋而家天氣咁熱,唔多唔少都會有油脂過多既問題
或者你可能話我有用洗面機架,或者有做深層清潔架
但係係最底層個part 又係唔係做到呢?

今次小妹就想介紹番一款中西合璧既[Osiao]
係一年前小妹曾經介紹過它家既洗面膏
今次就想介紹番它家既排毒面膜
它是[亮肌淨化排毒面膜]$520/125ml


它跟上次介紹的洗面的包裝一樣的,
不過當然在樽身是有列明既
同樣也有它家的花花Logo外,仲有灰色的面膜膏

等小妹就同大家先講解一下呢個面膜有咩成份先啦
加上它蘊含東方醫藥成包括:冬蟲夏草、人參、龐形虎杖根及陳皮。
西方成分包括:大豆蛋白、紅茶菌、海藻萃取、樺褐孔菌、酵母發酵能量、
葵花籽餅、大麥萃取、青瓜萃取、維他命 E、透明質酸、紫蘇籽萃取、
西柚皮萃取、碳粉、高嶺土及棕櫚籽果油等。


同樣先給予我的殘爆樣子看看
小妹就會建議大家用排毒面膜每星期兩次
如果你本身係有用開深層清潔面膜
就可以一星期用一次深層,一次做排毒面膜就可以囉


然後把面膜搽在肌膚上,
其實我建議搽到肌膚上係完全睇唔到膚色既
咁就最完美啦,不過我敷得唔係好夠加多少少就最好啦
同時敷上十分鐘就好啦,敷得太耐反而就會抽乾水份架

係敷既同時,其實會有少少熱感存在架,
不過絕對唔會係拿個隻感覺,所以係好正常架!


敷完面膜後,是會有一點點的光亮感,
但係敷完之後會有一點點的紅在肌膚上的
不過之後再搽護膚品之後更會更吸收的

但係有一樣野要提點大家既就係敷完呢個面膜之後
真係好大機會會係面上面爆更多既暗倉/暗粒等等
所以如果第一次使用既時候,要預定有個個星期內唔好化妝啦xd


深層清潔面膜,有陣時大家也可能覺得敷完會好乾
所以次次都會再敷上保濕面膜等等產品
但係今次呢款排毒面膜就會有一點點的乾,但係清洗後
就唔會有有太乾的感覺啦,當然啦係呢d 時候再敷上保濕面膜係可以有更好既效果架
不過呢個面膜真係貴左d ,但係有中西合璧既成份
其實真係好少見到,也是值得推介既產品之一


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹












留言

熱門文章