【活動】。★擁有透白無暇既白瓷妝容 ❤ lightbulb 全新精華水及粉底霜 。★。

那個女生不想擁有一個不化妝的樣子,也可以明艷照人
那個女生不想擁有一個透白無暇既樣子?
但係環境問題,生活習慣,飲食問題都會影響肌膚質素
但係我地呢d 人仔又忙到人也癲~唔通下下去做Facial
但係又有時間趕住番工要化妝既時間又可以點算呢?

早前小妹有機會率先參加Shu Uemura 新品發佈會
它家既新品究竟係咩呢?之唔係它家既 lightbulb 推出了兩款新產品
分別就有【光感新精華水】及【白瓷光感粉底霜 

不如等小妹先介紹一下它家推出既呢枝精華水啦,
今次呢枝 TSUYA 光感新精華水($360/15ml)
TSUYA 光感新肌系列 最新推出既產品黎架
分別有三款質地既,有清爽型,水潤以及滋潤型



加上它家今次也推出一款新既化妝綿
或者你話化妝綿有咩咁特別呀?今次它家既化妝綿會有兩面既
一面係真絲面,一面係純面質地
係唔係真係夠哂特別先?
首先就要用上真絲既化妝綿先以抹既方式
去除肌膚既老化角質及死皮可以令肌膚即時有平滑及光澤
而轉番第二邊既綿部份,就將精華水輕拍令肌膚註入水份啦


睇我打不如直接來睇下我介紹啦
係大會既安排下,就請來shu 家makeup team 既化妝師
為在場既美女去進行一個快速既透白無暇既白瓷妝容


首先化妝師先用I 清爽型倒濕化妝綿
再用絲面既位置去抹走女生既角質
再轉去另一面作拍打既~

另外化妝師也教了我們用了III 滋潤型既精華水再倒濕一張新既化妝綿上面
盡量可以就倒濕一點啦,再撕開兩半放係面豬仔既位置
敷佢約5-10 MINS 令肌膚有一定既飽滿度


然後當然有當天既皇牌既產品啦,
今次既新推出粉底霜,跟早前它家推出既粉餅外貌是差不多的
但係粉撲就有一點不同啦,化妝師就教我地點運用佢既

先用三隻手指捉住後面的位置,再用手指公的位置定位
就可以利用粉撲去輕搽在肌膚上,利用它的粉底霜就可以做出透白無暇既妝容啦


睇下美女麻豆係唔係真係做到我所講既妝容先?
我真係覺得不錯唷!!


今次呢個粉底霜足足有成16 款不同既色調可以比大家選擇自己最想要既色底
好似你想要自然d 紅潤d 定係白d 都可以有得揀既!!


 今次粉底霜真係極之吸引,亦極之岩係秋天使用
等小妹d "尢" 甩左蕉之後就即刻去寵幸下你
睇下你係唔係真係正到可以做到裸妝既功效先


講完化妝,對於我地一班女生而言最重要係一樣物品係咩?
唔係化妝品~而係一部可以自拍既電話/相機
真係自問小妹都係一個自拍達人,真係咩野係手我都可以自拍
之但係電話係方面但係唔清晰,但係相機又好似整唔到好正既效果
咁點先叫做好睇呢?
係當天品牌方面請來文藝女生既iris 黎教我地點樣去影一張
同陽光玩遊戲既時候而整張相係好靚既呢?


當然少不了有介紹一下Sony 既相機啦,說真的....它家的機真的很燒
最重要有好多唔同既顏色,我真心覺得很不錯的呢!!!
最重要它家的鏡頭很棒了嗎!!!


最後來一張跟好友Lillian的合照作最後結尾
使用產品報告將於不日內發佈,記得要留意唷!!


如果想了解更多,當然就要上去它家的專頁詢問/查詢一下啦

當然最詳細產品資料,當然要看它家的網頁吧

少不了要介紹一下我早前曾體驗過Shu 家的分享吧,化妝品系列: 

另外也有它家既護膚品系列吧:

**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由Shu Uemura  x imore 提供##

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





















留言

熱門文章