【生活 】去玩。去癲。去影 ◕‿◕ 瘋狂地拍照去Snap Pro ♪゚

當大家聽到" 去玩去癲",也許只認為就是去Ocean Park
但係當內地人愈黎愈多的到達,這些樂園也變得絕不吸引
加上而家天氣又咁熱,室內活動既遊樂園也開始變得太痛苦了

而近來小妹就跟兩位好友加一位小朋友來了一個小活動
就係又去左玩自拍!!
雖然小妹也算得上自拍達人,但係始終嗎,我唔想次次自拍都係極大頭
都想可以影番個全身靚番d 架嗎

早前我就跟兩位好友去左觀塘既Snap Pro 黎個小約會
最後我地玩到又攰又餓又腳軟~
究竟係呢個地方有咩攪到我地咁癲呢?


其實又係玩自拍館啦,點解又可以咁癲
因為呢度可以一次過玩哂三間房!!
平時其他既自拍館就可能會一個價錢一個小時及指定一間房間任你拍
不過係呢度,就可以一個價錢,一個時間任玩三間房
最重要係想轉就可以任你玩啦!!!

不如等我介紹呢三間既特式啦,首先係第一間房
我覺得呢間房係好屋企Feel , 因為它先有一張沙發同地墊
加上有好多好多既公仔係房入面,真係好屋企Feel 呢!!!


既然它是以家庭Feel 感,我們就來拍了幾張家庭相
像唔像三姊妹加個姨生囡拍照呢!!
大家也許會認為我們的衣服很夾對嗎?
其實我們一早夾定當天要穿上白色的衣服呢
想像不到地方跟衣服可以這麼夾呢!!


背景有點花對嗎?來轉一轉背景好吧?
轉了這個背景轉了一套和服
大家想到那個是我?那個是我好友呢?


當然穿得索索跟美美的就是我好友曚曚啦
穿上一件一整套的和服就是我啦!!
以小妹的強大身型其實很多的自拍館未必有小妹的衣服穿
但係今次這兒也有一套適合小妹的衣服
的確是很吸引的地方之一


玩完和服....我地來一個絕密的女僕Look
當然知道自己絕對不是女僕的材料
但係今次也可以完成了我的小心願唷!!

在Room 1的蘋果絕對是一個好Sharp 的item 之一
我們這樣的配搭可愛嗎xd


然後就到第二間房好了,這間房間比較平實一點
如果本身你是想影自家的衣服Snap這個佈景絕對是適合的


來一個猜猜估時間,今次我們又會化身跳跳老虎跟"耳哦" 
雖然背景是黑色底格仔花,對於鮮色既衣服會更加出
好像我地D 衫一樣咁出色呢!!


今次呢套衣服顯得我倆真係好可愛!!
也許跟曚曚出外拍得要多了,我們不需要怎麼說明
可能一個小動作大家也不期然擺了類近的
就像以下的相片呢,大家如有玩自拍館
也知道玩呢D 都情願快快手影多幾張
呢個真係冇夾定一同擺出這個POSE 呢
雖然嗎.... 我們不常見卻是閨密一樣親密^^ 


為了爭取時間,我們決定要轉戰第三間房屋
呢間房間好特別,因為它不是只給你單單企係度影
而係要你不斷跳住黎玩,岩哂D 精力旺盛既小朋友+大朋友!!


看過靜態既我們,當然要看看跳住我地啦
其實跳住黎影真係好好玩也好攰
如果想小朋友快D 訓教,我諗帶佢地玩一至兩個小時包佢乖乖地訓教呢


當然玩呢個咁開心既地方絕不可能是一套衣服吧
今次我地再揀選了孖寶兄弟的衣服
我想應該沒有什麼朋友不認識他們嗎?
是小妹的兒時回憶呀!!

孖寶兄弟就是常常要跳來跳去拎寶物,
同避番D 怪獸的嗎!
今次我地都有不斷地跳跳跳跳
但係一路跳一路跳帽XD
所以最後也是靜靜地自拍就好了!!


好吧!照片就看完了~~
當然也跟大家分享一下有什麼衣服可供大家去影相
今次這兩行的多數是供大家穿上,差不多大家說得出的也有呢


它家的衣服也算是小妹去過的最多呢
而家有兩個櫃既公仔,比大家拎去影相呢


咁除左呢D 衣服及配飾之外,
當然要了解它一點攝影的問題的嗎
唔係真係睇到我玩得咁開心都唔知點玩係唔係?

首先在房間上會有兩個的反光板的
中間就是一個可以睇回自己剛剛拍回的相片
及可以在擺Pose 之前望望自己的樣子嗎
不過要提大家一點,別常常向上望唷!!
是望中間的那個相機的唷!!

然而呢個黑色的搖控就是整個自拍最重要的東西xd
因為你要拍照就要按住它唷,記得是要長按到它閃了一下
才叫完成一張的相片呢
如果不懂拿住它按住,又同時收埋它呢?
它也有一個可以計時的,詳情可以再細問一下當日員工


今次的介紹就去到這兒呢,
唔知你地有冇興趣去影一下呢?
其實今次呢個地方就係位於觀塘的工業區

雖然這間自拍館很多的不錯地方,但係始終剛開業
始於是有一些地方是有一點地方需要改善
好似影相速度有點慢及睇唔到剛剛拍的照片
當然嗎,看不到就是因為可能我地按得不好既關係啦
不過除左之上兩樣,我想沒有太大的問題!!

有一樣就是星期6,日及平日七點後到達樓下是需要登記上樓的
大家要留意一下呢個小問題,也是保障大家的安全呢

最後來一個小驚喜^^
就是當天店主給我們試穿了婚沙呢,
我仲跟曚曚來拍了一個Pre -Wedding 的相片
絕密照片來的唷xdd 



地址:官塘駿業街62號京貿中心2樓B室

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**是日攝影由"Snap Pro "  ,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹






















留言

熱門文章