【彩妝】✿Give me Sun Shine ♬ Give me Bourjois Color ✿


這個炎炎夏日差不多也來到大半了,雖然小妹嗎......
應該今年不會到沙灘來個下水禮了
但係小妹也想來一個Sun Shine Look 湊熱鬧嗎xdd

今次小妹就想跟大家分享一下用上Bourjois 家最新推出的
防水線影筆系列Mix & Match Collection
而今次就有機會率先體驗它家既其中三色既眼線筆
同埋Rouge Edition Lipstick


首先跟大家分享一下今次我會介紹既顏色先啦,
分別就有#53 綠色眼線筆
#55 黑色眼線筆**New
#57 啡色眼線筆 **New 


小妹由於時間關係就已把底妝化好了,
來試一下眼線放在眼蓋上面囉,來看一下不同的顏色會產生什麼既效果?


首先我先會啡色的眼影搽在眼蓋上,
然後先用上了#55 黑色眼線畫在眼蓋上
不過我只會晝上2/3 的位置,因為.....一陣你就會明白了


為什麼我黑眼線要畫上2/3 , 因為我仲想將#53 的綠色畫在眼尾呢
也許大家也很怕綠色或者太Sharp 的眼線筆
究竟應該點去控制呢?又或者出到街會唔會比人有奇異既眼光呢?
其實只要將呢d 太Sharp 既顏色作為點啜,就唔會變得好奇怪之如
仲會可以令眼睛更加動人啦


最後我就再用上#57 眼線畫在內眼線,令整個眼妝更完美之如
仲會令個眼睛更加大,唔洗一定帶大眼仔同痴睫毛tim 呀


先給大家來一個小比較先啦,在左眼位置我畫上了三條眼線後
是否看到有明顯的比較嗎?
真的是眼線可以改變一個人的眼形的唷!!


玩好了眼線部份,當然少不了要搽上胭脂及唇膏
而今次我就想介紹回它家既
Rouge Edition Lipstick #19

它家的唇膏我本身就是歡喜,自己放左手袋中的都是它家的
唔知今次呢一款的唇色又是否會更吸引呢?


今次小妹為免出現唇部太乾既關係
所以先狠狠地搽上潤唇膏,再搽上今次呢款唇色
它有一點像橙色,有一點比像裸色
也許適當喜歡裸妝及淡妝的朋友使用呢~
如果好像我今次的著重眼妝的,當然咀仔就可以選擇淡一點唷!!


以往眼線大家可能會認為只係黑同啡對嗎?
但係近年各大品牌也推出不同顏色的眼線筆
對於香港呢個接受能力高既消費者們,
其實絕對係一個新挑戰,因為彩色的眼線筆或多或少也是舞台上
或者是行Cat Walk 的麻豆們有機會用上

但係今次小妹竟然最愛反而是B 家的綠色眼線筆
因為它有你想像不到的持久及Sharp 色
雖然它不是新推出的顏色,但係我很喜歡呢!!!

不過新推出的黑色眼線筆反而有一點好像不夾小妹的眼睛呢
因為小妹畫完它不夠三小時就完全消失,幸好就沒有跌在眼肚的位置
而啡色的就到我落妝時候仍抹到的,我想它的消失情況沒有黑色的那麼嚴重
我想.....我仍要試多幾次才可以確認黑色是否不合我呢!!


Girl !! Please enjoy Your Sunshine Day!!
希望大家也喜歡小妹今次的夏日小妝容啦
你地又喜歡咩顏色既眼線筆呢?快d 講比我知啦^^   


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹













留言

熱門文章