【保養】想肌膚Keep 住凍齡 ◕‿◕ 讓Caudalie 為你抗氧防老化 ♪゚

我想大多數人也知道,蘋果如果把它切開放在空氣當中
係一段時間之後就會令蘋果開始變啡
而避免蘋果切開後就把它浸左鹽水或檸檬水內

蘋果就話可以浸水抗氧化,咁我地既肌膚又可以怎辨呢?
我地個肌膚會因為周圍既因素令到有氧化問題
但係肌膚唔會出現啡色的位置,但係就會令樣子愈黎愈老
令你的肌膚出現倦態,它的氧化就已經十分嚴重

既然如此,我地都需要抗氧化
但係抗氧冇理由將自己肌膚日日浸鹽水/檸檬水架
所以就要係護膚品上尋求一些可以抗氧產品

市面上有著很多的抗氧系列既產品
但係係唔係每一樣都係可以做到抗氧呢?
不過今次小妹要介紹既品牌Caudalie 
很早之前已經將植物界中擁有最強抗氧化功效的穩定葡萄籽多酚
跟維他命C 結合,發揮100% 完美阻截自由基既效能

而今次我就想跟大家分享一下它家最新推出既系列
【葡萄籽C15高效抗氧系列】
當中既主角當然少不了有這一枝
葡萄籽C15高效抗氧精華液($468/30ml)

今次精華方面也是取用了試管泵裝設計
從而減少護膚品接觸過多既空氣令到有氧化問題
而本身精華是以乳白色精華,質地好水水搽在肌膚上卻有源源的水份

而今次呢枝精華液於系列中擁有最高濃度的活性成分,
如保護膜般包裹肌膚,防止肌膚受外在環境入侵造成細胞損傷,
強化肌膚的天然保護屏障,同時深入皮膚底層,修補皺紋問題。
配方成分: Polyphenols 專利葡萄籽多酚, 穩定維他命C, 透明質酸, 橄欖角鯊烯
不含油分, 不會引起粉刺, 低敏配方, 不會引起光敏感
測試證實

95% 撫平皺紋 98% 膚質改善


如果大家在購買它家的產品會發覺它們沒有太大的包裝
反而更會把日常大家看到盒中的資料性不再是一張的紙內
而係放係大家既包裝盒上,所以上當大家去掉包裝盒前
不如拆開它一下會看到它怎去介紹大家使用什麼產品之外
仲教埋大家點可以按摩面部從而幫助吸收tim 


又來一個嚇死人的樣子好吧,雖然轉了新環境很久
好像仍然有一點力不從心,有一點攰到不能形容的感覺
加上夏日的熱力令小妹也不斷的爆爆爆爆粒粒
真的看到自己也不開胃呢-口-


首先可以先泵出適當既份量,搽在五個肌膚的地方
而小妹我自己就會集中地先搽在鼻子上
因為小妹自知自己的鼻子附近特別乾
所以為免再甩皮情況,所以就先會搽上精華
如果大家在其他地方有甩皮情況就更加需要重點搽啦

然後就再搽勻肌膚其他的位置就可以為肌膚去按摩一下囉
當然啦,我有時都係搽完就直接去訓了


而小妹近來也開始動用番我的美容機吧
同樣我就會在導出之後,直接把精華滴在機上就可以囉
當然要睇睇大家用既美容機可唔可以直接使用唷!!

而小妹就認為一係我實在太乾,一係它的吸收能力超快
小妹在使用它做導入的時候,竟然嗎....
起碼要補多兩次先可以碌哂成塊面
但係睇到自己既肌膚充分水份的感覺真的蠻不錯的唷!!


使用一星期後,說真的是否看到抗氧化
絕對是不可能的事實,如果我說看到你也說我是騙你的嗎!!!
不過認真的,當使用它之後我的肌膚的確是有一點小改變
起碼使用上這個星期後,其實是看到毛孔開始慢慢的收細
完全唔見就未必既,但係起碼冇咁覺先
最重要就係看下去有一點飽滿感而且看下去更有光澤
同埋出油既機率都少一點,連面都可以洗少幾次


一路以來Caudalie也是我認為它是天然的護膚品牌
所以即使我仍是爛面在身,也絕對不怕使用上它的產品
當然它對我的肌膚就是愈搽愈好了,
最重要的就是它是敏感肌也可以使用唷!!

希望今次既介紹可以幫到同樣因為天氣問題
然而有肌膚問題既朋友,當然係突然地敏感
跟本身是有濕彥的朋友是不同的
不過如果的話,一試是可以的始終它的成份較天然
是比較貴一點而已,希望你也喜歡這個品牌吧^^

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹











留言

熱門文章