【食。尖沙咀】玩味十足的川菜 ◕‿◕ 新潮有主角的漁牧餐廳♪゚

尖沙咀多食店,我想不用我說大家也知道
但係如果說要吃川菜的話,其實真的沒有太多的選擇
你說是辣東西?也許是韓國食品是可以解決的
不過朋友特別鐘情吃川菜的食物,又是她的生日
怎能不找一間岩她心水的小店作生日飯呢?

今次小妹不是攪手,朋友在群組中相約我們在
尖沙咀加拿芬商場等侯,心在想...
這個商場好像只有一間永遠要排隊的台式Cafe
跟一家打邊爐的食店,朋友最討厭就是打邊爐
她怕打完之後,她的所有衫褲/裙也是食物的味道
要知道潔癖的朋友就是特別怕這樣
誰知餐廳地點就是台式Cafe 的那一層,而今次要吃的卻是之前總是
沒有一人會進的餐廳位置,而它亦已經轉手了
成為那夜我們吃的【漁牧】


或者你未聽過,因為我自己未黎食之前真係唔知佢係乜東東
漁牧算是一間四川菜既餐館,不過小妹當天吃用反而又覺得
它屬於有一些京菜的味道,就好似當天我們也有點了一些
青瓜木黑等等,岩哂炎炎夏日呢

不過我冇理由介紹呢d 咁普通既小吃比大家架,
今次我朋友真的非常棒,首先她在訂枱的時候
已經為我們訂了這個1/4 的漁牧混豬
平常在酒樓吃到的乳豬總是皮還皮,肉在或
最後都唔知一人吃不吃到一塊就全部沒有了

而今次朋友預訂的乳豬就是近年很流行的西班牙乳豬
這個是1/4 隻既份量 $118/客
而呢隻乳豬特別之處就係,平時你會點甜醬
而今次在這家呢反而就有三款的醬汁
當然少不了有甜醬,然後有抹茶醬同芝麻醬
又真係估唔到幾鬼夾啵,最Like 個個抹茶醬
真心諗唔到可以夾乳豬仔!!

最不得不說的,當然就有這客的糯米飯做底,
將本身乳豬仔擁有既油份滲入在飯內,反而又不會有過點油膩感
真的吃多一點也不會過飽


然後不得不介紹這家的的燒魚
分別有五款不同的味道,有辣有唔辣,任君選擇
分別有非凡蒜香味,豆豉醬香味,回味酸辣味
火熱香辣味,誘人麻辣味


而今次我地就揀左一款得一個辣椒既
回味酸辣味燒清江魚 $268/客

平常大家都會點海爐魚,但係今次我們特別推介這款清江魚
因為夠滑又唔多用,最重要係d 汁愈燒愈入味
即使我呢d 唔食辣既人仔都愈食愈愛,當然愛辣人仕就覺唔夠候啦


另外早前我也曾說過是有京菜的感覺,
主要的原因不多不少是因為有個北京填鴨吧
它家是有一個小火爐的,所以這些燒鴨及燒孔豬
絕對是即點即燒的,絕對是夠熱夠脆
不過要說的就是它的肉有一點太鞋
我想填鴨的肉是這樣的鞋吧?
另外平常吃包住的那個皮子就真的很窩心
首先是每一張皮都有一張隔紙隔著
仲可以方便比你唔洗整Dirty 隻手去食野tim 


仲有呢個係呢度其中一道名菜,就好似有呢個龍蝦雞煲
其實仲有d 鮑魚同單單雞煲
這個雞煲的雞件絕對吸晴亦好味,即使煮左好耐都係可以好滑


最重要仲可以加湯再加D 食物再Keep 住,
我地自己都另外點了一些菜清清腸胃呢
就好似這個的日本純情豬肉
名字絕對是十分頂隱的,但係又不得不認同它的名字
因為用的是日本岩手縣的豬肉,
所以愈吃愈覺得跟平時吃過的差那麼遠?


最後不得不說這個漁牧沸騰魚,
看到這個表面充滿紅辣椒跟麻油的食品
看到即刻我話我唔食啦,我覺得好辣呀
點知朋友就話你睇埋先再決定啦


原來是上碟後,有店員會為大家輕力地隔走這些辣椒或辣的東西
留下的就是好吃的清江魚件,當中的魚骨不算太多
最重要就是沒有淡水的泥味魚肉在內


雖然看似仍是很油膩感,但係說下去不會是很油的感覺
最重要的是仍是很滑的,愛吃魚的朋友絕對愛上
加上最重要這一個充滿辣椒的魚件,其實吃下去不辣的
當然你要吃到辣的,就可以咬一下辣椒的籽的
我朋友就說真的辣得要命呢,可惜當天我們說了就是有一點過咸
最後我們食剩了很多了呢



最後今次我們沒有買上蛋糕,因為我朋友絕對不是喜歡甜品的人仕
所以今次我們就點選了這個紫薯驢作為生日蛋糕吧
這個紫薯驢絕對是這兒的一個不錯的甜品
它當中的以紫薯作為主打,但係味道不會太甜
加上口感有一點"煙UN" 不過由於吃得太飽
一兩舊已經不能再吃了...


今次這間川菜絕對是一改我平常認為的川菜是辣的感覺
最令我回味的當然是那個回味香辣燒魚啦
我已經決定再跟朋友來試多一次
因為今次的魚真的太回味,同埋個漁牧混豬可以再試多一次



今次分享的是漁牧
尖沙咀加拿芬道20號加拿芬廣場2樓
                                                                                        
希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章