【食 ❤ 尖沙咀 】七天。海鮮七重奏 ♬ 絕對啖啖肉的任吃龍蝦之夜 ✿

七月份絕對是令小妹一個破財既月份,
因為兩個我最愛既人都在同一個月份生日
今次就一於跟整家人來吃餐好的,所以就一家來吃個自助餐
諗過了好多間,亦同時問了最喜歡吃的朋友們
大家也建議這一間近來在做七天七款不同既海鮮主題

究竟我講緊邊一間?
其實就係位於尖沙咀HolidayInn 酒店內,
係二樓既Bistro on the Mile


或者你會問究竟點樣七日七款海鮮呀?
其實就係它家近來推出的海鮮滋味七重奏作為主題
主要就係星期一至星期日每日都有唔同既海鮮既
好似星期一有澳洲生蠔做主角,星期二就係挪威三文魚,
星期三就係英國蟹,星期四就係加拿大帶子
星期五就係美國龍蝦,
星期六係越南大虎蝦而星期日就係南非鮑魚

雖然我兩位親愛的都是星期一及生日的.
不過大家也認為最吸引的是星期五的龍蝦之夜
就決定了星期五去吃龍蝦吧

由於媽媽不想太夜地吃自助餐,女人總是怕胖的問題
最後我們揀選了是6:30 – 9:15 的時段

既然係龍蝦之夜,主角又怎少得龍蝦先得架?
首先先嚐一客芝士焗龍蝦,絕對是啖啖肉芝士味又夠香,
我差不多吃足四件半隻的龍蝦
加上也冷盤上的龍蝦,跟焗的龍蝦絕對不會有差的唷,
當然我仍然喜歡它的焗龍蝦好一點

另外也有一些蟹籽蟹肉蒸蛋杯,
同埋一些熟的蟹魽及一些好吃的羊架,牛扒等等 


另外不得不介紹一些就是這個德國咸豬手
因為本身Holiday Inn 早前有一間很不錯的德國菜館,
可惜就是敵不過租金的問題
這個好吃的咸豬手就絕對成了在自助餐必吃的item 之一
連不喜歡在街吃豬手的爸爸也認為它絕對好吃
亦同時做得不錯的,外脆內嫩襯熱來吃絕對極品呢!


另外不得不說這家的燉湯,平常我在街外的多數是不飲用任何的湯品
因為始終在街外的總是味精的
,雖然小妹多數是少湯水的,但回娘家總是爸媽總會為我煲上湯水
而今次這個燉湯反而連我家媽媽也飲了兩大盅
她說夠料夠火喉仲話唔飲好蝕底呢,
的確有大大件的花膠加冬菇,最重要真係味精沒有的
起碼我飲不出的,原因我一食到味精是需要狂飲水的,
所以我就知它家沒有加上呢


另外也少不了冷盤類的嗎,好似有剛剛介紹的龍蝦
另外也有一些小龍蝦,沙津,火腿芝士等等
不得不說是有即開即洗的生蠔非常好吃!!!!!
另外有青口,蝦及刺身等等,
不過不知為什麼的的刺身沒有妹子的肥美!!!


吃過那麼多的東西,又怎少得女生最愛的甜品時光呢?
在這間餐廳中的甜品絕對不是少野,目測也起碼有十多款
不過小妹就簡單揀選了幾款平時不常看到的甜品
始終拎完食兩啖真係好鬼浪費架嗎
所以今次我就冇樣樣都拎黎試啦


最不得了的就是任吃Haagen-Dazs 雪糕杯
雖然好多地方也可以任吃的,但係始終看到這個牌子的
我仍是多麼的興奮,雖然中醫建議小妹小吃冷的飲品及東西=口=


今次跟妹妹揀選了差不多的甜品回來嘗一下
整體的甜品不會像平常吃的一味是甜甜甜同甜
最喜歡就是那個朱古力咖啡卷,一小個不會太飽
加上它家的泡芙同時也做得不錯耶
芝士蛋糕的芝士成份十分之高,因為它的濃度很香
而那個黃色有星星的小糕點絕對值得一試,不過我已經忘了入面是什麼東西
不過兩個人試一個就好了,因為太飽啦


最後就是一個我不知道大家是否也以為是裝飾品而已
其實在雪糕櫃旁有一個擺著一碟碟的的小甜品
有一些人就是以為它是可以取走碟內的小吃
當我發覺是可以一整碟拿走的甜品時
已經沒有什麼可以再揀選了
所以我拿了它來拍拍照然後就吃了這個蝴蝶酥就好了


是夜我的兩位愛人絕對覺得滿意的晚餐,雖然價錢上絕對不唔算係抵食
但係大家都話以呢個價錢 $598 以匯豐信用卡都有75 折
即使你冇HSBC 既卡都可以係Openrice 拎到八折架
加上如果你係星期日至四既價錢都可以平成80蚊架

加上近日它家既有一個岩哂一家大細個去食,但係冇計呀
我爸媽已經將我地幾個女照顧到夠哂大個
已經做唔到呢個優惠啦,
呢個優惠就係每對父母可以Free 一個七歲以下既小朋友
而係而家開始去到31/8 所有七歲以上既朋友仲可以有半價優惠
講真呀,小朋友真係食到幾多野先得架,由其d 小朋友可能玩多過食呀!
所以呢個優惠都好抵呀!

同時亦將呢個價錢同大家Share 下啦,睇黎同男人講下我生日都要黎食先得
Bistro on the Mile滋味海鮮自助餐七重奏價目表
自助晚餐 (晚上6時至晚上9:15)
星期日至四 
成人HK$518 長者HK$414 小童HK$362
星期五至六 
成人HK$598 長者HK$478 小童HK$418

今次分享的是Bistro on the Mile
尖沙咀彌敦道50號金域假日酒店
                                                                                        
希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章