【台北❤ 】。★有點期望過高的小酒店 ❤ 玩味的Forte Orange 。★。

今次的台北之旅,好突然地決定日子就出發
所以酒店方面就由我朋友去決定,
不過由於太突然決定去旅行,所以我地揀既酒店多數
唔係冇位就係一係就要轉酒店,
最後當時我地買機票既人仕就介紹不如就住
我地今次入住既酒店,酒店鄰近西門町
在西門町捷運站 5號出口(好似紅樓方向)
(其實沒有所謂的,那一個出口都可以行過來也很方便的)
剛到達台北的時候又下著大雨才找路找了很久
如果大家也是入住這兒,絕對建議大家先在6號大站的位置先出,
因為捷運站多數有樓梯的,唯獨是6號的大站是有一個電梯可以直接上到地面
咁就唔洗搬行李咁痛苦啦^^

酒店的門口絕對是比較隱蔽,
真的不是看到那個門牌我真的不知道這間是酒店


由捷運站一出後,走到有一個好開放式既電台節目地方
一路地向後行,約兩條街左右吧
你就會可以見到這個好Sharp 的招牌,
這就是我們今次入住的酒店囉!!! 


在酒店的接待處,處理好入住的手續後
不過要留意一個問題,就是因為呢間酒店有點環保意思
所以有一些牙刷,浴帽沖涼洗頭等等東西,
都要係櫃檯問定佢拎啦,唔係你上到房就冇得用
當然唔記得都冇問題既,但係又要落番去問佢拎囉
而它家既客Lift 都有個小特別就係跟你 Share
酒店附近有什麼特別的地方買東西/食店等等


其實我每次在揀選了任何酒店之後,
我多數也會上網 Share一下究竟這間酒店是怎樣的?
其實我已經知道這間酒店有一點三尖八角
聽說是為了慳位而設計而成既酒店房間
由於我本身就有一點怕住尾房,不過放心吧
在這間酒店是沒可能有尾房的問題


而今次我地就入住一出Life 對住個間酒店
或者你問咁咪會好嘈囉?或者我當天既住客都好友善
起碼我地住左呢幾晚,冇一晚係嘈到我覺得煩
亦冇打擾到我地既休息,或者我地實在太攰啦


一入到房,就會見到佢
冇錯! 它比我係日本間酒店更細
設計上的確跟我在網上看到的相片差不多
只是真的有點細,不過它們很懂利用位置的
話比你地知,因為佢呢度係冇任何比到你化妝或者書枱問題
一係就要係洗手盆,所以小妹咁多日都利用了窗檯既
自然光加上大位置,我就可以係窗檯化妝同時
朋友可以係洗手盆位置梳洗/化妝等等
咁就唔洗擔心兩個女生為左打扮而浪費時間啦


我估如果大家去得台北都未必打算去享受酒店的嗎?
我們對電視的大細要求不算太大,所以不介意這個的
但係它的裝修的確很不錯,一看回照片,我覺得整體很平均耶
(近來看多了那個汞眼釘.贏躉樓留意多了裝修問題)
左面的小櫃子放了我們飲用的杯用,另外也會有兩個小茶包給大家的
而電視的右邊就是我用來擺下化妝品的小地方,
你知啦,今次我地就兩個女仔過黎,
如果三個既話,就要分配好地方擺野架啦


另外就是我們床邊的小枱子,上面有一盒面紙
兩枝水,茶包以水壺等等
另外酒店房是沒有衣櫃的,所以這幾個衣架就是我們用來乾毛巾的地方囉
當然也可以排衣服的呢!!


係時候要介紹我們的既廁所,真的大開眼界
因為小妹第一次在酒店的廁所是這樣的開放
我跟朋友都有一點呆對這個
當然其實也有一點好的,就好似如果有日要如廁/沖涼
另一個只想洗洗手/洗下東西的話那樣是很方便的
不過要留意的就是,我唔知大家洗面是怎樣
我們如果是用手洗面的,整個地下都會有水滴的
所以大家要把毛巾放在地下防滑耶


或者大家最關心也許是酒店的早餐好唔好食
係我朋友既眼中,酒店既早餐係不重要
因為同佢住酒店兩次都係唔會食! 原因? 
因為佢唔會咁早起到身囉,所以呢.....
而點解我今次冇早餐就係因為真係可以唔食
除左落黎飲咖啡啦,不過不得不介紹一下呢度既設計又幾過隱


整體來說,如果以NT $4300 /一晚作計算,我就情願拎呢筆錢揀第二間酒店
或者我太耐冇點住過台北既酒店唔知係唔係間間都係咁既大小
所以呢,今次整體我對酒店既方便同價錢上不算太過喜歡
最重要的是中午那個接待嗎,那個面子好似得罪了她什麼
問一句答一句,別說笑容話也懶得跟說你多一句
不過在晚間的男生就差得遠,他看到我在偷飲鮮奶加上朋友借了很多東西
也很有禮地招呼,所以一個人的影響力也很大的
這個酒店,如你真的有興趣可以看看你的套餐是否優惠吧

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^











留言

熱門文章