【美白】一搽即時黑變白 ❤ 曬黑無有怕。一枝Vaseline瞬效亮白修護潤膚露 。★。

夏天既時光,也許你會好著重地搽上防曬在臉上
不過在身體上既地方你又會唔會乖乖地搽上防曬?
又或者咁講,夏天去游水或者哂太陽,
有時d 泳衣痕又或者d 拖鞋印都真係有d覺眼架嗎

但係去完船P 咁岩第二日又約左男朋友去食飯,
著起件靚靚既裙或者是吊帶裙
成個心口加膊頭都係兩截色
真係即使你扮得幾靚都即刻扣哂分啦係唔係?
咁亦冇理由搵野左遮右遮,將自己的美好身材浪費左架嗎

小妹講咁多就梗係有D  正野介紹比大家啦
呢枝就係Vaseline 最新推出既
瞬效亮白修護潤膚露 $49.9/350ml 


講明左係瞬效亮白修護潤,主要含微亮白因子,
實驗証明係可以即時有4倍既亮白肌膚效果
加上又有修護微因子,能滋潤及修護肌膚
最重要都係大家最怕搽Cream 會出現既問題
就係唔會黏膩同時又清爽又吸收得快
加上係粉紅色既Cream 庄,絕對吸晴


講咁多冇意思,不如黎睇下我既小示範啦
小妹真的是個小懶鬼,我通常番工就直接涼鞋就走架啦
唔會又打扮到超靚咁,超Hea Look 番工架啦

久而久之,番親工冇可能唔見太陽
我冇可能日日都搽足成身防曬架嗎
時間一耐,我腳背出現了一個蠻明顯既涼鞋痕係度
左腳中間的位置是否看到呢?而右引其實同樣也有的
只是我搽左呢一枝既瞬效亮白修護潤膚露
就可以即時變白又得,得左!


睇腳好似唔明顯?就真係試手試比你地睇下啦
不過由於我利用左太陽光好似唔太明顯
左手邊的就是平常的我沒有搽上任何的防曬手
右手就是我扮美白的搽左Cream 的手背
搽完即時d 黑色都冇明顯.不過如果真係太深色可能就未必遮得到啦


今次介紹既 Vaseline 新出既Body Cream 唔知大家又有冇興趣呢?
對於 Vaseline  我自己不嬲都幾鐘意呢個品牌既
加上它的滋潤度都很高,加上今次仲可以令曬黑左既皮膚可以有亮白既效果
最重要係今次介紹既產品絕對係又抵又好用

各大萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、吉之島、莎莎、卓悦及各大藥房發售
顧客查詢熱線2892 3110
絕對岩哂一家大細去使用啦

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^








留言

熱門文章