【活動】品茶。茗茶。嚐生活 ◕‿◕飲茶絕對不是老土事,也可以是享受人生♪゚

飲茶,對於很多人來說是老餅,老人家才會做的
平時跟家人去飲茶你會否覺得是老土呢?又會覺得是否只是陪家人?
而小妹本身是很喜歡飲茶的,
上至傳統的中式茶品下至近年養生的花茶系列等等都很喜歡飲用的

早前我出席了由We Sharex 東の舉辦既
品茶,茗茶,嚐生活活動,
一開頭都有諗過唔係卦,品茶咪又有d 似人地個d 品茶大會?



一到達活動地點,整個位置佈擺得像來吃Tea 的樣子,
先來品嚐這一杯柚子茶,一飲下口就已經嗅到陣陣的柚子香氣,
最重要它是有柚子蜜的味道,卻沒有它的那麼甜
原來唔講唔知呢一杯Welcome Tea 係東の既其中一款產品,
它就是純天然既無糖柚子茶 $115/



或者你話最多佢咪係冇柚子肉既,當然梗係唔止咁簡單啦
呢一款既茶品本身就係由韓國直接入口,連續四年都可以獲得韓國既好茶獎,
加上係用上純柚子去製成加上以三角既茶包,
其香氣同味道都可以Keep 到啦

然後由東の老闆介紹一下它家有什麼的茶品種,
如好像大家都一定認識既黑烏龍咁呀,
大家都一定知道它既主要功效係可以廋身但係唔係隻隻都做到呢?
而當天大會就準備一些台式小吃給我們,
台式小食多數就是比較多油,炸野總是吃完後就很想飲東西的對嗎?


就是這樣,品牌就安排了三款不同品牌的黑烏龍給我們試了一下
分別有A,B,C 三款既茶品由於A 當中既茶由於時間關係變得有點冷,
味道有一點濃濃的味道
B ,就有一點在街飲的茶,
有一點甜但係不論色澤超淺同冇烏龍味

C ,色澤就是中間的不算是好黑亦不算淺的,
但係香味是最濃亦是長久但係味道較淡不是我追求的



在三款中我最不喜歡是B,AC 就各有千秋,
唔講唔知原來C 就係東の 既黑烏龍$123
亦由於本身它家既黑烏龍係採用傳統的「荔枝木炭」烘焙,
加上最新發酵工藝,在反覆烘焙過程中,形成烏龍茶特有的茶多酚,
在保持高濃度烏龍茶茶多酚同時,
更有效抑制了傳統烏龍茶的苦澀味,使口感更香醇。
黑烏龍含有相當於普通烏龍茶兩倍以上的茶多酚,
對控制體重也有一定作用,功效不僅有助消脂瘦身、
消食化膩;常飲提神益思、消除疲勞、生津利尿。


另外當天大會既主持仲準備一個超健康既小吃比我地
就係利用同樣係東の茶 當中既茉莉花茶去整
沒有加上糖份卻吃得下淡淡的茉莉花香
又想吃得健康又唔想飲茶絕對可以考慮呢個方法呢



試過茶,然後就準備動動手指去弄一個自家既小茶包包裝,
不過以小妹沒有藝術細胞既人都係唔好係度顯醜好啦

而品牌就準備了一些甜品比我地吃,
女生多飽都可以吃上甜品,由其好吃的精美都會喜歡吃
不過平時吃甜品多數聽的都是配咖啡又或是配紅茶去減淡甜品當中既滯流味道
但係又估唔到花茶都同時做到呢一方面既配搭



東の茶當中含有了六款不同既花飲系列,
包括有茉莉銀亳,玫瑰綠茶,
法國玫瑰,胎菊皇,洛神花,桂花烏龍
我諗總有一款岩你既口味,亦可以每日轉變不同既茶去飲用
不過女生每月個幾日就記得千祈唔好飲洛神花住
因為它都屬於比較涼,對女生都唔係好事架
胎菊皇亦算是較涼,但係盡量少飲為妙較好


而我近日的新寵兒就是飲用上玫瑰綠茶
要知道玫瑰有淨化作用,
綠茶有促進代謝及抗氧化,常飲疏肝理氣、養顏潤膚。
加上你是喜歡玫瑰的香就更出啦,但係呢個茶要好好控制份量
太多的會苦,太少的要淡,要好好的安排


最重要都係水溫既問題,記得係85度既水溫去沖
而時間既長度就按自己既口味啦.鐘意冇咁濃味就浸5 Mins 就拎起個茶包
如果好似我呢d 就浸15mins 左右啦
不過想再沖仲夠味? 就記得一定一定要拎起個茶包啦


最後今次我係呢個活動入面除左學左好多有關茶既知識之如
仲學左好多好多茶可以整好多野唔止整茶業蛋咁簡單啦
最重要係花茶其實唔係真係咁貴架咋,平時我係d 街邊檔買下d rose 買下d 什茶都
起碼百幾蚊,而家79 蚊已經有一罐
最重要有人幫你mix 埋唔洗煩,絕對推介愛茶人仕唷!!!


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由weshare 提供## 
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章