【保養】八天。讓肌膚嫩滑的奇蹟水.。♥゚Jumbo 再Jumbo 的神奇精華水◕‿◕

一年時光。說長不長,說短它不算短
究竟一年的時光可以有什麼的特別? 也許是一個經驗
也許你這一年出走去外地工作?也許你一年間不知何來的勇氣出走去看世界?
而我就給了一年多的時光去學習新的工作,新的環境

同樣一年前Biotherm 新推出一枝名為【水源再生活膚精華水
以八天時間給肌膚重生的時間作為賣點,
而小妹當時也曾見証這個神奇的魔法
感受到肌膚的改變及嫩滑,用光後也有回購多一枝給自己使用


但係你又知唔知原來呢枝好用既精華水一年間
已經成為了全亞洲最暢銷新產品
一年間已經賣左25萬枝,仲被喻為可以改變膚既[奇蹟水]tim
有見及此,亦因為慶祝推出一周年紀念,
Biotherm 特別在亞洲區推出了一枝Jumbo 裝既
【水源再生活膚精華水$610/200ml



或者你會問,通常推出左一些新Size 
或者再推出另一款特別的東西會唔會係加左d新技術呀?
又或者係加左d 新成份?

呢個問題係小妹既腦中亦已經有呢問題存在,
而我亦查詢過品牌的專門店,她們也指跟之前的沒有分別的
不過當然我也要試一下究竟係唔係真係冇咩分別先?
同樣今次Jumbo Size 除左樽身變得更肥大之外,



其實所以的包裝跟之前的好像沒太大的分別
就好似有初使用的小錫紙封口等等



不過同樣要記得要使用之前要搖勻,
亦唔洗擔心話點解樽野入面有d 奇怪既東西
佢冇變壞同時當中既產品應有既成份之一

倒出約適當既份量就可以利用指尖輕輕地拍塗全面,
就可以令其產品完全滲入了肌底內,
同時再使用上本身用開的護膚品就可以更加吸收啦



所以我就不建議使用太多的份量在夏日之間,
反而慢慢的加反而就更好了
不過如果你當天的狀態唔好又或者想即時急救的話
就當然可以多一點也沒有問題啦

就好似小妹而言,因為鼻翼近來沒怎去處理去角質問題
所以有一點乾爭爭,我就會加重一點份量在缺水的位置

令肌膚不同地方地補水及滋潤


搽完之後會感受到肌膚的亮澤度更高,
最重要就是即使再上妝也沒有問題,出油問會更少
當然出汗就不能改變吧,盡量把汗是印乾而不是抹乾吧
最重要唔會太痴淋淋,始終在夏日邊個人想會塊面未出街已經淋痴痴呀


或者有人問究竟兩個唔同既份量既差幾遠呢?
左邊就是今次介紹的Jumbo Size
對於我呢d 用完再用覺得好既當然Jumbo Size 抵d
始終可能貴百幾蚊都可以用多個幾月,最重要唔洗再哂左d 玻璃樽
最重要係點解我自己本身會喜歡它多一點
小妹都試過不同既精華水/肌底液等等
唯一是它跟另一間的有滿滿的蛋白味
不過另一家的味道不是好嗅之作,加上我停了使用它一排,肌膚是會打回原型的
而它就未必打回原型,也有一點好留在肌底內
所以我會喜歡它多一點的


當然你亦會給我最後一個問題,你話好用者我點知係唔係真係好用?
唔洗我講咁多,而家講一件好康既事你知道
就是只要而家你屋企有一些有30ml 以上的精華/肌底液
即使是仍有的,吉樽的,任何牌子的都可以拿去Biotherm 去換取
一枝15ml 既sample 去試用,如果以小妹的份量
都可以試到10-12日的,而這枝是8日就可以看到肌膚的改變
所以有興趣的朋友快看看家中的精華有沒有不好好用的就拿去換吧
就看看小妹的介紹是否對的,亦是否適合你

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由品牌提供## 
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^














留言

熱門文章