【妝品】保濕 • 持久10小時 ◕‿◕ ♪゚MAYBELLINE純礦物無瑕霧感BB Cushion

秋天已經慢慢走進來,雖然早前仲有個場八號風
但係天氣既乾燥,加上涼浸浸既天氣已經陣陣來到
雖然我就好少化妝番工或者出街,
但係而家多數都有同阿b 去下Party 見下朋友
所以近來又開始搵下d 新妝品黎用下
雖然通常買完最後都唔知點解冇用到xdd
但係女人對於妝品總係唔會覺我多架嗎....

今次想介紹既就係小資女都蠻喜歡既品牌
我家妹子都有不少它家既產品
它就是MAYBELLINE NEW YORK 
 純礦物無瑕霧感BB Cushion $189


今次想介紹既BB Cushion以清新既綠色做包裝
BB Cushion會有兩個色系可以選擇
小妹唔算係白雪雪既,所以我就揀左#02 既色系



BB Cushion其實都好多啦,咁今次呢款有咩咁特別呀?
主打除左係純礦物之外,其實仲有水份精華架
老實講呀,秋冬化妝真係唔可以好乾
一乾個妝就會列開有條乾紋,所以佢保濕要做得好好

   另外又點少得要要持久定妝先得架,老老實實
我地女仔呀,邊個想成日拎住盒粉出黎係咁補呀
今次呢個BB Cushion 主打都係可以Keep 住10小時咁耐架

好啦,唔講咁多癈話~試左個效果先講啦

咁先試左係手上面睇下D 色先
睇落#02 色同我既膚色好Mix 唔會白得過左頭
重點係,成個BB Cushion 入面D 粉底好水水呀,
唔會似有D 好似整極都拎唔到D 咩粉底出黎咁



到試下係我既面上面啦,今次試個陣乜都唔記得拎
只係洗完面搽完爽膚水同Cream 之後就準備直情上粉啦
首先睇到我既問題就係,鼻翼位置有暗倉印啦
然後鼻頭需要調色,咁就睇下搽左粉底個效果如何先



先來試試半邊面效果先,通常我會先由下巴位置開始搽起
要知道嗎,第一下通常好重手,即使太多都可以由下邊掃番上去
第一下搽上面度,感覺好爽唔會好似之前D BB Cream 咁淋痴痴


先來看看鐘無艷既效果啦,佢既遮暇度都做得不錯
起碼我本身鼻既暗倉印可以遮到
鼻頭位置既暗啞亦可以做到有光采既效果
即使冇搽眼線都可以好精神既效果~


今次我實在太懶啦,冇帶上任何既Base 呀碎粉做定妝
咁睇落搽完成面既效果都幾好啵,最重要係水潤之如
唔會覺得個妝好厚重,男生就是喜歡這類型既裸妝嗎?

當天我約10時在公司化妝,途中我不斷睇住我個囝
再出左落旺角同朋友食左個飯,大約6-7點就番屋企
我諗當中都有8小時左右啦,就真係開始有d 溶妝啦
雖然真係未做到10小時持久但係老實,以我乜都冇搽冇定妝
都係一個不錯既效果呀,估唔到而家MAYBELLINE既產品
開始愈出愈好啵,有興趣既朋友記得去各大分店試下啦


**希望大家也喜歡我今次既介紹**

有關品牌:




想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤











留言

熱門文章