【保養】唔洗打針既水光槍 ❤ 每次3個Step 補水話咁易。★。

對於水光槍,大家都應該有留意到呢個新興既美容療程

水光槍既主要功能就係直接將透明質酸等保濕成份注入深層肌膚
老老實實小妹曾經真係有一刻好想試下呢個技術
但係對於入侵性既Facial ,我始於都係有所保留

但係近來我有機會試到一件新產品,
呢個產品竟然係可以做到水光槍既效果
最重要就係唔洗打針,就可以做到啵
它就是來自瑞士既Dr.Z(Dr.Zenith)研發的
敷之水光槍 $88/片

冇一個女生唔想有個超水潤既肌膚,
但係要無風險的將保濕成份滲透肌膚底層
發揮長效保濕鎖水功效又可以點做呢?

今次 Dr. Z推出既呢一款敷之水光槍,利用點對點零距離緩釋技術,
用 3-Step 可以做到水光槍既效果,
不如睇下本身洗左面既我先,其實認真Mood
我真係好耐冇點做保濕/護膚啦,睇住個仔真係好攰
有時有d 精神先好做,加上近來天氣又愈黎愈乾
睇下呢個敷既水光槍係唔係咁神奇先


咁分開3-Step,首先第一個Step 就係搽精華
首先搽上呢個深層嫩膚精華
呢個精華主要可以解決脫水的跡象,減少細紋,
改善暗沉膚色和粗糙的外觀。

首先洗好塊面之後,就可以搽上爽膚水
然後就可以搽上厚厚既精華啦
講真架,唔好睇包仔細細,d 精華多到呢....
所以我就將精華搽曬成塊面之如,仲搽埋條頸tim
有多既就搽番對手,唔好曬呀嗎


第二個Step 就係敷面膜啦,呢個係水光特效保濕面膜
呢個Mask 主要係迅速加強肌膚吸收能力,長效保濕。
可以滋潤至肌膚底層,其緩釋技術使肌膚細胞起了一個水庫般的作用,
定期釋放水份,維持細胞飽滿,
令肌膚變得均勻,光滑,煥發明亮光彩。

係搽完精華之後就可以敷上面膜啦,大約敷左10-15mins 左右
最耐唔好敷過20mins啦,因為會太乾架啦
面膜本身好薄身,打開佢個陣要好小心
唔係就會一個唔該整爛左架啦


敷左15mins 左右,我就開始覺得有d 乾就準備撕走Mask 啦
最後就梗加要Block 住d 保濕效果呢,
一定要用埋最後一個Step 
就要搽上呢個滋潤修護隔離霜

真係開頭以為一包細細邊有咁多Cream 係度呀
但係估唔到份量多到有d 覺得可以搽兩次tim 呀
不過今次我一次過推曬出黎所以就直接搽上面仔啦

老老實實呢個Cream 真係好保濕,搽完之後成塊面之後
保濕程度好高,即使天氣好乾燥都覺得用完好保濕



經過一晚既時間,到第二朝洗面仲有滑滑既鎖水效果
再洗完面,摸到塊面仲係好軟熟好似飲飽水咁
如果第二日有需要上妝既話,做好呢3個Step 就一定可以做好貼服既妝

又真係估唔到原來想補水唔一定要入侵性咁打透明質酸落去
只要簡單幾步就可以做到,岩曬我呢d 又想靚又驚死既人啦


如果大家睇完我既介紹都覺得係吸引既話
就可以去到Finger shopping 指點度買
最重要係買完去你屋企附近既OK 拎就得

最重要而家係指點買只需要$75/片都幾抵玩架


產品查詢亦可以到它們既Facebook 專頁



**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤





留言

熱門文章