【療程】 為咪咪好好地保養 ◕‿◕ 一小時的Lanluis魅力健胸療程 ♪゚

近來在社交網絡中,有一首好洗腦的歌
是馬來西亞一首叫女生們留意咪咪既問題
是因為近年乳癌的確有一點年輕化既問題

加上小妹是人奶媽,對於胸部既保養的確是有要求的
始於餵人奶的媽媽是有機會(絕大部份)
也有八字胸,胸部下墜既問題
仲有D 聽講當唔餵既時候仲會變左樣咁

當然而家既我只在意究竟我夠唔夠奶水比我個B飲

但係亦同時想為胸部作出保養
早前我就去左位於尖沙咀既A-Plus 
做左一個胸部既護理療程
Lanluis魅力健胸療程

由於今次療程比較私隱一點,我就冇太多既見樣照出現
入到房間,竹土師先會安排小妹了解有關療程既內容啦
做d 咩啦,大約時間等等

然後另一個治療師就入來跟小妹來開始療程囉
首先就由治療師為我度出黃金比例
把鎖骨的中間點和兩邊的乳頭連起來,
如果是正三角形的話,
就是理想的美乳,如果是等邊三角形,
就表示重心往下降,也就是說乳房開始下垂了。


然後治療師關曬房間內所有燈光,
採用特殊光學技術發出 600-700um 的紅光(中間黑色),
深入皮膚 20mm 深處,
根據陰影深淺照出淋巴乳腺堵塞程度,
從機器上發出的光線無任何副作用,絕對安全可靠。

先用棒照照手脾說明效果,如淋巴塞的話是完全不透光
正常的是看看通透的紅光的,看不清或看不到是不正常的
不過未知是否當天因為時間上的問題,
導致我預算的時間跟做療程的時間有一些出入
所以做療程時有機因為胸部正在做奶所以
我當時什麼也透不到光



然後就可以訓低係床上治療師為我已經準備開胸
利用上圖(右邊)電解疏通淋巴磁療儀配合精油開背,
利用高科技數碼技術產生低頻仿生電流,
促進血液循環,加速人體代謝毒素的外排
舒筋活絡,讓身體放鬆下來,而且通過精油開穴,
亦可以把背部的脂肪推向胸部。

小妹就覺得佢在推的時候,有一點痛
不過也許是磨擦的問題,但係在推完之後的確有一點按摩鬆了的感覺


然後就轉回前面,治療師再利用人手幫忙按摩通淋巴的手法
 配合Lanluis Breast Queen磁頻五行經絡頭
利用熱感頭來作乳腺按摩, 及整體胸部的提升


經過一小時左右既療程時間,也許是時間上既安排
小妹對於這個療程既效果就唔係好做得好既效果
因為身邊既朋友都做到即時既提升,但係我暫時就未有住
也許因為我而家仲係餵緊人奶,可能就係因為咁影響左個效果
但係我覺得做完有一個好處就係我當日番去餵完BB 之後
仲可以汞到大約有3安左右既份量,平時阿B 食完之後應該未必有得再汞啦

或者咁講我應該第時阿B 唔需要我D 奶之後,再去做保養
也許這樣可以解決我的擔心及隱憂吧?

感謝A-Plus 療程提供.

Facebook: A-Plus Medical Center

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤










留言

熱門文章