【護髮】♬ 無矽順滑 ❤ 予防😃補修😄 你的柔順髮質 ♪゚

自從生完bb 之後對洗頭水既要求真係高左好多
除左頭個個月外,我都好乖咁Keep 住洗頭
不過自從第二個半月之後,我瘋狂地甩頭髮
甩到自己都覺得恐佈呀,雖然好多人都話正常得很既問題黎
因為甩番陀緊bb 既時候未甩既
但係始於瘋狂咁甩頭髮真心驚既
所以近來都試左不少既洗髮產品,希望唔好甩得咁緊要呀嗎

最近呢我就試左呢枝日本品牌Ichikami 既洗髮系列
我對於Ichikami 一點都不陌生,因為成日都可以係萬寧見到佢地既出現
但係究竟佢又有幾特別先? 
只係無矽?好多品牌都做緊啦......


矽,在使用後頭髮會變得順滑
但係長期使用其實好傷頭髮,因為會Block 左頭皮中既毛孔
從而有機會產生頭油及頭皮問題,亦有機會因為以為而家頭髮
需要使用d 防油防頭皮既洗髮產品,情況就會好嚴重啦

所以今次想介紹既Ichikami 柔韌順滑美髮系列
除左無加入矽外,最重要個價錢好抵玩
原價係$108/530ml,但係萬寧優惠價: $89)
有陣時仲會特價到$69/枝tim (師奶係特別想平多d 架啦)

除左無矽之外,今次Ichikami都加入左不少既天然成份
去幫助大家去使用洗髮產品前唔會有鞋拾拾既感覺
好似包括有稻米、紅豆、木患子等是天然潔淨的成

平時白色既樽身會諗起係護髮素?係Ichikami
白色係柔韌順滑洗頭水
(如果容易出油,頭髮好易淋既人仕適用)


係今次既洗髮水當中添加紅米精華,指尖滑順感再升級,
讓髮絲持續健康柔韌有彈性。添加毛鱗柔順配方,預防摩擦,讓秀髮不易糾結。
加上含黑米發酵α、紅豆精華、櫻花萃取精華、樁精華、鳶尾天然和草成分,
溫和潔淨頭皮、修補滋潤受損髮絲,讓髮絲持續健康柔韌有彈性。
當然少不了女生最喜歡既花香味道啦,這一款是櫻花香


用完洗頭水又點少得要用埋護髮素
唔好以為我而家頭髮短短就唔洗搽啵,其實更加需要
其實D 頭髮都係仲係鞋拾拾架,所以就要用上黑色既護髮素


柔韌順滑護髮素就比起洗頭水乳白色淡番少少
但係柔滑度不錯不錯,我就通常汞兩野就由髮素掃上去
再沖完涼之後先再洗頭,頭髮就會滑番不少架啦
不過都係個句,正常冇矽既洗髮產品唔會洗完即滑


老實既用左呢Set 野都好耐時間架啦
係唔係可以唔甩頭髮呢?好老實就唔算啦
都係甩到自己有時都係好驚
但係對於我男人就話用得唔錯,又唔會好鞋拾拾
(重點: 佢係唔用護髮素既)



如果大家對於今次我介紹既產品有興趣,可以到以下既地方選購
P.S. 我留到萬寧係最多特價架,得閒去睇下
 Kracie ICHIKAMI 於莎莎、萬寧、一田及 City’super/Log-on 有售。

**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤







留言

熱門文章