【妝品】▌浪漫的巴黎鐵塔 ❤ Loreal 陶瓷光感氣墊粉底 ▌

搭入11月,要來的就不是秋風起
而係一場場既Party 同飲宴
雖然話有左小高高之後,同朋友聚會既機會率少左
但係同左唔同既媽媽會聚會反而仲多左

雖然話就係BB 聚會者,但係唔可能下下都素顏架
黎緊仲要做下姊妹咁樣冇理由唔化妝架嗎
對於Cushion 我就用過唔少啦
但係今次Loreal Pairs 推出既呢款
LUCENT MAGIQUE 陶瓷光感氣墊粉底  SPF 33/PA ++
(建議零售價$199)


或者你話咁又有咩咁特別呀?咪又係Cushion 
今次我想介紹既呢款Cushion就係Loreal 新研發既法式的輕「啞」底妝
可能你會話啞妝?化妝都係為左想個人Sharp d 者
而佢既係研發左呢款法式輕啞霧光,唔會變得好暗啞之如
仲帶有一點點既光彩係度tim 
最重要就係秋冬天氣最怕d 皮膚乾之如,d 妝品攪到仲更加乾
而它當中仲注入珍貴精華油,令底妝水潤透薄

Cushion 入面有兩款色系比大家選擇.
分別就有 N2白哲色同 N4健康色
其實兩者既色差,唔差得太多
所以我就先揀選了N2 既自然色系


係標題度講左浪漫既巴黎,主要原因就係這個Cushion 跟其他的
有一點不一樣,第一個唔同就係好少Cushion 會印有圖案
浪漫既巴黎鐵塔,女生最想到既地方
第二樣唔同既地方就係佢首創左雙網面設計,
雙網意思猶如兩層篩,確保粉粒質地極之纖細
有效提取細密及準確份量的粉底液 ,打造柔滑貼服的底妝


先先等我分享下試係手既效果先,佢地既粉底比起平時既
好似冇咁水,但係出奇地薄,同埋好自然既效果
唔會突然白一左一撻咁,開頭都驚會唔會白過頭呢?


由於我上左半邊粉先記得未影化妝前
其實大家都望過好多次架啦,今次直接黎玩鍾無豔啦
可以睇得出效果比起宗上粉就有光采d 
同埋睇落好自然,唔會有淋痴痴既感覺
當然加番碎粉定番個妝都差好遠啦係唔係?


化曬成個底妝就係陽光下就睇落好似白左d
但係其實睇落一樣好自然最重要係透薄
呢排d 天氣又唔知點解突然好潮濕
用左佢又唔覺得咩問題


當日我就想快快手出門口,就晝條眼線加埋用
Loreal 既Cushion Blush 
其實我好早已經聽講佢既好用架啦,
而今次就可以試曬三款唔同既色系
分別就有橙系既(左)C1- Sunkissed Coral
粉紅色系(中間)P3- Rose Affair
深桃紅色(右)P2- Pink Tautasia


我就利用左粉紅色系既P3- Rose Affair
輕輕地輕壓一下半既份量,再印一印係手背
咁再拍係眼肚以下既位置,由外印向內
咁就可以做到自然透紅既效果

而小妹我呢就會先上左Cushion 
之後直接上呢個Cushion Blush
先再用碎粉定妝(即使如果重手左都唔怕會好覺眼啦)


同場加映,其實Loral Pairs 除左我介紹既呢一款
陶瓷光感氣墊粉底 之外
其實仲有一款都比較多人使用既Cushion
佢就係LUCENT MAGIQUE 
光透水潤氣墊粉底 [光 Cushion] (建議零售價$199/15g)


光Cushion 分別有兩款唔同既色系
分別有R2 粉嫰色 (適合白晳肌) 同
N3 亮肌色 (適合自然肌)

或者有人問究竟佢地兩者分別係邊度呀?
除左唔係雙網面設計之外,其實都有唔同既分別
可以話陶瓷光感Cushion  係升級版之外
-          同樣加入注入光亮水感因子,水潤、光透、無瑕,締造光感空氣祼妝。

不過佢既SPF 度就低少少,但係水感度同光采度就比較
陶瓷光感Cushion  高D ,如果想好似韓妝咁既Look
用佢就會更加岩啦,遮暇度就冇陶瓷光感Cushion 咁高
但係呢佢可以令個膚色均勻d 


總括而言呢兩者既Cushion 都各有各好
陶瓷光感Cushion 就可以做啞面既妝容,遮暇度會比較高
透薄度亦做得好好所以會岩混合性至油性肌使用多d 

然而光Cushion 水潤度比較高一點,亦可以做到均勻膚色
岩曬d 可能對電話腦多既女生多d , 不過遮暇可能未必有咁高者
所以係秋冬使用既朋友亦可以考慮,亦比較適合
乾性至混合性偏乾既朋友使用架

唔知我介紹左三款既Loreal Paris 產品大家又有冇興趣?
有興趣既朋友可以到各大既莎莎,萬寧,屈臣氏同
L’ORÉAL PARiS 專門店選購


**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤





留言

熱門文章