【二】▌1109 大婚享 ❤ 最重要的二三事(酒席篇) ▌(多文字勁長篇)

說了兩篇有關婚禮的文章,得到不少回響的令小妹很驚喜
也謝謝大家對小妹我既無限支持,就係你地既支持
令我更有努力去完成呢個系列!!
希望我唔會爛尾吧~>w<請繼續給力比小妹吧!!

好啦,上回已說了定日子的問題
我的朋友亦有補充給予小妹,原來重陽都是可以的
因為只是登山而已,但始終也要詢問一下老人家吧~
最好都係比錢出去問啦,最快捷方便亦唔會再有說話比人講的


好吧,定立了日期~
問準長老們是沒問題的時候~
大家或者會話係唔係應該去行下婚紗展睇下有咩野BOOK 呢?
其實經小妹既意見,應該....係由你準備攪結婚開始
就需要去睇場地,一定立左日子就即刻去心水酒樓/酒店去訂位就最好了
唔係好似小妹咁樣,雖然有心水酒樓,但係始終心多多
最後心目中的酒樓冇左揀左個次選架啦....

咁如果想知我當初點樣去搵樓酒樓就可以望望以下既Blog 文

小明&amp;天使大囍事 ღ 第一步。遊走油尖旺


由於我家需要大排延席,所以我是需要找尋大場的
然而我家長老又想我找尋的是油尖旺區
方便不同人仕出席我的婚禮...
到而家呢一刻,小妹也是在說?
究竟個婚禮係我定係係長老們呢??

我要求既場最好就係無柱,樓底高,場靚,光猛
夠擺20圍或以上就最好了~~~

其實除左樓上個一篇文章~小妹自己都同朋友也行了不少的酒樓
又不如來一個小紀錄給大家知道吧?
首先就係想介紹一下鑽石山既聯邦酒樓
佢都係我第一間好心動既酒樓,主要原因係佢係中間個場係冇柱架
同埋個場係鑽石型,D 賓客就可以易睇D 
同埋個場幾Grand ,個台都叫幾大真係好鐘意架個陣~~
又係地鐵站對面,賓客黎又方便係唔係?

不過最後冇揀到當然係_有原因啦
主要就係阿媽話係鑽石山啦,唔算係大路地區已out
同埋佢本身上落個度,上個陣有條電梯仔,落個陣行樓梯
當然個陣經理係有講你走個陣可以係轉番做落既,
但係又係個句,你唔擔保D 老人家去廁所架嗎
同埋個新娘房都唔算係好大,如果好介意新娘們既女生們就可以OUT 架啦
最重要係價錢,老實既佢要加既附加費都幾多下
好似任飲啦,咩清潔費啦,咩衫袋錢...咁呢D 數都係幾難計架~~
仲有一個問題,佢本身都有d 房架,可能同一時間有人同你一齊擺
除非你多圍到包全場啦,所以要考慮一下


而迎囍集團,係真心的是小妹第一既首選!!


因為它價錢上唔算係好貴,但係乜都包哂
即係你個酒席錢就係咁多就咁多,唔會加乜加乜
最重要係佢d 野食真係唔差,小妹都飲左幾餐朋友係呢個集團既
我自己本身心水就係旺角雅蘭既4/F 係西式場黎架.而3/F 就係中式場
可惜呀,四樓一早就比人Book 左,三樓就比人Book 左半場得番20圍可以擺

而我都去過荃灣個間,我都覺得唔差既~
但係有個小問題就係你可能擺緊酒同時有人係出面打緊邊壚
不過擺酒個場都幾靚架,而且鄰近西鐵站~
本身酒樓個度又有商場可以行,其實都係一個幾好既選擇

另外港島區銅鑼灣個間迎囍亦都係好吸引既
佢係位於皇室堡個度,同樣同荃灣個間一樣會有人係出面打邊壚
但係我又覺得唔係好大影響,始終都要做生意架嗎係唔係?

不過唔係成個集團都係好好既d 酒樓xd
好似佐敦個間就玩細場就好得包場就唔洗講啦
因為我同事係擺約十五圍左右
就覺得冇咩影響,但係上次我問包全場就好多柱啦~~

而屯門個間我就未去飲過但係就成日行過,
我自己就認為它位於地下,雖然的確是好好既地方,
鄰近巴士站但係呢~佢好多落地玻璃
唔係望住D 咩靚景而係對住巴士站~
雖然我次次見到佢擺酒都係拉哂D 布既,但係對我而言好似唔太好囉~

第二個首選就係彩福皇宴



小妹其實好早已經睇中左佐敦個間架啦...
點知.......成個酒樓,三個場都可以Full 哂
喜歡它既原因主要係樓底夠高,佈置又真係好鬼好鬼靚
可惜係我身邊冇咩朋友有去擺呢間,所以小妹比唔到d 咩意見大家
但係聽講價錢上都唔算平架~呢個都係要諗一諗啦

另外一個集團亦係我book 哂酒樓先發覺原來佢唔係好貴
但係個場又係好鬼靚架囉~
就係近來既蠻出名的婚宴專門店~它就是【譽宴】
因為我一路都認為它的價錢不平
所以我沒有特別去問價錢亦沒有去睇場
但係有去飲過朋友的銅鑼灣分店
它的樓底的確好高,又有專用Lift....
不過係唔係真係好呢就自己可以去睇下場
如果岩就可以去婚展可唔可以R 下有冇D 咩優惠

另外我個人認為細場都有以下既選擇~
The Club 絕對係一個近期不錯的細場選擇
因為佢可以揀午間自助餐,或者夜晚既婚宴
雖然小妹就未去過任何一間Club One 既場地~
但係我有朋友也介紹過位於啟德位置個度個場都好大又夠Grand
不過唯一唔好就係地方唔就腳囉,有d 人咪可能唔鐘意
都係個句個婚禮係你既,但係你揀場就唔好搵d 長老級啦xd

又或者如果你會揀觀塘區既朋友,亦可以考慮一下APM 隔離個座既婚宴場地
因為我個人認為佢個場較細,擺得多會好迫,所以就一路都冇去揀啦
另外有一間聘珍樓,佢絕對係古典極重但係好Grand 既場地
絕對唔係閃爆個d 啦,但係值得一去睇睇既~

其實仲有好多場,我都覺得不錯的~
但係小妹不在呢度介紹啦...因為我實在太長篇啦~
如果大家對於某d 區有興趣就可以問下我有冇去望過下啦xd
咁小妹揀左個間就係太子始創5/F 既帝皇廷
係一間獨立既酒樓唔係集團式,可以話價錢唔錯係我心目中既價位
咁佢係點呢?就麻煩各位待我既新文啦XDD

但係最後一定想講一下,我跟媽媽都極之冇好感的集團
佢都係兩個字既婚宴場地,雖然佢個場係好靚好Grand
由其佢係the One 個場簡單你認定自己係公主一樣~
但係一個大問題係佢最平既酒席都要八千幾數起(12年價)
仲要都要加乜加乜附加費個d

最重要係D 野食講真好麻麻地.....有時試過係凍架囉-口-
所以我一早已經把它們Brand 左架啦....
好吧,今次呢篇少圖多文字既文章,會幫到各位未睇場又有未知有咩好介紹既朋友啦

下一篇,我就講一下攝影同搵化妝師既
不過攝影方面我係懶得去搵,我朋友介紹左佢個間就直接去啦
真心的,小妹個人認為一定左酒席就好即刻去搵攝影
又或者你本身已有心水,就即刻去Book 左先

因為你結婚都有可能係人地會結婚,所以你揀既野或者都有人揀左架~~
盡可能有心水就去馬啦,唔係都搵左我心目中既攝影師啦
我今次場婚禮搵到既野未必係係最好既野
但係最重要係自己揀架嗎係唔係??

好啦~~下一篇文!!
我地講攝影,講搵大婚日既化妝師~~
** 1109 大婚享 ❤ 系列將於不日分享**
希望你也喜歡小妹的新分享吧^^


** 1109 大婚享 ❤ 系列**


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹










留言

熱門文章