♬ 讓雙眼。眼仔碌碌 ❤ 率先體驗AVANCE 濃縮眼部精華 ♪゚

好快又到新年啦,大家可能會忙住洗牙剪頭髮?
買新衫買新鞋?又或者又要準備一下唱錢買野過年呢?
有時覺得,大家或者好著重西式既新年~
但係我又覺得我地更加著重中國既新年^^

對於小妹而言,我又覺得以上既外在野好重要
但係我反而覺得自己個樣更加重要~
由其對眼呀就真係要攪一攪啦~
因為見人第一眼就會望住對方既眼睛架嗎?
小妹也不斷有提住呢個問題啦係唔係?
而我近來有機會可以一試,我等左好耐既眼部精華

今次佢終於黎到香港,仲可以去體驗一下呢個精華Tim
其實佢就係AVANCE 三種濃縮精華


或者你可能會問?點解我話等左好耐呢?
因為小妹好早前係佢地既新品發佈會已經見過呢枝產品架啦
當時就指是上年九月份推出,但係是否真的?小妹就沒太留意了
但而家就一定會有一定有買架啦xd

三種濃縮精華 $198/15ml


究竟呢枝精華又有咩咁特別之處呢?
又係唔係咁好用呢?又有咩功能呢?
就等小妹妹輕輕地介紹一下呢枝既精華啦

呢枝精華最主要既地方就係因為佢有三顆冰涼活肌按摩珠
就可以幫助按摩雙眼,都市人差不多個個都對住電子產品
對眼成日承受左不少既壓力~成日D 人又話有黑眼圈~
就以為係唔夠訓,其實我地成日對住電子野都有關係架~


加上有L-精氨酸保濕成份,可以滋潤,眼亮眼睛
咁玩夜少少就唔洗驚有眼紋走出黎啦係唔係先?

如果本身因為歲月問題令雙眼開始鬆弛?
呢枝精華都仲有野玫瑰果實精華可以幫助收緊你既肌膚既
不如單單睇我講,直情睇我試一下呢枝精華究竟係點啦?


係使用之前,首先用力壓一壓出精華,使用既份量就按自己需要啦
我就覺得呢個份量可以多番少少就夠啦
咁就可以開始碌碌眼啦~~


小妹既Step 就係由眼頭開始碌,慢慢咁碌過去眼尾
但係唔好係眼尾碌番係眼頭,咁你就有機會起紋架啦
又或者你可以去到眼尾位置可以大力少少,咁都可以達至按摩架
眼頭方面同樣咁碌,都係由眼頭碌到落眼尾~
但係一定一定唔好咁大力,唔係就整到自己架啦


小妹就係每日夜晚每個位置碌3下,次次都係最重要碌到去眼尾位置
因為個陣又怨又少少痛,但係碌完隻又會冇咁攰精神d 
同埋有時老闆行過見到你個樣冇哂精神咁~
咪只係比佢鬧餐死係唔係?
但係將呢枝小精華擺係公司,隻眼做得攰攰地又可以抹一抹
碌一碌,比雙眼抖一抖~做咩都爽手一點啦


由於小妹今次有少少原因令呢個產品使用時間唔算好長,只有二三天
你話係唔係一定睇到有效果?我答你一定唔係囉
我話有呀,你都覺得我老吹啦係唔係?
不過如果以拎黎按摩既眼部精華筆,呢枝又做得幾好
因為佢始終係有3個珠珠,可以同一時間碌不同既位置
加上而家天氣又凍凍地,碌一碌個人會更醒d 不過你唔係覺得佢好凍架
加上它是日本既藥用外品,當中既成份係經有日本既專員Check 左先可以用呢個名架
所以我更有信心去使用,更有信心去愛上AVANCE 

佢地早前既Avance Lash Serum Ex 連同埋呢枝精華
雙管齊下,有神雙眼增長睫毛就可以擁有~
仲洗咩怕....要大眼仔要睫毛液呀!!
如果你都想睇上呢枝野係唔係真係咁好食?
快d 去雅施睇下啦,跟小妹一齊靚住咁過馬年啦~


以上產品可於雅施化妝品中心購買




希望你也喜歡小妹今次的介紹
**是次資料由品牌提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴



記得要Like 我既專頁啦





◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹











留言

熱門文章