♬ 重新愛上H2O+ ❤ 重新讓肌膚來一個充滿水的感覺 ♪゚

近來小妹的肌膚真的說是差得很....
公司的同事也笑說小妹一嫁後就不理自己的面囉~
其實嗎,人地不是不理......而是沒空去處理
每天收得工黎,美容院也關門了
放假又不在附近的位置~~
所以做Facial 己是在結婚前的...(哭...)

加上工作環境,工作上既壓力,生活上的改變....
的確令小妹既肌膚愈整愈差.....
真的很想念在大日子的美好肌膚.....

而近來小妹常常在外出的時間看到了一部好Sharp 既藍色貨櫃車
雖然貨櫃車做Pro 真的見慣不見了....
但係今次在車貼上的近來在開演唱會的Joey 呢!!
原來她近來再一次為H20+ 做上了香港區的代言人
再一次跟我們重新愛上了H2O+
愛上超越8杯水既新系列---註氧能量水系列


咁究竟呢個貨櫃車又有咩可以介紹呀?
小妹就係早前就去參加左由它們舉辦既小型街頭活動
不如就等小妹帶大家去回顧一下當天既精彩片段啦

當天就請來美女Heidi 來當上活動既MC 
仲請來Youtube 界既紅人水魚小姐來跟我地分享一下
她既護膚心得呢~唔講唔知原來水魚也曾用過H2O+既八杯水系列
仲大讚係好用之物呢~
小妹當然也是其中一個因為Joey 代言才去初試既品牌呢~~


而今次呢個車上面其實主要就是可以比大家去體驗一下
一個只需要十分鐘就可以令肌膚即時飲飽水既
【1000% 速效注氧活膚療程】
係唔係聽到都覺得好吸引呢?不過講就天下無敵呢~
當然要搵個Model 給我們示範一下
因為睇實物才是最好既比較嗎xd


在等待Model 去試既時候,大會仲請來美女魔術師 Miss Hunny 
同我地玩玩魔術tim 呀,如果你有睇開Youtube 既朋友
唔會唔識佢卦?因為我家男人一眼就認得出佢啦xdd
果然靚女係特別多人認得呀!!! 


雖然她是美女但係絕對有姿態有實際的
因為她的魔術可以令小妹看得目不暇給的呢~~
雖然明知是有一些是掩眼法~但係看得開心就可以囉xd


當天仲找來另一個美少女來一個心靈相通的活動
去估啤牌的小遊戲,又是一個蠻特別又睇得開心的活動來唷!!


當天仲有人氣歌手小花來到現場的呢~
不過由於當天實在人太多了,沒有太多時間比小花說得更多的
我想小花是跟小妹差不多大的,因為她也是祖祖當上代言人
在美國用上她的第一套H2O+ 八杯水系列
試想想祖祖的確是一個很不錯的代言人
因為她的確可以令我們一班女生去買的呢~~


既然上車是可以做上呢個咁正既小Facial ~
仲係只需要10Mins 就可以令肌膚充滿胞滿水份?
小妹當然唔會錯過啦,不過小妹就唔係上車去試做~
但係我就係去左Oasis Beauty 率先體驗一下究竟呢個Facial 有幾正啦


在文端我已經講左差不多2個月我是也沒有時間去做Facial 呢
明明上個月中我是有假可放的呢>.<
加上早前天氣冷得肌膚也真的是受不了呢~~~
再加上唔夠訓,個人過份咁攰~
我個面仔唔單單只是黃面咁簡單~~
仲要開始有一點乾紋走出來了,看完也真的想哭了

好吧~直接來介紹吧~~~
首先美容師就會先跟我們先洗一洗面先
說真的,我是很喜歡美容師跟小妹洗面的時候會按摩一下的
你們有否跟小妹同我一樣的想法呢?


我也說是十分鐘的美容療程,所以今次是沒有修眉及針清的服務
不過就會配合了H2O+ 的精華加以霧化
令其份子變得更幼細,更加以氧氣令其肌膚更加飽滿
美容師指小妹既鼻翼位置及面豬位置很缺水
所以也特別在個啲位置幫我噴多少少


不如來個小比較,看看註入了氧氣既肌膚
跟沒有的是有什麼分別?


分別就是在肌膚就像一個紅蘋脹boo boo
一邊就像一個比抽乾水的爛蘋果呢
最重要是它可以令肌膚膚色更均勻
最重要係啲紋都淡左唔少呀
只需要十分鐘就可以做到呢個效果,
係咪仲神奇過Hunny既魔術先?

最後用埋H2O+註氧能量水系列既面霜同精華
就完成了整個療程囉
係咪好岩一班又忙又想幫肌膚打打氣既女生呢


唔知你睇完我既介紹又會唔會想體驗一下
呢個咁神奇既Facial呢?
想試就好簡單,今次唔洗任何咩讀者試做價~
只要你肯去以下地方登記,每天頭十位朋友就可以上車去體驗架啦

**每日零晨12點開始計呀!!**
而同一條Link 入面仲有時間表tim ~你都想跟小妹同Joey
從頭開始.........愛上H2O+
就真的絕對唔好錯過呢個小體驗啦:P


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^























留言

熱門文章