【妝】馬年新Look 新樣子 ❤ 我要化作文靜小女生

近來小妹的肌膚真的唔夠聽話,唔係爛咀角就甩哂~
點敷野點搽任何野,就連去做Facial,美容師小妹都話小妹做咩乾成咁
攪到小妹連妝都唔係好敢化,所以把今次的分享一拖再拖

幸好早前就連續技地保濕,肌膚都可算是好番一點
所以就一定要試下呢個Bourjois 既Happy Light 底妝系列


去得拜年就一定要一個好面色既樣子
雖然同男友媽媽拜年或者可以素顏,除非你真係好天生麗質
我想搽番少少粉底會好睇D 既~
但係又唔想咁著眼既?就等我介紹一下呢個透薄妝容

首先要看一下我既素顏既樣子,雖然有D 嚇人~
但係要個效果大家望望,係要迫大家望一次架啦XD


要化一個透薄既妝容,首先要用上 serum primer
今次Bourjois 推出了兩款的 serum primer
分別就有可以保濕及提升水潤光澤既Bass 
另外就是配有控油配方,啞緻肌膚既matte serum primer

而今次小妹就會用上呢枝可以有效保濕同提升水潤光澤既
Luminous serum primer ($158/枝)


本身呢枝Bass 指可以遮蓋毛孔等等,但係小妹就認為未完全可以吧~
也許是我的毛孔太大了~遮不到~
不過今次呢枝十萬個好推,以粉紅色的質地,好似在推精華一樣
質感在肌膚上也很細滑呢~認真不錯


要令面色更佳咁見人,首要就要用上好既粉底去幫幫手啦
今次小妹都會用上它家既 happy light foundation
今次小妹得到既就係N50 色


很喜歡呢款粉底以很水水的質地,輕輕地推開就可以了
最喜歡它們的遮暇度也應該做得不錯
就連我的黑眼圈也可以遮得到,但係如果係好深色既都係用一用遮暇膏幫幫手啦


最後當然要用回我近來最愛既碎粉啦
"Universal Illuminating Powder" $148
它也是Bourjois 家的產品之一
不但是樣子精美品質也很不錯的!!!


好吧,完成了底妝部份是否樣子即刻醒神了不少呢
加上今次既底妝很透薄自然,喜歡自然妝容既女生絕對不要錯過


底妝弄好了,當然少不了要畫龍點晴吧
首先小妹先想搽上胭脂先,
因為要有好面色必需有胭脂 
唔知你地有冇聽過呢個講法呢?

今次小妹都係用上Boujois 既
Cream BlushCream Blush $118
呢個胭脂系列共有4色分別有:
01天鵝絨:細膩如桃花般的粉嫩自然裸色
02健康杏桃:充滿活力,略有珍珠粉橙色
03玫瑰嫩膚:柔和粉紅色,結合嬰兒娃娃膚色與珍珠光澤
04甜櫻桃:磨砂粉棕,天然戶外膚色

而小妹就今次就會試上呢一款04甜櫻桃色
看似呢個胭脂是很深色的,但係當搽勻後就會覺得很自然的唷
用上呢款膏庄胭脂,我會建議用上手指去推勻
因為咁樣先可以用手指的溫感把胭脂推開囉~
用化妝掃唔係唔得,只係我個人認為未必可以推得均勻

今次小妹更加初嘗用上另一個方式去搽胭脂
以往我會在蘋果肌位向上掃~但係今次我調番轉
是由眼尾位置向下掃~咁樣胭脂既色就唔會太集中係蘋果肌位置
唔會太嚇人的樣子嗎,加上我要做上自然肌~咁搽會更優勝


最後在眼睛方面,小妹就會用上近來很多朋友也有介紹的
Rebecca BonBon 既8色眼影Set
而今次小妹用上的是Tokyo 系列
呢個系列是會以鮮色的系列,在剛剛拎起的時候
的確令我呆一下~怎使用好呢?
 

既然係咁,我就決定用上上面的3隻色系
小妹不是玩色的高手,今次都要第一次去Mix 眼影的
希望唔好嚇親大家吧~~


今次小妹也會用上了Rebecca BonBon 的眼影掃
的確很滑很好掃,絕對不會吉眼的感覺!!
首先我會先用上了粉紅色的眼影打底
我只掃上兩層已經好出色,再加上藍色眼影在眼頭位置
再加上綠色的眼影在眼尾~由於我不想太搶的關係
藍色及綠色眼影就搽上一層但係比粉紅的更出呢~

最後我就在眼角的位置加上了少少的白色眼影加上眼線就完成了整個眼妝囉~


搽了眼影,搽上胭脂~
當然少不了唇彩/唇膏的嗎?
今次小妹用上了眼影Set 中的唇彩
就是那個很可愛的狗狗呢~其實內裡就是唇彩來的
但係今次呢個色系不太岩小妹
也許是做底層再加上色系就會更優勝
不過的確它是很可愛的嗎!!!


(扮出來)的文靜女生就是這樣完成囉~~
等小妹拿呢個樣子出去拜年,我想很多人也認為我是小女生
仍未是嫁了的人妻嗎xd 
另外一提,今次的底妝系列的確是很Long Keep
因為當天我在下午約2點開始化妝
直到約10點左右才回家,妝容仍在沒有溶妝
加上天氣上不算冷的,因為我也出哂汗的呢~
所以呢個底妝認真抵玩~~
襯著它家在馬年推出新優惠~
快一點去看它家的專櫃吧~~~


歡迎到BOURJOIS門市查詢:
大埔超級城Zone B 215號舖專門店+NAIL Tel :24099438 營業時間:12:00 – 21:00
旺角朗豪坊西武L1專櫃+NAIL Tel :22691814/22691825 營業時間:11:00 – 23:00
屯門時代廣場北翼3樓千色Citistore專櫃 Tel : 26131048 營業時間:10:30 – 22:00
鑽石山荷里活廣場2樓299B號舗+NAIL Tel : 2509 3688 營業時間:11:00 – 22:00
銅鑼灣希慎道1號903室 Tel : 2882 7268 
營業時間:星期一至六 11:00 – 20:00 逢星期日及公眾假期休息

想知更多BOURJOIS 的產品更新?快d 去它們的專頁睇下啦

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹


















留言

熱門文章