☆.。₀ Girl'S Talk ❤ 元朗的後花園。Mint Thai House ♪゚

我想女生聚在一起,總是有說不完的話題
說扮靚?說男人?說電視劇?定係最愛說八卦話?
近來小妹就跟兩位美女去了Girl Talk 

或者大家都可能認為,女生聚會就一定是去Cafe 的嗎?
今次小妹就好友去左元朗吃一餐泰國菜~
誰說Girl Talk 就一定要去Cafe 的呢?

雖然我都時常走去元朗去搵食,但係原來唔講唔知
係元朗劇院附近竟然有一間好外國酒吧Feel 既餐廳
真係唔係地膽帶路,真係可能行都行錯路呀....

而我地今次既目的地就係
薄荷葉泰國菜  Mint Thai House】

我有時聽到d 男仔講,我地女仔揀野食次次都揀好耐
其實嗎,就是想睇下你地男生對我地了唔了解架o者
我地今次3條女,揀野食不知揀得幾快呀xd

等小妹介紹一下今次我地三個女生叫左d 咩野食啦
當然第一樣要介紹的就是飲品嗎
因為既然說是Girl Talk 當然有機會會口乾的嗎~
一杯好的飲品當然就是不少得啦

來得泰國餐廳當然要試一下泰國飲品吧~
不過小妹就於椰青就不太大興趣,所以小妹就叫了【青檸梳打】
雖然它是很普通,但係最不會出錯的嗎xdd
而好友就叫了gauva泰式特飲】每杯都是$28


首先就是一客柚子蝦沙律$78 
女生總是怕肥的,但係又想吃不同的東西
呢個沙律就岩哂我地啦,不過雖然它的樣子弄得很美
但係份量就真的不算大份了,可能兩位女生吃就夠
因為當中含有芽菜,小妹就沒有太多吃了
因為我是很討厭這個芽菜xdd


再來一客小食就是吃泰國野,一定會叫的就是
【泰式無骨鳳爪】 $58/客
雖然它在餐牌上是有2隻辣椒的辣度
但係以小妹呢個咁唔食得辣既人,都可以一路食一路飲水
最主要的就是它的甜酸做得不錯,可以中和一下它的辣
亦是小妹蠻回味的小食之一


吃完了小吃,我們也再叫了一客咖喱來吃....
也許大家會認為我們是叫黃咖哩?綠的?還是紅的?
其實我們就是叫了斑蘭咖哩雞來吃的,吃咖哩除左可以跟飯之外
仲可以跟一下薄餅來吃,好好吃的!!!


或者大家會問?咩係斑蘭咖哩呢?
小妹就個人認為它是以香味跟帶甜的咖哩
因為它可以小妹吃了很多也不會要飲水的,就証明它真的不辣
但係又真係蠻好吃d 咖哩,不過如果d 雞肉可以多番少少就最好啦xdd
斑蘭咖哩(牛/豬/雞) $78/客


唔知大家吃咖哩會唔會點一客薄餅來點咖哩吃呢?
小妹近來跟家人吃咖哩的時候,總是吃這個
曾經我家附近有一個師父是印度來的,弄這個超好吃的!!
可惜沒去一排,他已經走了~
再點的時候,味道也變差了很多,亦因為這樣沒有再去了

今次在這裡,雖然沒有那個師父弄的好~
但係也是很鬆軟的,連埋咖哩汁一齊吃,簡直是一流的呢!!
薄餅$28/客 


最後就要介紹呢個,每次去吃泰國野的時候我總是會叫的
【泰式炒金邊粉】 $88/客
呢個金邊粉真係我地呢餐入面最精美既一個主食
首先它是以蛋網把金邊粉包住,加上一枝三件的蝦
在碟旁有著芽菜花生碎,砂糖,辣粉等等配料
讓客人自行決定會否Mix 來吃,也可以來一個屬於自己口味的金邊粉嗎


今次呢個金邊粉如果當佢係一件藝術品絕對是對的!!
把它撈好後,雖然樣子絕對是不美的了~
但係它的金邊粉絕對是弄得不錯~
只是價錢上貴了一點~


總言:
小妹也可能吃的泰國餐廳是較為便宜一點的,
也可能吃開的也是較為大路一點的,所以在今次的飯局中
小妹就認為它是比我平常吃的是貴一點點啦,
當然它的設計是蠻精美的,小妹這點是認同的!!
也許貴一點就是在吃它的設計嗎?

不過呢....小妹亦有感到完全不滿的地方!!
就是它們的服務態度呢,真的同牛奶公司那一間的差不多
不要說當天到達後沒有人招待....也算了!!
一路吃就一路聽到店員跟客人說...
我地包場,只可以吃到一點九....
其實....可唔可以態度好一點?可唔可以對客人好一點?
如果唔係因為店有人包場既關係,我地呢餐Girl Talk 會吃得更久~
不過它們的野食的確是不錯,可惜是態度差也會令人不想再來嗎?
加上它的位置不算是方便的,希望它們會改善呢個問題吧?

地址:元朗安康路怡康大廈地下12-13號舖
(鄰近元朗劇院,可到元朗廣場過對面經過球場就見到呢間店架啦)

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹











留言

熱門文章