【四】▌1109 大婚享 ❤ 最重要的二三事--律師及租車篇 ▌

開始又懶了,好像又唔係好願出文了
為左唔想呢度斷尾,唔理你地鐘唔鐘意睇
我都要決定打落去,留為紀念都好嗎XD
起碼自己辛苦左咁耐都係為左一日希望大家都唔會學小妹咁傻嗎

好啦,首先要講一下的就真的証婚問題
首先我想大家也會對於証婚問題可能認為未必重要
但係經過今次既婚禮之後,小妹就覺得早攪早放心啦

係証婚方面,的確是可以有多項選擇,就如下...
-婚姻註冊處
-律師証婚
-私人的証婚場地(伊甸園/拉斐特等等)

咁究竟呢三個不同選擇又有咩分別呢?又有咩好同唔好處呢?
不如就睇睇小妹既想法好嗎?都係個句只限於小妹的想法
不代表所有人的^^

首先我想說一下婚姻註冊處


在香港的主要的婚姻註冊場地分別有是有以下的地方
-尖沙咀文化中心
-沙田
-中環大會堂
-香港公園紅棉道
-屯門大會堂
-金鐘

如果大家會問咁其實有d 咩好處呢?如果你係打算以最平的價錢去
打做呢個婚禮的話,婚姻註冊當時係你既首選
因為佢於平日既主要既價錢就係$715 (正 常 辦 公 時 間 內)
再加番$305 既有關註冊文件既
所以它也算是最平的註冊地方~
不過有問題就係你要係婚期前3個月前要去預約
如果你個日係特別既勁旺日子,真心的我唔會建議你去預約呢D 日子
因為你要搵朋友幫你一齊上網預約又要同人地爭,
價錢上又唔算平左好多(如果你係星期六/日既話)
同埋真係冇咩氣氛可言的,因為我都去過幾次朋友係註冊處註冊
都係睇住佢讀宣言,交換介子,影相~就離開個註冊場地
之後就去影下相咁就去酒樓架啦~

當然在政府場地,近來也有推出了戶外的証婚場地
其實說真的我自己也蠻喜歡的唷,如果喜歡草地的更就優勝啦
而價錢就是$2500 起+ $305 的有關註冊文件既


咁或者大家又問啦?咁律師又有咩好處呀?
對於小妹而言就係佢既時間可以好有彈性
最重要就係個人選係可自由選擇,
因為係一個註冊時間,雖然要莊嚴都有人識攪氣氛的
唔係目目獨獨咁,你會好悶架嗎係唔係先?

最重要就係當你搵到個律師之後,就有人幫你攪掂哂所有野
呢個真係好重要,因為攪結婚已經好煩!!
可以煩少樣就已經非常好啦~
同埋地點可以由你自己去決定,你要行教堂?你想係酒樓
仲之係一個可以做証婚既場地,而律師又話OK 咁就得啦

不過每樣野都有好有壞架嗎,搵律師証婚會唔會有唔好既地方
當然就係最驚佢遲到,發台瘟又或者佢將你個証明打錯名-口-
因為......小妹係聽過亦見過
亦曾經上網睇到有律師連新人既名都可以講錯既,你話死未
所以搵律師都係一個好好既學問,幸好小妹搵到個不錯既律師!


最後就係私人的証婚場所(如拉斐特/伊甸園)
說真的,小妹曾經幻想自己的婚禮就係呢D 地方註冊再去擺酒既
但係又引申另一個問題,究竟你個預算又係幾多呢?

不過冇一個女仔唔希望自己係結婚既時候,可以拖住爸爸入教堂
但係你唔係教徒既話,其實真係好難可以咁做
即使有都係得三間可以,一個係伯德尼大教堂,一個三育中學(上網看的)
第三個就是政府的戶外場地但係係柴灣

最重要係以上既場地你又要同人爭架又要BOOK,另外既租場費又要搵律師
都係要洗錢架嗎,或者呢D 場地都可以幫到你完成心願啦
當然有不同既場境揀time 呀
有看過"愛.回家"既朋友也有機會看過Dianna 常常去的玻璃屋婚宴場
說真的,是好鬼靚....靚到小好都好想去個度行禮
但係靚當然也有價值啦,因為個度book 場加註冊
都聽講好似要成四千幾蚊~最重要係時間唔算好
除非啦,你會係個度行禮啦~唔係真係錢又比左但係又趕餐死囉


另外近來新既註冊場拉斐特,
小妹亦都去過不少次~多數都係因為event 既xdd
加上近來有d 朋友都係個度行禮,所以有幾個場都睇過
不過佢的確係整得幾靚,但係唯一個場唔算大囉,
你唔可以請好多好多朋友黎觀禮,最大問題都係又係時間唔算好長
可能都係一個鐘內,如果當中你又要換妝行禮影相其實都哂左唔少時間
最重要係價錢都係個句,唔算好平~
同埋大家要諗定你個婚宴係邊同埋預左幾多時間去行禮
記住.....時間係唔等人,諗清楚先去決定究竟係去邊間


而小妹為例,假如我娘家是在粉嶺,男家在屯門,而我地既酒樓就係太子
以當日你既出門入門時間加上要食飯,你可以預番幾點去註冊呢?
而當天星期六,係註冊處下午不開放的(除左金鐘外)
所以註冊處是不用想的!

而如果我是揀上了伊甸園/拉斐特的,
如果以伊甸園的分店,除左以上介紹的在九龍塘
好似仍有的在尖沙咀的,中環分店
但係....最近應該係尖沙咀的分店
但係星期六,尖沙咀既交通應該幾塞車架
所以如果真係咁講我最快要2點前一定要出發,
3點半前要進行既註冊
之後又要趕番去酒樓~真心諗起都覺得頭痛啦

最重要係......價錢上真係幾貴
聽聞30分鐘都要$3800 起,咁仲要未計影相...
其實唔算係好抵玩~

如果係油麻地個間既拉斐特
星期6既價錢係由$4988 起....
完全失哂我既預算之內.....所以我決定放棄
由律師証婚,地點酒樓XDD

好啦~講到呢度!唔知大家會唔會對於註冊既問題
可以令大家考慮究竟用咩法式去註冊啦,當然如果你是分開擺就絕對冇呢個諗法啦
對於註冊既重要性之後,最後一樣亦係我攪完之際發現既一個問題
就係租車問題!!!!

首先,要問清楚自己會唔會有一架可以借用既主花車
如果有,你又要想清楚你又夠唔夠車比你既兄弟姊妹用呢?
好啦,即使你之前答係有既~都要諗清楚一個問題
你地需唔需要搵一架至兩架既大旅遊巴去車你既親友回家/到達會場呢?

如果閣下是跟小妹一樣,我地身邊是沒有朋友可以供你借車的
最少都要租上一架既主花車及一架十六座既小VAN 


當然你話你有一架既主花車,就一定要記得比番封大利是你朋友啦
人地唔係老憑幫你架啦,油錢都要啦!!
所以呢~就可以平平地租番一架Van 仔就好啦


如果大家d 親戚好友又係住同一區,又或者你擺酒既地方唔算係就腳
方便大家搭車離開既,就記得最好要番兩架!!
係兩架,唔好只係比是但一面~~咁就一定會出硬事架啦朋友


好啦.........係時候要傾下點樣租車同租幾耐既問題啦
我知道不少姊妹都鐘情於倫敦的士既
因為小妹都係嗎xdd真心又真係好靚既!!!


不過呢......如果你地既Budget 唔係多既
認真的,唔好哂錢係呢個花車呢一Part 
我情願你都係重點係你個酒席方面啦~~

首先,都係個句....大家要諗清楚要度清楚你既Rundown 
最重要係大家要想清楚,當日係有機會失預算
同埋有朋友都同我分析過一個問題

你同架花車可以有幾時間去影相呢?不如我地又黎計下數啦好唔好?
如果你架花車係要兄弟自己裝飾既,呢個時間可能有攝影師幫你地影Snap 
又或者你老公可以係車前面影下一陣相啦
隔左一陣就係佢上去接新娘架啵~咁再影個陣就係你地出門
上車去男家個之前,係女家樓下附近影一影既時候
比盡影十張八張有架車呢?咁係女家都係十張八張

之後又要上車出發去男家啦,又或者攝影師十萬個好幫你係行車期間影下呢~
都係一張兩張咁樣,又唔知會唔會好靚啵係唔係?
咁之後去到男家落車之前可能個陣影下十張八張啦又

之後又要上去男家斟茶,食飯啦~
咁或者係呢個時間你又趕住去註冊?又或者影外影?
咁你架車又或者幫一齊去影下外影既,比盡影十張八張外影啦

咁影完外影之後,你又要趕住去酒樓/酒店啦~~
咁架車又正式同你講Bye Bye 啦

真心個句,比盡你影到30-40張係有倫敦的士既相
但係你要用$500個鐘去租一架倫敦的士
又真係值唔值得呢?
老實講啦,小妹係以經濟效益為依歸既~
我就真心唔捨得用咁多錢去租一架我鐘意既車
情願平平地去租一架睇得順眼既主花車唔係算係好好咩?

當然如果你話你真係好鐘情呢架的士,
咁就Book 番三個鐘去享受一下呢架花車啦xdd
大家又或者點問樣去租車好呢?個d 三個鐘五個鐘八個鐘又點計架?

不如又拎小妹既而言啦,好唔好?
因為小妹係想一次過由朝早去到我去酒樓,所以我一早諗定BOOK 足八個鐘既
不過你話你地擺既酒樓係你男家既附近咪Book夠三個鐘囉
如果你話你想租架的士,又唔係好捨得d 錢既
咁就可以租三小時的士,加五小時既Van 就可以囉

當然就有好多好多既唔同既講法,當然同番你租車公司傾番啦
最重要係岩自己既預算,唔好亂咁哂錢係呢個ITEM 入面
結婚真係需要洗好多好多錢~
如果大家想知小妹點樣揀一間租車公司既,請私下問我啦XD
因為我費時賣廣告咁既模式,雖然之後我會介紹一下我揀左個間既XD

有冇興趣睇落去?希望今次呢D 新系列認真的得到你地既支持啦

** 1109 大婚享 ❤ 系列將於不日分享**
希望你也喜歡小妹的新分享吧^^

** 1109 大婚享 ❤ 系列**


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
























留言

熱門文章