【生活】在繁華的都市中 ❤ 非一般的帝皇式享受

長期對著電腦的朋友們,我想我們也有一個小通病
就是會有一段時間會有一點膊頭及腰痛的~
小妹仲有一個大問題就係隻手都會有陣比人按一按都覺得好"怨"的

因為我經常性需要對著電腦,不論是朝早上班是需要
到晚上也要需要對著電腦因為我仲一份PT 要做嗎XD
(其實就是Blogger 呢份工啦,我媽常說你又要開工嗎)

亦因為長期地同一動作,令到我的身體經常性地發出警號
所以我定期一定去找找我的美容師去做一個通淋巴的

早前小妹也會跟男人北上去過按摩的,但係經人仔愈黎愈貴...
同埋又需要比上貼士嗎,又唔知是否很正宗
慢慢地我地已經不在去按摩了!!

而近來小妹就去了一間位於中環的按摩店
或者你跟小妹也許有一個同一樣既問題
中環?咪會貴到飛起~仲唔係呃水既地方
究竟....今次呢個按摩店又係唔係我想像咁既呢?

今次小妹就係去呢個【朕足浴】
是位於中環的世紀廣場的按摩店
就睇下究竟佢點提供一個可以令人有 非一般的帝皇式享受先?


一進入店舖,店員先會詢問客人想進行什麼的按摩?
而今次小妹就會體驗一下它家的足浴按摩及全身按摩的
而店員就先安排我先進行足部按摩的

今次小妹上來的時間是周未的下午,上來的時候人不算太多
而大家的位置也不會太迫,也算有一點鬆動可以給自己一個Relax 時間


而呢間按摩店是沒有衣服可供替換的,如果有心來按摩
可先換上鬆動/薄身的衣服,不過係呢度即使穿上了牛仔褲也不怕的
因為它們有一條短褲可供替換的,而小妹也有唷^^


而店鋪方面也會為客人準備一客既飲品,而小妹今次就揀選了
店員推介的"檸檬薑花茶"
不過我就覺得味道不是太岩小妹了xdd


今次店員為小妹準備的就是女的按摩師
她先為小妹雙腳先做一下磨沙先,令雙腳滑溜溜


磨沙完成後就去浸一浸店鋪提供的足浴了
以平常的按摩方式多數呢個時候是有幫忙按一下肩膊的
不過此時店員就沒有幫忙按肩,
因為她指我會按上全身的,所以現在不給予按摩了
就給了小妹一個似太空枕的藥包給小妹舒緩一下我的肩膊

把腳沖洗好後就開始進行今次的足部按摩了
有時或者大家會講,我地做OL 都需要按的嗎?
其實我地坐得多,對腳其實都好自然地水腫
仲會淋巴都會塞到癲左呢~~
小妹今次比技師按到對腳都又痛又怨呢~~
但係又好鬼受呢個痛啵....


跟技師傾了一輪的話後她就指小妹可以入房按摩了
但係我又發覺時間上....好似有D 出入
我的是50分鐘足浴按摩,看回小妹第二張的照片,我在等待的時間是3點10 分
但係我離開座位個陣都好似都係大約3點45-50分左右?
咁係影緊相期間我都仲等緊....點計都係最盡3點15分開始呢?
50分鐘......唔係最快都要55分咩?

不過最後按緊腳期間我都開始好眼訓,所以我都冇再同技師點講野
佢就主要幫我按一按番我既特別痛同攰既地方~
而技師亦主要幫左小妹去按番我既膊頭位置


由於按摩店是以放鬆為主,所以地方都有較為暗暗的,小妹也未能可以拍上照片
說真的今次小妹對呢個按摩可說是.....又喜歡卻又有點不滿
雖然我是以Blogger 的身份去體驗,但是.....為何我的按摩時間又不太足呢?
最重要就是.....為何人人也是可以在浸腳的時候會有按肩而我是沒有呢?
也許今次是技師的問題,但係我想有機會令小妹不再光顧的

不過它家的技師的確是力道很中的,由其按摩完當天
我簡直是又周身痛又周身攰,仲按到瘀埋tim xdd
但係按完的確是鬆了一點的,不過....始終唔足鐘都係我最唔開心既

希望你也會有興趣來一下非一般的帝皇式享受?
可以一試呢一間【朕足浴】
而家仲做緊新春大優惠
由即日至2014年2月15日,帝皇式足浴按摩50分鐘只需港幣$148,優惠只限中環分店。

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**是次資料由店舖提供
以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹



















留言

熱門文章