用豬油黎落妝?0_o 玩野咩?食都唔會啦.....

有冇比小妹既標題嚇親呢?
早前小妹透過Like Beauty 得到一款落妝產品
而呢款落妝產品聽講係英國極之有名架啵~
佢就係"EVE LOM"
聽講都不少係明星大推之物tim~

講到咁鬼正...等小妹都試下佢真唔係真係咁有料先得



如果有一日我可以擁有既唔只係Sample
而係擁有一件貨Size 既Cleanser



打開之後,除左呢包Sample 之外
仲有一塊小砂巾~~想知有咩作用?一陣講你知~

不如睇下究竟呢個質地?


黃色油淋淋咁既~
一倒出黎你話似唔似....豬油XDD
日常生活中都經常用到的防曬隔離霜大部分都含有礦物油脂成分,
卸妝潔面不徹底的話,皮膚就容易引起痘痘、黑頭粉刺和脂肪粒。


而一般的卸妝油和卸妝乳大部分都含有礦物油,
以油卸油的原理來卸妝,但往往不能徹底卸除,
容易形成固體油粒,殘留到毛孔的根部,

引發各種皮膚炎症,
這時就算用最昂貴的保養品都是徒勞浪費的,
皮膚根本沒法吸收,反而會給皮膚帶來負擔。


EVE LOM卸妝潔面膏說含有多種複合的植物精華油,
輕鬆卸除彩妝污垢,讓你的每個毛孔都像做SPA一樣,

持續使用,黑頭、粉刺、脂肪粒逐漸被乳化推擠清除,
令膚色明亮,毛孔細緻,嫩滑細膩的皮膚。
 




而小妹就試下我今次既濃妝~可唔可以落唔落到先



使用方法好簡單:

取一元硬幣大小的卸妝膏,敷於臉部,輕輕打圈按摩



再加上佢附送既潔面巾~



用暖水/熱水既敷面,每次敷五秒,重復三次~

最後就可以用上小巾清洗面部~~



洗完面啦~~粉底方面絕對OK

不過如果眼妝既話...可能真係要抹一抹先再用呢個啦



小妹覺得呢個用黎做洗面呢~可能真係幾好

落妝既話唔係唔好,只係我覺得有d 麻煩

除左眼妝之後,我覺得佢都落得幾乾淨~

最重要係唔乾~第二朝都唔會爆粒粒~

不過隻味就可能未必每個人都Like 啦^^


所以你地可以去"Joyce Beauty" 試左岩唔岩先再買既~

EVE LOM卸妝潔面膏 5ML (連專用潔面巾) 

$850/100ml;$1,300/200ml



小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like 

可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^
    









◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk
Weibo:  http://www.weibo.com/siuangel
Facebook 專頁: http://www.facebook.com/angelbabyhome 










留言

熱門文章