我的秋天孖寶 ★ 我有 NIVEA 潤唇膏及 Hand Cream

近來陣陣涼風吹起,在每次係回公司的路上~
開始感受陣陣涼風~原來秋天開始到啦....
唔怪得小妹既面仔同咀已經Feel 到好乾啦


一搭入秋天,皮膚就開始乾爭爭加上咀仔同手仔簡直乾到裂開咁濟~
不過近來我認識到兩位孖寶,佢地話可以幫我解決到呢個秋冬咁話wor...


你又知唔知佢地係邊個呢?其實佢地就係NIVEA 既潤唇膏同Hand Cream 啦




等小妹先介紹一下NIVEA 既《深層滋潤護手霜》$29.9



今次呢款Smooth Nourishing NIVEA 引入獲得諾貝爾獎的Hydra IQ 配方-
細胞出發的專利補濕技術,改變由外到內的傳統補濕法,
迅速將水份滲透至肌膚底層,更生及改
善細胞間的水份循環,
喚醒肌膚內在天然的補水
功能。

NIVEA 深層滋潤護手霜同時蘊含豐富的夏
威夷果仁油及維他命,
能加強對手部肌膚的呵
護,使肌膚更柔軟細滑,
最適合想尋回昔日幼嫩
小手的用家。



HandCream 以白色浮庄為主,味道也很香香卻不濁~讓小手又滑又香xdd



不如我試埋上手既效果比大家睇,真係唔洗耐~
一次就見到個效果~望唔望到隻手即刻有光澤左~
但係絕對唔會查完Hand Cream 就"善"手~
起碼我呢d 成日係公司玩MSN按電話既人
 都唔會覺得有咩問題
同埋皮膚都真係軟"熟"左~愛人拖我都話好似滑左咁呀!!



救完手仔~當然要救埋咀仔先得架~
即係咁,如果同情人談緊情~突然情到濃時....想...


但係情人見到你個咀又乾又甩皮~真係睇見都唔開胃~~
之前做Facial 美容師小姐已經係咁話我乾~
有幾次我去試唇膏又係話我一定要飲多d 水查番潤唇膏
但係識得我既朋友都知我.....唔鐘意係極之冇呢鋪隱去查咀仔~~
除非我去d 重要約會~即使平時化妝都係查下唇彩就算數~~

但係近來真係Feel 到個咀好乾仲要甩皮~黎緊仲要去影相....
一定一定要急救急救~~~
今次我搵左NIVEA 既『水份補濕潤唇膏』($29.9)



今次呢枝Hydro Care Lip 係運用最新的水份補濕配
方,蘊含天然純水精華,深入唇肌底層,不停為你的櫻
唇放送水份,給雙唇最天然的保濕呵護,大大降低咀唇
脫皮的機會,解決惱人的乾紋問題。長效8小時鎖水配
方,成份快速被雙唇吸收,質地潤而不膩,不需重複塗
抹而使雙唇繃緊,讓肌膚無厚重感。

而呢枝Lip 係冇色既,但係絕對唔會淋痴痴~
岩我呢d 又怕淋但係個咀乾到爆既人...
最重要係佢仲有SPF10,咁就唔怕咀咀哂親啦~




平日用緊呢枝Lip我多數都會查兩次既~因為我實在太乾啦
一次都未必頂得順~所以我會查兩次咁解~
睇到小妹個咀有幾乾~有幾甩皮未呢????




不如睇下當未查同查左兩次既對比啦~~
睇得出個咀仔即刻水潤左好多好多~
即使飲左水食完飯~都唔會即時變得好乾~但係最好都係保番一次啦
最重要真係唔淋痴痴~~~太好啦真係!!!!



好啦~我介紹完我呢個孖寶啦~~
或者你可能會話你介紹得咁好,究竟會唔會好貴呢?
我可以答你兩樣野$60都唔洗~~抵到爛!!!
有陣時好既野唔一定係要專櫃先叫好既~
今次呢個開架產品絕對又平又好用~就連做學生既你都岩用
最重要係....大家做Office 既又用得,番學又用得~~
就連係屋企都用得~^^ 得左~~希望你都會喜歡今次我推介既產品



小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^

     

◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章