為萬聖節也加一點氣氛 ☆ 十隻手指也齊來扮嘩鬼 AvA

哈囉Win 對小妹黎講其實冇咩特別節日,因為我身邊既朋友都好少會玩呢個Party
或者我最應節既~都係去一去主題公園比d 鬼嚇下囉


但係今年小妹有機會玩玩新意思,參與左由U Beauty x NSI 攪既萬聖節整甲活動
哈囉win 整甲真係第一次,仲要自己整soak off gel?
唔知會唔會好難呢?究竟又點做呢?不如睇下今次我既活動進行啦

今次Event 舉行既地方就係尖沙咀既卓藝國際專業學院,鄰近尖沙咀地鐵站~
就係the one 後面個條街第一座大廈就係啦,係呢間學院入面有兩個課室及售買點



好啦~活動要準備開始啦,首先由UB 既同事為我開始活動既序幕


再請來Nailone 既美甲師阿mei 教我地點樣做soak off gel 甲


而教大家整甲既同時都要搵番個Model 幫幫手,
今次搵左SKY 既靚手幫我比阿Mei 做示範~
首先在整甲之前美甲師會幫Sky 噴左消毒噴霧消毒雙手
再用上專業
甲挫先為Sky 既指甲磨一磨~咁樣唔係唔係磨薄d 指甲架啵,
其實係磨走甲面既油脂~方便做上soak off gel




當磨完甲之後就開始查上第一層既底油Base Coat ,之後就要照燈啦~如果用上平時見到既UV 燈就需要照大約2-3mins
但係如果用上今次示範既呢就係LED 燈~照既時間就快好多只需要60秒左右就得啦
而阿MEI 為左今次既哈囉喂主題~就為Sky 揀選左橙加黑色指甲油~
咁每查一隻之後都要照一照~要查2次架~~
不過如果大家都會係屋企整呢,記住整呢d 甲既時候,
油出界/整厚左既話千祈唔好照燈啵~唔係就要拆左佢重新整過架啦




上圖就只係查左一層色~如果你覺得查得唔均衡都唔打緊,
因為你會查第二層架嗎,咁就可以遮蓋左你本身唔均衡既地方




當查好哂d 指甲就可以貼番d 貼紙或者畫花就可以查番Top Gel 就完成啦~~



好啦!!輪到我地自己試下做啦~咁首要當然要揀左甲油先,
不過因為今次d 甲油~每隻色得一枝~所以大家要為自己愛既色搶呀!!




由於我真係好努力咁一路同月吹水,一路係咁查甲油都唔得閒為自己影相xd
不過都總算為自己隻手整左出黎既xdd
由左圖自己都唔知查左d 咩相xd 經過Mie 既畫畫加貼紙~
查埋Top Coat 之後~等3mins 就可以抹多一次洗甲水~~呢個soak off gel 就完成啦



好啦~大家都整好我地今次活動既甲啦~~
而家我都學識整
 soak off gel啦,如果我有工具就可以自己整啦xdd




最後卓藝公司為我們每一位參加者送上小禮物一份,其實呢份禮物絕對唔係小呀>w<
一包有哂六樣野~只要你有部UV機就可以自己做啦!!
其實如果冇UV 機既話都可以轉一次整甲服務架~~


等我比大家認認真真咁睇下究竟呢份禮物有D咩啦
包括有Base Coat 同Top Coat同埋Light-Cured 既甲油
同埋有3款唔同既閃粉~^^ 



在此特別感謝U Beauty 及 卓藝公司非常好既招待>w<既可學到整甲既知識~同可以得到一set 咁好既產品真係太開心啦~~
如果你都想買NSI 既產品,都可以去到卓藝國際專業學院度購買架!!!
卓藝國際專業學院(How's Concept Institute of Nail & Eyelash)

地址:  尖沙咀加連威老道21A-B號德立大廈 14 樓1402室
(港鐵尖沙咀 B2 出口,鄰近The One商場)
                                                                                   多謝你的收看!!!

(現在 Y!Blog 將不會自動更新小妹的出Blog 情況,

給我1個Like 就可以隨時知道啦)

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴絕不能錯過啦
                              
    

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章