想提昇輪廓同時修復面部肌膚? ❤ 一所美學肌研幫到你◕‿ ◕

剛剛上一篇文我就介紹了由Rick Chan 打造的,
一所用心經營的美容店
<esthétique LABO 肌研美學>
仲記得我在文未有提出過它們送了我們每位Blogger 一次試做嗎?
 而試做就是大家最期待的深層激光緊膚護理(V面輪廓提升)
當然小妹梗係貪心架啦~我梗係想樣樣都試架~

但係做人真係要知足常樂先得既xdd 
由於小妹唔知點解九月可以咁鬼忙(其實就是懶忙xdd)
要去到月尾才有空去到位於尖沙咀海港城世界商業中心7樓713-714室既<美學肌研> 做Facial,小妹當時諗住有四日假期~真係做到深層激光緊膚護理既,都唔怕比同事問啦

當天一搭進門口就有這個高貴卻不會令人感覺莊嚴的接待處
接待的同事請我進入房等待美容顧問Joyce




進入呢間佈置得好美的房間,除左有不同顏色既o古咰,
坐得真係好舒服~~~即使傾幾耐都未必覺得攰~




冇耐就有位姐姐送左一杯好香既玫瑰花茶(杯茶真係好好味~)
而接待小姐亦給了小妹一份個人資料表小妹填寫



由於當天小妹遲到既關係,所以Joyce 就未能及時來見我,
而接待小姐亦知我之前黎參觀d 相冇哂~好好咁帶我去睇多一次它們的環境是如何~~
咁不如等我介紹下呢間美容所究竟係點架啦

第一站Locker 房,呢間Locker 房入面除左有10個Locker 之外
其實佢都係一個梳妝地方架~有一塊大鏡有洗手地方~
仲有既就當然係髮型產品啦~~~




第二站就參觀廁所xdd 其實唔係人地叫我參觀
只係我咁岩需要去咁解o者~~不過真係都整得好鬼靚~~
最重要有一個全身既鏡~~可惜係黑色xdd




第三站就係醫生房啦~其實今次我就唔洗見醫生既,
但係都帶比大家睇睇啦,係
esthétique LABO 肌研美學既醫生真係有牌架~所以唔洗擔心好似DR. 咁既咁亂咁搵醫生同你做整型手術~



係醫生房既隔離就係可以幫你做既地方,私隱度極高呀!!



好啦~參觀完之後,Joyce 亦詢問左我有關我想皮膚有咩改善~
就進入去測面機房啦~~首先當然輸入番d 資料先啦




呢部就係睇得穿既面部測試機....
即使你表面有幾靚都好,比呢部機影一影,
黑斑,黑色素,角質層,毛孔大細~通通睇到盡....





好啦睇下我既效果係點架先?er...點解我個面咁光既?
就連joyce 都話正常唔會好似我咁光架....
叫左有位小姐同我洗面都係一樣咁光...Joyce 就問左我用緊咩護膚品
我大概講完之後就想起~我枝防哂係藍色架啵~

Joyce 就同小妹講可能呢枝防哂令你面部咁光,而家咁樣我地唔可以幫你做Laser 住
因為你而家皮膚應該好薄弱,加上做Laser 更加傷害皮膚所以而家唔建議我做,
同埋叫我暫停使用呢枝防哂,同我再約下星期再試....



唉~真係個刻好唔開心,專登放假出黎做Facial 點知乜都做唔到...
咁都冇計架,唔通強迫去做咩~最後就番左屋企去買枝防哂試下啦,

轉左防哂一星期之後,我放工又趕過去睇下得唔得啦~
因為之前已經填左表,所以只要等測面房冇人就可以啦~
經過一星期之後~轉左防哂好似真係冇咁營光喎



當然仲有皮膚分析啦~由於用左個枝藍色防哂既關係,
我只可以睇到我既毛孔分佈,角質層厚唔厚等等...
而黑色素及色斑就完全睇唔到啦~



好啦~今次終於可以做到啦
入左房之後就先由美容師幫小妹洗洗面,之後就開始查上麻碎藥
查左之後再用保鮮紙包一包住~等30mins 左右~
不過係等既期間我己經訓著左~因為番工真係好攰




30 mins後就準備打Laser 啦~首先會分開兩Part 由左邊打起
第一Part 暫時都係少少痛o者~起碼我仲影到相~同埋暫時都未發紅xdd



輪到第二Round 啦~同第一Round 有別既就係我會上一層油份幫助收緊皮膚
而面部都同時開始發紅,同埋其實有d 位打到真係好鬼痛xdd
小妹最痛就痛就係人中位~同眼袋既位置~
不過全程都係只需要8mins~所以為靚痛一陣冇問題既




為左舒緩番面部既紅噹噹~當然要敷番一個舒緩保濕Mask 啦
敷呢個Mask 都係大約敷番20mins 左右



究竟有冇真係即時廋左呢?好似暫時未有咩分別住



不過番左屋企之後就開始發紅發腫~~仲要個面仔好鞋tim呀,
最好做完既第二日比皮膚抖一抖啦~
同埋記得要敷保濕Mask 唔好查任何既美白產品




第二日既皮膚情況~敷左保濕Mask 之後,皮膚當然就冇再紅腫但係依然好鞋架~~



雖然面部睇落好似冇點尖到,但係皮膚係好左真係既!
不過價錢真係比較有d 貴,小妹而家真係負責唔起~但係真係完全睇到既
因為我d 朋友都話我皮膚真係好左好多~

如果你都有興趣了解esthétique LABO 肌研美學除左可以到它們的FB FansPages : http://www.facebook.com/Esthetiquelabo?fref=ts
仲有可以到它們的 Weibo : http://e.weibo.com/esthetiquelabo


多謝你的收看,希望你也會喜歡小妹的文章


而我的專頁也開通了,希望你也會給我一個Like


專頁會有本Blog 的更新以及小妹的近況呢~


                               



     



◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用



電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章