到半島星Spa 。享受五★級的金鉑藍極光面部療程

小妹真係好耐好耐冇固定咁去一間美容店做Facial 啦~
自從之前做開Facial 既鋪頭不斷Sell 我野,

除左Sell 叫我Keep 住Join 佢地店鋪既Facial 之外~
仲要叫我跟佢一齊番教會....平時去做不斷咁播詩歌同講經已經夠煩
佢仲炒左同我做開既女仔更加令我唔想去做...
(Sorry...如果有得罪任何宗教,小妹在此講聲對不起)

不過身邊每一位朋友都話我真係要Keep 住去做Facial 架~
但係我仲未搵到一間唔Sell 唔煩唔嘈我既美容店...

近來小妹好好彩得到唔少Facial 試做~順便可以試下邊間真係岩小妹去做嗎

今次去既地方就係元朗Rx Beauty & Medical Group
不過今次位置真係有少少難搵~其實佢係元朗既千色對面~
在酒樓喜上嘉喜既後面就會見到今次我去做Facial 既地方Rx Beauty & Medical Group旗下既半島星★Spa  ~




由於小妹搵唔到路既關係遲左好多呀,不過美容顧問沒有怪小妹既意思,
先問我需唔需要去一去廁所先,再叫小妹坐在門口的接待等一等~
係呢個時間小妹當然爭取時間影影相啦~當時我身邊有位男生應該也在等做Facial
所以我拍照時,也不敢影他的位置~
男生一定以為我大鄉理出城未做過Facial 咩?

在小妹前面有著一個玻璃飾櫃裝住它家獨家代理的瑞士醫學品牌Doctor Collection Plus
一陣間我做的Facial 也會用上
Doctor Collection Plus的唷,
所以唔洗擔心唔知佢會用上咩產品同你做Facial 啦




美容師好快就請小妹入間房仔填上表格,了解小妹需要改善皮膚既咩地方?
同埋了解一下平時我會做開d 咩Facial 等等...




了解清楚之後就上樓做Facial 啦,雖然店鋪小小但係裝備就很齊全唷~



顧問說因為今次幫我做既美容師暫時未有空,所以先幫我洗面,
她的手很溫柔~輕輕的替小妹一路按摩一路洗面~簡直想訓呀




之後再查上Peeling 去軟化角質~有別平時我做既Peeing
因為要敷佢一陣架~咁係期間你會Feel 到臉仔好似有d 收緊既感覺,
其間係因為Peeling 產品正在溶解你皮膚底層既Dirty 野啦~



轉眼就到美容師幫我清洗番Peeling 就開始針清同修眉啦不過當天小妹沒有使用上蒸氣機,所以在針清同修眉有點兒痛~

當完成好針清同修眉後就開始今次既主角啦~~
就係查上涼浸浸既金箔Gel啦~先查勻於臉上
每次做之前都係查左半邊面做左半邊面先
因為如果一次過查哂就另一邊吸收左~咁就冇用架啦~



再運用藍光機先做左邊面先,做法就係由臉尖位至鼻翼位附近上下上下咁碌再慢慢碌上眼角位置,再轉上額頭位,不過部機呢有d 碌碌位,
所以我去到眼角位置有點兒痛呢~
(留意呢部機會有d 電流通過臉部達到效果,所以係療程期間面部會感到有點電流的)




當做完金鉑藍極光Facial 就做按摩啦~~~呢個時間實在太舒服啦~
因為美容師雖然係針清同修眉係有d 痛~但係做按摩個陣真係好舒服
差d訓著左所以呢Part 小妹冇影相啦~~

當按摩完就開始做倒模啦~美容師有問小妹洗唔洗倒埋咀仔架~
因為有d 朋友真係好介意咀都比人倒埋~但係小妹一於冇有怕就倒埋啦
變左個木乃伊去訓教啦~~~20mins 之後就起模啦
我訓到美容師入左黎都唔知~係Feel 到有人整我個面仔先識醒




成個療程大約會做一個小時左右~如果你係新客就大約用多15mins 啦
因為需要填上一些個人資料,以及見一見美容顧問了解你皮膚需要什麼產品等等

另外我也想介紹一下今次我Facial 用上的產品Doctor Collection Plus
品牌 
Doctor Collection Plus在1976 建立,有 Essence 同 Compound Mineral 系列。它們成功結合天然活性成分與尖端技術,使為市場帶來一些最有影響力的抗衰老產品和專業美容店。於Rx Beauty & Medical Group 所有分店中勻使用上Doctor Collection Plus既產品
有興趣的話你也可以到它們家選購的






睇完產品~大家應該最想都係睇下我做完之後既皮膚會唔會好左呢?
我個人覺得左邊面既紅印減少左~同埋我要講一講呀~
係做完個陣冇耐你會好明顯Feel 到面仔會拉緊左咁架~
不過呢個收緊既感覺好快就消失架啦~~~放心~




既然呢個療程主要功效係有助提昇面部輪廓,當然要睇下我有冇尖到先啦~
雖然小妹係朋友心目中都叫做面尖尖,但係係美容師眼中我叫包包面
所以我都想Keep 住尖面架~~~~今次我專登搵左兩張笑容一樣既相片比大家作比較小妹當天做Facial 是在21號的~由於當天樣子實在太殘沒有心機再拍照啦xdd 唔知你覺得我有冇尖左廋左d 呢?我自己就覺得兩邊面都有明顯廋左d
由其係右面邊豬d 肉明顯冇咁橫左~都係Baby Fat 架啦~~希望Keep到廋啦真係xdd





睇完小妹既介紹同示範有冇一刻心動既感覺呢?有冇好想試下今次呢個Facial?
雖然我就冇計仔可以送比大家試下啦,但係我可以有一個超抵既試用價比大家試用一次
最重要係大家認為岩先去Join 佢地啦,有興趣絕對可以給我一個留言~
可能有人覺得下...要去到元朗先做得架?絕對唔係~放心啦!!

它們家的分店分別於尖沙咀,旺角,銅鑼灣,佐敦,荃灣以及元朗分店
我想總有一間會適合你的,可惜是暫時香港區未有分店,希望
Rx Beauty 會盡快開番一間啦:p

如果對
Rx Beauty & Medical Group有任何疑問及提問,歡迎可以留言詢問小妹,
亦可以到它們的Facebook 專頁瀏覽  
http://www.facebook.com/rxgroup?fref=ts





希望你都喜歡我今次既介紹~歡迎你的瀏覽,謝謝!
小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^

     



◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用



電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章