韓國好物衝進香港。DewyTree 為我們引入了第一個美肌樂園 ◕‿ ◕

係早幾年,大家也許還在追捧緊日本的名星,護膚品,化妝品還有名牌嗎?
但係而家除左日本既產品得到香港既朋友愛戴之外,
還有不少國家的產品引入了香港,台灣的~英國的~美國的,就連韓國的好物就進軍香港啦

小妹其實對於韓國的產品真的不太算認識,
不過除左M字頭的BB Cream 是我第一件認識韓國的彩妝品外,
DewyTree 也算是小妹第一種認識的韓國開架品牌~~
點解會識佢呢?其實就係因為佢地既黑Mask 啦~~

今次我好幸運可以出席到
DewyTree  既美肌樂園開幕式~
而舉行既地方就係位於尖沙咀海港城LCX 3/f 既 鈴木杏咖啡館



店內雖然設計簡約,但係卻有令你一坐再坐的感覺,
還有一棵好像願望樹的擺設太美嗎?




來到Cafe 當然除左影相也要來報到的嗎,因為我們要拎抽獎NO 呢~
而我拎的就是[3號] 唔知我一陣中唔中呢?




在開始活動前~當然介紹一下DewyTree 既產品比大家睇睇先啦~
由左上起就係最新推出既Aqua Collagen 系列既海洋膠原多效精華液及面霜,
而右上就是我最黑愛的黑Mask 啦~好似有
濟州火山泥蜂蜜保濕黑面膜...
而左下就係骨膠原系列,而右下的就是它家的蝸牛系列




活動要準備開始囉~由靚女MC 為我地開始今次既活動



首先先請來創立 DweyTree 既董事長 Mr.Moon Si Un
為我們解釋究竟DweyTree 呢個名既由來既

Dewy 代表透亮,純潔 ; Tree 象徵自然成份,舒緩



而佢地既信念就係堅守理念,以先進醫學科抽技配合皮膚營養療理,為普羅大眾顧客提高最高價值。



除此之外,DewyTree 係有30位韓國首屈一指既專家為品牌作出研究及測試



而DewyTree 係2011年六月開始登錄香港之後,得到唔少雜誌Blogger美容編輯等等~
都給它不少好的評價~~連小妹未開始做Blogger 的時候也有用過呢!!1



簡單介紹好DewyTree 既背景之後,請來塔羅師JanJan
為我們講解原來它家的Mask 竟然跟我們的星座有關係呢




首先說一下天秤座的朋友先啦,Jan Jan 話呢個星座既朋友擁有超強既外交能力,
所以社交活動當然特別多啦,所以就最岩用Gold Hydro Gel Mask
(黃金活肌水溶面膜 ),
價錢好似$42/塊




而處女座既朋友就岩用Honey Moist Black Mask (濟州火山泥蜂蜜保濕黑面膜)
要留意唷~呢個Mask 是黑色的唷!! 不要給Mask 嚇壞呢!




而雙魚座既朋友應該比較大情大性一點~可能會比較情緒化,
所以Diamiond HyDro Gel Mask 就岩哂佢地用啦





而金牛座既朋友就好努力做野,而且仲要唔做完都唔肯停既,
咁樣捱夜法~皮膚又點會好wor, 仲好易生豆豆tim呀!!
所以佢地就岩用番
Tea Tree Trouble Solution Mask 茶樹消炎零毛孔純棉面膜,
咁就唔洗擔心捱夜到個樣都殘埋啦~




而我呢個獅子座呢,就最岩用[石榴抗皺護理純棉Mask ]
因為朋友特別多既獅子座呢(小妹就覺得都幾岩,因為除左身邊本身既朋友之外,仲認識到一班Blogger 朋友>w<)
因為呢個Mask 含有植物保濕成份,膠原等等成份可以極快地將水份同營養註入肌膚底層
即時令肌膚滋潤嫩滑~肌膚即時Power Up 想幾時搵Friend 玩都得啦~~
價錢$29.9/塊(也是DewyTree 主打推出既皇牌Mask 之一呢)



另外其他既星座唔好意思呀>.< 我唔記得係邊個打邊個啦~原諒我啦!!
講完十二星座之後就係歡樂時間啦~就係大抽獎啦~~
共有三位朋友得獎~恭喜豆腐妹同VN ....仲有...就係小妹我啦XDD



開心完一輪之後就係我地食Tea 既時間啦~
都係焦糖燉蛋最好食~仲有一杯好Fresh 既青瓜汁



吃飽飽之後~就開始另一個活動啦~就係即場試下DewyTree 既產品啦~~~
首先請JanJan 為我們試左(
石榴抗皺護理純棉Mask)



敷完Mask 就當然要搽番精華先得啦~~
JanJan 話真係感覺到好保濕~同埋吸收得好快,同埋唔會有太大既香味
唔洗太擔心因為香味而引起敏感情況



JanJan 試完個Mask 之後,就跟另一位Blogger Nancy 幫我地試下它家既Peeling




當然Nancy 試完,我都一於試下究竟係咪真係咁好用先!!
呢個Peeling 跟平時我用開既Peeling 有d 分別~
因為呢個Peeling 係泵左2下落手或面度,等2-3mins
就會慢慢開始發現有d 一粒粒浮出黎~咁就可以抹一抹就可以啦
價錢$149/枝



仲有試用番最新推出既Aqua Collagen既海洋膠原多效面霜~
質地好水水的~亦好快吸收於皮膚絕對岩我呢d 底層乾乾的人使用啦





最後由DewyTree 董事送上禮物給JanJan ,好大盒好正呀!!!



最後就進行今次活動既最重要時刻~剪綵!!!!!有請三位主要人仕(拍拍拍拍...)



而小妹當然亦唔少得同JanJan 同Mr.Moon 先生合照一番啦



而開幕式完結之後~我地就到它家第一所美肌樂參觀呢~
位置是位於尖沙咀海港城3/F Kiosk 5B





在介紹完這所香港第一間專櫃之後~我也想介紹一下它家推出的三款Mask ,
包括就有呢款[維他命C 美白護理總純棉面膜] $29.9/27g
等我簡單咁介紹一下呢款Mask 啦,獲得韓國食藥廳認証,豐富美白成份包括維他命C,
有效滋養肌膚,提高肌膚亮白度,而且具保護功效,防止肌膚受自由基侵害,
加上熊果甘及甘草萃物,有助抵制黑色素形成,令肌膚粉紅嫩白及晶瑩剔透




第二款就係[膠原再生護理純棉面膜] $29.9/塊
當中有10%精華水份為水解膠原蛋白,易於吸收~激發肌膚膠原蛋白再生,
提昇肌膚活躍度,令肌膚細胞變得更有光澤,
即使厚拾拾既肌膚都可以回復彈性同減慢老化~



最後一款亦都係屬於獅子座既Mask [石榴抗皺護理純棉Mask ]
詳情可以睇番上面我既講解~~


而今次大會亦送上份大禮比我地每一位出席者~而禮物仲係根據大家既星座而送贈既
不如睇下今次份禮物個盒呀!!!好靚呀!!!>w<
我已經收埋左佢黎裝野啦~~



而我收到既禮物就係有兩塊[石榴抗皺護理純棉Mask ]
以及最新推出既Aqua Collagen 系列,
-海洋膠原多效精華($239/120ml)
-海洋膠原多效面霜($179/150ml)



好啦~我已經介紹好DewyTree 既新品同最新專櫃地址,
如果你都有興購買佢地既產品,除左可以萬寧之外,

仲可以去到以下地方購買 : 
地址:尖沙嘴海港城LCX 內 B05 

如果可以了解更多DewyTree 可以到以下地方參觀

DewyTree 專頁: 
http://www.facebook.com/DewyTree?fref=ts

DewyTree 官網: http://www.dewytree.com/




                                                                       多謝你的收看!!!

(現在 Y!Blog 將不會自動更新小妹的出Blog 情況,

給我1個Like 就可以隨時知道啦)

隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴絕不能錯過啦
                              
     


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

  1. 我有用過佢一款,mask的插畫好靚呀
    [版主回覆10/28/2012 22:00:57]我喜歡它們的醫生Look 好似好Pro 咁xd
    唔知你鐘意佢地邊款呢?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章