Hello Kitty 也要當上性感女星 ❤ 就跟Purr 來個大比拼✿‿✿

香水,我想每一位女生也會擁有一枝或以上的香水~
唔知你對於香水既追求係因為它既樽身定係味道呢?

小妹第一枝香水就是AnnaSiu 既仙子香水綠色版,
也是而家我愛人買比我既第一枝香水來唷

而香水味道也當然是我揀選之一,即使香水樽好美但味道重我依然不會購買

然而我曾經也買過一枝VW 香水,雖然樽身美得很~但係味道卻不是味兒=口=
因為我追求的是淡味/甜味的,花香味~而不是濃得離遠亦嗅到的香水味

今次得到一枝好美的香水...不過...已經比我最親愛既Kitty 搶奪了,
而家就等佢為大家介紹一下呢枝香水啦~

Kitty : 終於到我啦咩~~咁靚既香水當然係為我而設架啦,唔係唔通比你架咩
我: 係啦....而家你快d 為大家介紹一下呢枝香水啦~
Kitty : 今次我想為大家介紹既香水就係美國人氣歌手Katy Perry 創造的淡香水[Purr]



而Katy Purr 拍下呢張咁性感既廣告照,你話我扮得似唔似先
(我: 你似訓緊教/哂緊太陽多d 囉~~)
Kitty : 多事,Pose 係你幫我擺架~~



你話呀~呢枝Purr 究竟係唔係好襯我先?



Purr 既意思係其實係黎自「Perfect」同「Perfume」兩字既首個音節同音✿‿✿
 (寓意為「完美香水」)
(小魔怪:不過我查番字典,其實Purr 也代表貓貓既叫聲架)



呢枝香水跟以往小妹的有一種分別,就是呢枝香水係以硬膠物料做成的
所以唔洗擔心隨時跌爛左啦xdd不過都唔好將佢高處推跌啦



Katy Petty 設計呢枝香水既原因,除左佢對於貓咪有種情意結
仲有因為佢覺得呢枝香水同時也代表佢自己既個性~
或者你可能覺得佢整呢枝香水出黎係為賣錢,
亦主要原因都係因為覺得純粹是因為好玩~也將她既風格的延伸進化~
 


打開香水蓋後,就會聞到陣陣甜味道,絕對唔會因為她貪玩而攪d 奇怪味xdd
等我講比大家知佢既三種香調啦~
初調:蘋果、蜜桃及青竹的清新果香
中調:玫瑰﹑茉莉和粉紅小蒼蘭的甜美花香 
基調:琥珀及檀香木的柔和





而在樽身扣左貓貓的頸圈中,扣有一個牌仔~
而呢個牌子仲有它的名字[Purr]呢



er??講講下個貓頭去左邊呀?
去左我度~~而家等我拎番枝香水先~唔好比Kitty 知呀!!



香水中既貓頭亦係一個精髓地方,睇下Purr 的眼睛閃閃的~
就如貓兒在黑夜中雙眼會發光的樣子~~太美了,我也給你電暈了..



野性,跳躍,不安於現在的感覺在於這枝香水中~
跟我這個小魔怪有冇一點相似的地方?
愛人一定會答我梗係似啦~你都唔定既,又唔聽話-口-
我愛上了這枝美美的香水~收藏我的香水寶藏中~
你也會愛上這個Purr 嗎?



它已經成為我家的香水陣頭位啦~~妹妹就話你梗係要放出黎啦
咁靚~收埋佢真係好哂呀!!! 對呀>w< 我想有更多既香水係呢個地方>w<



如果你也對Purr 有興趣的話可以到Sasa 購買的,
放心唷~呢枝香味盡對唔會好濃,是比較甜味一點~
就連我個個麻煩妹妹也覺得它好香呢~
所以喜歡的可以到Sasa 先試唷~但係最好也帶它回家吧XDD
Purr 喜歡更多人寵幸它的>w<

Katy Perry Purr Parfum 價錢: 30ml $296 ; 50ml $396



                                               多謝你的收看!!!

(現在 Y!Blog 將不會自動更新小妹的出Blog 情況,

給我1個Like 就可以隨時知道啦)

隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴絕不能錯過啦
                              
     


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章