係沙灘敷住Mask 都冇由怕◕‿◕ 我有美肌の誌。終極水嫩隱形面膜

敷Mask 我想不論男女都會敷過吧~除左我家的男人xdd
唔知你地有冇試過當你敷完Mask 去睇電視,玩電腦既時候
會比家人/愛人講一句" 嘩/頂你.....嚇死人咩"
我諗我都唔知聽過幾多次呢句野...
攪到而家我敷親Mask 都會係訓教前
或者會大聲叫.....我而家敷Mask 啦~~我屋企夠可愛嗎?

唔知你地有冇好似屋企咁樣,我敷親Mask 都話會比我嚇親呢?
不過由今日開始我敷Mask 就唔洗擔心比人話啦~
因為我遇上呢個美肌
美肌の誌。隱形面膜系列~



包括有以下四款:

"
極致煥白隱形面膜"  - 【透白亮麗】& 【持久煥白】
主打功效 : 有效抑制黑色素形成,強效抗氧化,同時促進細胞再生,令膚色白滑飽滿,煥發白晢無瑕的光采。適用膚質:所有肌膚,特別適合黯淡、偏黃及膚色不均之肌膚。
 
"極速控油隱形面膜" - 
【控油淨肌】 & 【嫰滑緊緻】
主打功效: 
有效減少油脂積聚,阻礙粉刺及暗瘡形成。溫和鎮靜肌膚,保持肌膚水油平衡,紓緩泛紅肌膚及預防暗瘡形成,回復幼嫩平滑肌膚。適用膚質:所有肌膚,特別適合油性及容易長豆豆之肌膚。

恆久潤澤隱形面膜  - 【青春透嫰】 &  【滋潤彈滑】
主打功效: 
重點滋潤肌膚,激活細胞再生。此外,更能促進肌膚新陳代謝,為肌膚提供養分,重煥肌膚青春美態。
適用膚質:所有肌膚,特別適合呈現細紋、鬆弛及粗糙之肌膚。



終極水嫩隱形面膜 - 【豐盈彈滑】 & 【水嫩潤澤】




主打功效: 為肌膚頃刻注入500倍水分,有效把水分帶入細胞內,瞬間提升肌膚細胞儲水量,更能定點修護及強化肌膚保濕層,令肌膚時刻保持水潤嫩滑。
適用膚質:所有肌膚,特別適合乾燥粗糙及暗沉之肌膚。

在盒中也標明主要成份,咁就唔洗驚會唔會令皮膚敏感啦~
而Mask 亦有標明有效日記~去到2015年~差唔多有成2年幾3年用,
唔洗擔心會用唔哂過期




而一盒入面有5塊Mask ,隔日敷~10日都用哂囉~^^



不過每塊Mask 既背面係以英文為主,掉左個盒就可能未必知成份同功效啦,
有效日期同盒既係一樣~不過我發覺得盒上標明敷上15-20mins,
而包裝袋上卻標明敷上10-15 mins
不過敷幾耐都好啦~最好就唔好敷過30 mins 啦敷得愈耐唔係叫好架~

0002

好啦~拆袋啦~拆袋啦~不過袋入面冇咩精華~
但係Mask 就有濕漉漉既精華~



究竟Mask 有幾隱形有幾唔嚇死人呢?就一於等小妹今次既示範啦
我今次敷完做打文,睇電視~我家人好似都唔發覺我敷緊Mask 





而小妹就敷左大約20 mins,敷完面仔即時都變水潤左勁多~
只要將臉上精華輕輕按摩直至吸收好
就可以Keep 住靚足幾日啦




唔知係錯覺定係真係咁鬼有用Wor~
面上既紅印係敷完Mask 即時少左好多印印呢~
最開心就係敷完Mask毛孔都即時收左好多XDD最愛就係咁樣啦


敷上呢個隱形面膜,就算你一路睇電視玩電腦~即使要開門見人都唔怕會嚇親人~
因為呢個隱形面膜真係好呃得下人~敷左都完全唔知你敷左Mask~超棒唷!!
呢個系列共有四款~總有一款會岩你需要~或者一次過買哂四款都得~
係皮膚出現問題既時候用番需要既Mask~^^
係各大既萬寧都可以選購到今次呢個隱形面膜系列~~希望你都喜歡我今次既介紹~歡迎你的瀏覽,謝謝!
小妹專頁也開通了,喜歡我的文章給我一個Like 
可以更快知道小妹既近況同埋出文預告架~^^

     
◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用


電郵: man_man811@yahoo.com.hk


留言

熱門文章