一間用心經營的醫學美容店 ☆ esthétique LABO by Rick Chin

對於Rick Chan 唔知你認唔認識呢?




小妹認識他就是因為他是一位星級化妝師~幫過好多明星化妝既帥哥xd
原來我真係好遲鈍原來佢因為睇唔過眼香港既美容行業變得只係為錢
而唔係單單真係想顧客既店鋪....所以他開了這一間用心為客人的美容店
esthétique LABO 肌研美學




而我好好彩有機會去參觀他家的美容店,仲有機會去睇下佢地既皇牌Facial 究竟係點呢?

今次我去左佢地位於尖沙咀海港城既主店參觀,足足有2000呎咁大呀~~首先先介紹一下他們的皇牌Facial ,而第一款就係介紹激光深層緊緻護理



黑色素,色斑問題~應該係不少女仕對於臉部最大既問題
而Rick Chan 就引入了呢部機(聽聞唔知係日本定係美國買番黎架)
以不同既射頻度幫你打死你不喜欺的黑色素及色斑~
好似Queene 既美容顧問仲為大家示範一下tim
除左打斑之外其實都可以脫埋毛,當然唔係大家去開既UnderArm 位置啦
而係好似臉部既細毛以及唇毛等等~我都有試過係手既毛毛架~
會有少少痛~但係當有冷風機吹住~所以痛既程度都減輕左唔少~



第二個就係睇見都覺得舒服到爆炸既<傳統日式面部輪廓緊緻療法>

做呢個Facial 既美容師全部都真係跟過日本既老師學正式既手法幫客人按摩架
配合獨家混調的天然草本精華, 緊緻肌膚表面, 減退面部鬆弛和水腫,

加速新陳代謝和促進血液循環, 再配合esthetique JP 高效緊緻活膚精華液, 令面型輪廓即時提升.


所以手法溫柔卻可以令面部提昇,我真係想訓係度按緊個個係我黎架xdd



輪到第三種啦就係全效緊緻抗氧磁波導入護理
採用嶄新科技以磁波, 量子低溫和多頻電流三重能量治療,

能量輸送到肌膚深層組織, 配合esthetique JP 獨有的緊緻活膚精華液,

令肌膚產生高效性反應, 養分直達肌底, 激活細胞, 補充肌膚細胞缺失氧分, 使細胞活躍重生.



黎到最後一個皇牌Facial 啦~亦係我最關心既Facial ~

因為佢就係
深層激光緊膚護理(V面輪廓提升)


點解我會咁期待呢?就係因為個Facial 可以廋面呀嗎.....

採用歐洲醫院級的儀器作激光護理, 以 1550 納米長脈衝激光,

配合激光熱能深入肌膚細胞核心, 刺激彈性纖維重組修復,

令膠原蛋白增生和肌膚緊緻提升.


(但係留意因為用使用激光令皮膚上既骨膠原更新,所以會令面部紅腫以及發熱的)



最後當然唔少得要介紹一下Rick Chan 自家研發的美容產品啦,

朋友們也說它家的
Esthetique 非常出名加好用~就比大家有咩產品睇下啦





而Rick Chan 太好人送我地每位Blogger 朋友一次Facial 試做,

唔知小妹又可以做到d 咩Facial 呢?記得要睇埋下一篇文啦



多謝你的收看,希望你也會喜歡小妹的文章

而我的專頁也開通了,希望你也會給我一個Like

專頁會有本Blog 的更新,以及小妹的近況呢~



                               



     



◕‿◕歡迎聯絡小妹出席品牌活動‧邀稿試用



電郵: man_man811@yahoo.com.hk

留言

熱門文章