[私物介紹] 我誓不要營光劑及化學劑。初試專科防曬 ◕‿ ◕


如果你有睇到我既FB 專頁既朋友~
應該會見到我叫大家唔好再使用Nexxxxxxx  hydro boost spf 30++防哂
究竟發生咩事呢?點解我咁強烈同大家講真係唔好用呢

認真的,我真係一路都有用佢地既防哂,亦唔覺得有任何特別問題
而當時我出文亦講出佢除左係香味重左d 之外,其實都好快吸收...
可按我回顧當時我的文章

但係....當上兩個星期我去左肌研美學想做個Facial ,
不過當一遇到呢個測面部機器就將面部完全表露無遺....
齋講真係冇用既,有相有証據~不如比大家睇下究竟發生咩事啦
以下既相片攝於2012/09/29 (相片亦較恐怖)




美容顧問Joyce 一影到呢張相就話.....正常唔會咁營光架啵

咁都擔心係因為防哂問題啦~已經麻煩美容師幫小妹完完整整洗一次面

出現效果都係一樣~之後美容顧問亦詢問左小妹日常用緊咩產品,
我都照同佢講我而家用緊韓國既Angel Aqua 同呢枝防哂..
Joyce 就話曾經都有客因為用SKII 既精華,出現呢個問題
雖然表面睇唔會有任何問題但係如果做上呢D Laser Facial 就會好有影響
所以當天Joyce 不給小妹做上Facial 而需要小妹暫停使用呢枝防曬

咁冇可能唔用防哂架嗎?我屋企又冇防哂喎....最終我就要番屋企附近既萬寧
係度揀選之時,又有個Ba 走黎介紹佢公司代理既韓國防哂~雖然價錢唔貴但係始於唔知咩品牌
真係唔敢亂咁博,最終我都係揀左好多介紹Blog 介紹既[專科]防曬
萬寧公價$88/枝,我當日買有紫點~
買兩件有七五折~所以2枝都係$138咋



而兩枝係係有分別架,所以小妹就每款買左一枝
先介紹白色的那一枝是SPF27 PA++ 80g




以100%日本富士山麓礦泉水研製做主打Point 

主要是日常防曬適用,岩哂我呢d Office 人仔啦~



第二款係spf50 pa+++

比白色的那一款雖然少左足足40g 但係防哂度高好多呢~



主要適合戶外及水上活動使用~不過如果你個日都要暴曬

你都要哂足防哂呀!!!



先比大家睇睇個個樽口先,同S 品牌差不多的樣子

加上防哂質地都係液體庄同埋冇色既~所以用得安心放心



而質地方面都係白色液體,推開後都係唔會係白色架~~

雖然我係有推唔勻既XDD 



睇手示範又點會滿足到你地先得架......當然唔少得睇番面仔示範啦

看!完全唔會有色出現係面仔度~~~究竟我連續用左一星期之後?
我既面仔營光度又變成點呢?仲會唔會仲係咁呢?究竟係邊一度出事呢?



最後一星期後...我再測試好面部既時候~

營光程度絕對減底左好多....雖然都係有d 營光~
不過我都覺得有少少因為上次角度好似迫左入去咁,好似更營光
但係點都好啦~究竟係咪真係防哂有問題呢?就閣下決定用唔用啦
而小妹就真係見過鬼真係怕黑~我轉用左枝正常冇色既專科防哂~
睇緊文既你如果都係用緊我今次講既防哂,請好好考慮究竟仲用唔用啦
希望你都會覺得我今次既比較對你有用啦:p 
(P.S. 絕對唔係賣廣告,亦唔係試用...亦唔係想踩其他產品,只係小妹個人使用問題)


希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^


































留言

熱門文章